Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys Tissiviikosta!

Vierailija
21.12.2016 |

Tämä tulee vähän myöhässä, mutta.
Haluaisin kysyä asiaa joltain tissiviikko-ajatusta kannattavalta, mitä mieltä on ajatuksistani. Omalla nimellä en kehtaa asiaa kysyä missään, sillä pelkään että mua pidettäisiin "huonona feministinä"'.

Olen itse feministi ja panseksuaali. Olen aina kiihottunut rinnoista, ja saan itse mm. orgasmin pelkästään rintoja hyväilemällä.

En voi sanoa että koen rinnat seksuaalisiksi vain koska patriarkaatti on seksualisoinut ne.. jo lapsena koin rinnat todella seksuaalisina. Minussa tämä tissiviikon idea herätti aika riistiriitaisia ajatuksia. Allekirjoitan sen, että myös muun sukupuolisella kuin naisella voi olla rinnat, ja että naisella tulisi olla oikeus näyttää rintansa halutessaan.. mutta itselle ainakin rintoihin liittyvät seksuaaliset mielikuvat ja kiihottumisen tunteet tulevat jotenkin luonnostaan. En sano että kiihotun kenen tisseistä tahansa, tietenkään. Mutta ajatuksena se että rinnoista riisuttaisiin seksuaalisuus, on musta jotenkin yksinkertaista.

Mun mielestä tissiviikko-kampanja on lähtenyt liian vahvasti heteronäkökulmasta ja siitä, että rinnat eivät näyttelisi suurta osaa etenkin naisten, mutta myös muiden rinnoistaan nauttivien ihmisten seksuaalisuuden toteuttamisessa.

Olen sitä mieltä, että tilanne aina määrittelee asioiden seksuaalisuuden. Sinänsä ymmärrän kampanjaa. Ei rinnat ole seksuaaliset esimerkiksi lääkärin tutkiessa niitä. Mutta jokin kampanjassa meni pieleen. Pikemmin pitäisi kannustaa kaikkia ihmisiä nauttimaan rinnoistaan. Lisäksi todella moni kampanjaan tägätyistä kuvista on lopulta normaalipainoisten, isotissisten tai laihojen naisten itsestään ottamia seksikkäitä "voimaantumiskuvia"'.. kun ehkä olisi ollut tarve nähdä enemmän niitä tavallisiakin tissejä, synnyttäneiden ja imettäneiden tissejä, transtissejä.. ja vahvistaa pikemminkin muiden kuin normiin sopivien ihmisten kehonkuvaa ja itsensä ja rintojensa hyväksyntää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan