Pirjo Nuotio, 64, näyttää nuoremmalta kuin minä vaikka olen vasta nelikymppinen :/
Tasan ei käy onnen lahjat (=hyvät geenit)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005015213.html
Kommentit (33)
Hyväksykää nyt, että ette tule koskaan näyttämään 64 v yhtä nuorilta, kuin Pirjo :D Edes kiristettynä.
Teillä on löllömammageenit!
Olin yllättynyt, että hän on jo eläkeiässä. Olin kuvitellut max. 50-vuotiaaksi. Todella kaunis ja nuorekas, aina huoliteltu.
Kyllä täyteaineet ja botox korvaavat nykyään usein plastiikkakirurgiset leikkaukset ja tulos on luonnollisempi. Tosin käsittely on uusittava pari kertaa vuodessa ja on kallista.
Näistä kuvista on vaikea sanoa, ja TVssä käydään joka kerta maskeeraajan luona ennenkuin mennään lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko elämän ollut hyvinpalkattu työ,ollut terve yms. Kyllä ne vaikuttaa.
Jos 64-vuotias nainen näyttää hyvältä, on poikkeuksetta myös leikelty. Kuvia voi tietysti manipuloida loputtomasti myös.
Pöh, mun sisko on nyt 62 v ja näyttää todella hyvältä. Ei roiku naama, ryppyjä ei juuri nimeksikään, ei harmaita hiuksia, vartalo myös todella hyvä. No onhan hänellä tietysti vielä 2 v aikaa tuohon, että jospa siinä ajassa sitten muuttuu rumaksi, saas nähdä. Minä olen kohta 50 v ja mullakaan ei ole ryppyjä eikä harmaita, joten kai se geeneissäkin on, vaikka molemmat ollaan kyllä sellaisia luomuihmisiä, ihoa on aina hoidettu luonnonmukaisesti ja käyty kaikenlaisissa luontaishoidossa, joten nekin varmasti vaikuttavat.
Hauskin sattumus oli kun miehen työkaverit näki mut ekan kerran ja olivat tuumanneet miehelleni, että sulla on sitten teinivaimo...no en nyt teiniltä todellakaan näytä, mutta varmaan aika paljon miestäni nuoremmalta, vaikka ollaan samanikäisiä.
Mun tuttava jäi hiljattain eläkkeelle 64,5-vuotiaana ja näyttää varmasti ihan yhtä nuorelta kuin Pirjo Nuotio. Ei ole käynyt koskaan plastiikkakirurgilla eikä ole edes ollut kovapalkkaisessa kevyessä työssä, vaan huonosti palkattuna lastenhoitajana toiminut nelisenkymmentä vuotta. Toisilla vaan on geenit hyvät.
Oho, olen aina kuvitellut alle 50-vuotiaaksi!
Hyvät geenit, hyvät elämäntavat. Kasvojen osalta vaikuttaa tosi paljon kasvojen muoto, ihotyyppi ja aurinkoaltistus nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Oho, olen aina kuvitellut alle 50-vuotiaaksi!
Olisit käynyt Specsaversilla tai seuraisit aikaasi.
Hymy ja positiivisuus nuorentaa :) usein pelkkä hymyily pyyhkii monen kasvoilta 10 vuotta pois.
Pirjolla on ihan järkyttävän kauniit silmät. Pokatkin on aina vaatteisiin sopivat. Vaikka olen ihan hetero nainen, niin niitä silmiä voisin tuijotella täältä ikuisuuteen.
Olen kyllä kade. Omat ilmät ovat pienet ja riippuluomiset, vahvat miinukset linsseissä pienentää silmiä vielä entisestään.