Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ELÄMÄÄ on kehä-III ulkopuolellakin!

Vierailija
13.03.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään aivotoimintaa vaativaa elämää!

Vierailija
2/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettuja, karhuja, susia (just oli eilen uutisissakin), lehmiä, hirviä yms yms..

Hienoja olentoja kaikki! Ja toivottavasti pysyvätkin ton rajan takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tästä mieleen, kun sunnuntain Hesarissa oli iso juttu jonkun pienen paikkakunnan ihmisistä, jotka eivät ole koskaan käyneet Helsingissä :O

Entä sitten? Mikä ihme Helsingissä on muka niin hienoa, että siellä pitäisi kaikkien suomalaisten käydä?

(Ja ennen kuin tulee pottuilua, niin olen kyllä itse käynyt Helsingissä ja ollut jopa vähän aikaa töissä siellä.)

Vierailija
4/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuossa on kovasti eläväisiä. Petoeläimiä (isoja) ei oo näkynyt, mutta lintuja, oravia ja jäniksiä kyllä riittää. Viime syksynä näin tuossa meidän pellon reunalla komean uroshirvenkin, oli kyllä hieno näky siinä aamu-usvassa. Meidän navetassa on kans paljon elämää; kanoja ja kukko, vuohia ja kisu. Pihalla asustelee kaksi koiraa. Että juu, kyllä täällä elämää on ja lisää näyttää tulevan. Viime vuonna tänne meidän tosi korpiperälle muutti yks perhe ja ensi kesänä tuohon meidän naapuriin aletaan rakentamaan uutta taloa. Mitäs vielä...

Vierailija
5/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se silti meidän pääkaupunki ja ihan tutustumisen arvoinen senkin takia. Minusta siellä on kiva käydä pari kertaa vuodessa, vaikka ei siellä mitään nähtävää varsinaisesti ole. No Suomenlinnasta meidän isommat lapset kyllä tykkäs, Korkeasaari oli pettymys ja Oulun tietomaa on kuulemma parempi kuin Heureka ja Särkänniemi hakkaa Linnanmäen. Meidän tulee Hesassa käytyä senkin takia, että siellä on sukulaisia ja ystäviä. Mukavaa vaihtelua se kaupungin syke tähän maaseudun rauhaan. Ja sitten taas on ihana palata kotiin ja muistaa miksi muutti maalle.

Vierailija
6/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kylän pienuudesta riipu, missä ihmiset käy!

Vierailija
7/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki tarpeellinen tässä lähellä. Ja kuitenkin vain 20min matka yli-ihannoidun Helsingin keskustaan

Vierailija
8/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä oon kotoisin. Vaikka täältäkin kaikki tarvittava löytyy ja elämääkin on. On silti ihanaa aina käydä Helsingin vilskeessä. Se on niin erilaista. Joka kerta tuntuu kotoisalta.

En mä täältä " maalta" Stadiin aio muuttaa. Ainakaan niin kauan kun lapset on pieniä mutta, kyllä Helsingillä on aina erikoispaikka mun sydämessä.

Vierailija
9/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuvittelevat, että Helsinkiläisten mielestä kehä-III ulkopuolella ei ole elämää.

...kuvittelevat, että " maalaiset" kaikki inhoavat Helsinkiä.

...kuvittelevat, että Helsinkiläiseten mielestä kaikki maalaiset ovat yksinkertaisia.

...kuvittelevat, että " maalaisten" mielestä kaikki Helsinkiläiset ovat koppavia.

...kuvittelevat, että tämän viestin aloittaja on tosissaan.

Mustavalkoistahan se elämä ei ole kehän kummallakaan puolella.

Vierailija
10/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli Valtimon kylä.

Vierailija:

Ei kai se kylän pienuudesta riipu, missä ihmiset käy!

Vierailija
11/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milllälailla pettymys? :)

Onhan se vähän erilainen, kuin esim Ranuan Eläinpuisto. Mutta Helsingis sentään on apinoita, kameli, leijonia, tiikeriä yms erikoisempia. Ja saa vapaasti kulkea missä haluaa. Tosin alue on laaja ja esim pienen kans on hyvä kulkea rattailla. Meillä tyttö vois kesäisin vaikka asua Korkeasaaressa, tykkää ihan valtavasti. Kun taas meillä tyttö ei oikeen kiinostunut poroista yms tavallisista eläimistä mitä tuolla Ranualla on (käydään siellä kerran kesässä, kun sukuloidaan), pointsit sai kyllä esim jääkarhu ja villisiat :D

Vierailija
12/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin kaukana minun maailmastani. En ole kylläkään Helsingistä, vaan Tampereelta. En ymmärrä maalaisia alkuunkaan.

Vierailija
13/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lypsykonnen käynnistys on jaotain ihmeellistä - asuu aika junttilassa

Vierailija
14/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ymmärrä meitä maalaisia lehmänlypsäjiä, mutta joka päivä sinäkin syöt meidän tuottamaa ruokaa se kun ei kasva kaupan hyllyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä