Saaralla viiden levyn diili Sony UK:n kanssa,
Sony Finlandin tehtävä jakaa se Suomi, Ruotsi,Viro levitykseen.
Kommentit (296)
Ootellaanpa kuinka moni Saara kannattaja tältäkin palstalta ostaa sit sen kiinan kielellä lurautetun joululevyn
Vierailija kirjoitti:
Ja vikoja levyjä pakerretaan hampaat irvessä "ryöstösopparin" alla.
En usko. Ja ainakaan ei jää yhteen hutaistuun cover-levyyn kuten monilla x factor -voittajilla.
Sekin todistaa että Saara on tähti josta Simon pitää kiinni. Siis se että Saaran levyä aletaan tehdä tammikuussa Los Angelisia myöten. Luin täältä että vuoden 2015 voittajan levy tulee vasta ensi vuonna (sinkku tosin tehty)
Eilisessä pressissä oli positiivista se, ettei Saara enää valittanut eikä vängännyt. Siis selitti ihan itse että maksimissaan co-writes niitä biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Sekin todistaa että Saara on tähti josta Simon pitää kiinni. Siis se että Saaran levyä aletaan tehdä tammikuussa Los Angelisia myöten. Luin täältä että vuoden 2015 voittajan levy tulee vasta ensi vuonna (sinkku tosin tehty)
Ensi vuonna se tammikuukin on. Meinaatko että tulisi uloskin ennen kiertuetta?
Saara osaa tehdä nopeasti ja paineessa. Siihen ei kaikki pysty.
Itse en käytä nykyisin senttiäkään ostaakseni mitään musiikkia. Aivan sama tykkäsinkö laulusta tai en rahaa en musiikkiin käytä enkä ole koskaan oikein käyttänyt.
No tuo on ihan brittilehdessä faktana.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eilen tiedotustilaisuudessa (katsoin iltasanomien lähetystä) oli onnellisen toiveikas että muutaman kuukauden kuluttua tulee. Olen niin onnellinen Saaran puolesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eilen tiedotustilaisuudessa (katsoin iltasanomien lähetystä) oli onnellisen toiveikas että muutaman kuukauden kuluttua tulee. Olen niin onnellinen Saaran puolesta :)
Enpä huomannutkaan. Olis kyllä hyvä että saisi sen ennen sitä kiertuetta jo pois käsistään.
Mille levyfirmalle hän menee? Kun mä olen tajunnut että Sony uk ei levytä mitään, sen alaisuudessa toimii ne levytysfirmat. Olenko tajunnut väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki!
En saa tällä laitettua. Löytyy haulla the sun saara aalto record
Vierailija kirjoitti:
Mille levyfirmalle hän menee? Kun mä olen tajunnut että Sony uk ei levytä mitään, sen alaisuudessa toimii ne levytysfirmat. Olenko tajunnut väärin?
Sony uk, sony finland vain jakaa
Tuskin kuitenkaan ennen kiertuetta kun se alkaa jo 2 kk kuluttua
Se, että Saara voi osallistua itse biisien kirjoittamiseen ennakoi pidempää uraa.
Ja vikoja levyjä pakerretaan hampaat irvessä "ryöstösopparin" alla.