Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen pienennysleikkaus ensi viikolla!! Kaikki vinkit ja kokemukset tähän ketjuun

Vierailija
21.12.2016 |

Jännittää!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään vinkkejä ole antaa, mitä tarkoitat niillä  :)

Mutta mulla meni leikkaus hyvin, paranin nopeeta ja ihana olo kun sai nuo lollottimet pienemmiksi! Hyvä päätös oli ja niin on sullakin. Onnea uusille kikuusille!

Vierailija
2/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkeillä lähinnä tarkoitan leikkauksen jälkeiseen elämään valmistautumista. Miten hyvin pystyy esim liikkumaan leikkausta edeltävänä päivänä? Millaisia vaatteita kannattaa käyttää? Hoito-ohjeita? Jne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mulla meni leikkaus hyvin, paranin nopeeta ja ihana olo kun sai nuo lollottimet pienemmiksi! Hyvä päätös oli ja niin on sullakin. Onnea uusille kikuusille!

Kävitkö kunnallisella vai yksityisellä? Jäikö pahat arvet?

Vierailija
4/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis leikkauksen jälkeisenä päivänä - ei edeltävänä!

Vierailija
5/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö yksityiselle vai Kelan maksamana?

Kaveri kävi ihan aiheesta Kelan maksamana kun molemmista rinnoista lähti 1,5kg.

Toinen nänni ei meinannut parantua millään.

Muuten aivan loistava leikkaus. Muutti koko yläslän asentoa ja kevensi ryhtiä.

Vaatteet meni uusiksi.

Ihmisten katseet muutui.

Vierailija
6/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kunnalliseen leikkaukseen. Terveyssyistä leikataan, vaikka lähteekin kummastakin rinnasta vain n. 400g

Ap

Vierailija
7/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä kovin pian pääse liikkumista harrastamaan, etkä saa nostella raskaita esineitä.

Vierailija
8/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kovin pian pääse liikkumista harrastamaan, etkä saa nostella raskaita esineitä.

Juu, siihen olen varautunut 😊

Vierailija
9/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa kotiin kaappi täyteen ruokaa ja pese suosikkikotivaatteita valmiiksi. Saat sairaalasta hoitorintsikat ja itse pidin mukavia löysiä paitoja js ihan trikoita yms. Muistaakseni saat alkuun nostaa vain kilon painoisia tavaroita, esim. maitotölkki joten kauppareissuille tarvitset apua.

Hyvin meni itsellä ja olen tyytyväinen!

Vierailija
10/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus meni hyvin , paraneminen kesti minulla pitkään. Jouduin esim pitämään kotona dreenejä vielä pariviikkoa . Ehkä johtuen muista sairauksistani. Silti en ole katunut hetkeäkään ! Menisin uudestaan . Olo on todella kevyempi. Ihan tavalliset vaatteet käyvät , rintaliiveissä ei voi pitää kaarituellisia ja kovin kiristävät t paidat tuntuvat inhottavilta. Leikkauksen jälkeen ulkonäkö oli järkytys mustelmineen, mutta tosi nopeasti muuttuivat. Nyt vuoden jälkeen ei juuri huomaa mitään, jos ei läheltä katso . Ehdottomasti suosittelen ostamaan ja käyttämään arpiteippiä!

Vierailija
11/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kivut? Oliko kamalan pahat?

Mitä muuta kannattaa hankkia kuin arpiteippiä? Jotain voiteita tms?

Ap

Vierailija
12/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parannuttuasi hanki oikean kokoiset rintaliivit. Pari hyvää kokolaskuria

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

http://www.brasizecalculator.tk

Vierailija
14/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkeillä lähinnä tarkoitan leikkauksen jälkeiseen elämään valmistautumista. Miten hyvin pystyy esim liikkumaan leikkausta edeltävänä päivänä? Millaisia vaatteita kannattaa käyttää? Hoito-ohjeita? Jne.

Ap

No, mä pyöräilin jo ylihuomisin leikkauksesta! Ei vissiin olis saanut, mutta kun en ollut kipeä ja kaikki meni hyvin. Toki siis rauhallista liikkumista, en tosiaan hikipäässä täysillä veivaillut :)  Leikkauksesta on jo pitkä aika, mutta muistaakseni sairaalasta sai semmoset liivit mukaan mitä pidin jonkin aikaa, kun ei ihan tavallisia pystynyt pitämään. Hoito-ohjeita en muista tarkasti, taisi olla tavallista suihkuttamista leikkaushaavoihin ja niiden "laastarien" vaihtamista tietyin väliajoin. Siis normi hoitoa ettei haavat tulehdu. Eikä vissiin saanut hetikohta saunoa.

Tottakai kikit oli arat oman aikansa, autossa kun istui ja ajoi vähänkin möykkyisempää tietä niin piti pitää tisseistä kiinni. Muuten ei mulla ollut mitään ongelmaa eikä probleemia, niinkuin sanoin, paranin nopeeta.

Vierailija
15/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö kunnallisella vai yksityisellä? Jäikö pahat arvet?

Kävin kunnallisella. Arvet jäi mutta ei nyt aivan kamalat. Mua ne ei haittaa, eikä niitä muut näe (no mies näkee). Pääasia että olo helpottui ja ihana elää ilman turhaa painolastia ja kamalia mohluja!!

Vierailija
16/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi