Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä naisilla oikein on???

Vierailija
21.12.2016 |

Tuttavapiirissäni on tapahtunut kaksi avioeroa tänä vuonna. No, tämä on ihan normaalia, kun taitaa ainakin puolet avioliitoista päättyä eroon. Ihmeellistä on kuitenkin, että nyt kummatkin eronneet naiset ovat löytäneet itselleen naisparin! Toinen on kuulemma rekisteröimässä parisuhteen vuoden vaihteessa ja toinen naispari muuttaa yhteen. Minun tuttavapiirissä alkaa olla kohta kolmasosa pareista naispareja! Mikä helkkari teillä naisilla nykyjään on? Onko valtaosa teistä piilolesboja tai biseksuaaleja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on luettu netistä teikäläisten kommentointia. Tässä alkaa itse kukin harkita...

Vierailija
2/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei kiinnosta, niin sittenhän puolison sukupuolella ei siinä määrin ole merkitystä. Toisaalta voi olla kyse kehittyneestä illuusiosta, että naiset pärjäävät miehiä paremmin suhteissa, joten kaks naista pärjää todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me on luettu netistä teikäläisten kommentointia. Tässä alkaa itse kukin harkita...

Heteroiden?

Vierailija
4/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ei ole ollut seksi tärkeää varmaan alkujaankaan. Ehkä kokevat jotenkin syvää ystävyyttä ja tyytyvät siihen, se voi heille ollakin se paras vaihtoehto.

Vierailija
5/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin naispareille seksi on tärkeää! Jopa tärkeämpää kuin perinteisille heteropareille. Arvaa mistä tiedän....

Vierailija
6/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin harkita lesbosuhdetta. En jaksa miehiä ja miesjutuissa aina vaan satuttaa itsensä.

Vierailija
7/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin mennä suhteeseen naisen kanssa ja harrastaa seksiä miesten kanssa mutta kun en tykkää ollenkaan naisista.

Vierailija
8/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vaihtanu seuraavaks naiseen jos ero olis menny toiseen vaiheeseen. Miehen kanssa eläminen kun on tällaista vuoristorataa kun miehen mielialat vaihtelee miten sattuu. Ei jaksais enää 30+ vuotiaana tällaista teinidraamaa.

Vierailija
9/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helkkari teillä naisilla nykyjään on? Onko valtaosa teistä piilolesboja tai biseksuaaleja?

Mitä teet sillä tiedolla?

Parisuhde kiinnostaa mutta miehet ei, miksi se pitäisi sen paremmin määrittää.

Vierailija
10/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaan naiskumppanin löytyminen on helpompaa kuin saman tasoisen miehen. Jos siis on bi.

Vierailija
11/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ainakin maha kipee. :( Kyllähän se suakin vaivaisi todennäköisesti.

Vierailija
12/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettiin Cosmopolitanista se juttu että nyt sais ruveta Lesboks. Kaikki keskeytettiin ja juostiin kädet ojossa seksuaalisesti estyneiden miesten kainalosta kohti autuutta!!!! !

Vierailija
13/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksissä suurelle osalle oletettuja naisia tärkeintä on se pillun hyväily eikä sellanen seksi että "joo naiselle oma vastuu orgasmista" ja sit kun oot hetken ollu sen miehen päällä ja alkanu just tuntuu hyvältä ni herra päättääkin että muna ei oo tarpeeks tanassa tuossa asennossa ja että nyt pitäs ihan oikeesti vaan kääntyy toisin päin rynkyttää aivan saatanan nopeesti koko homma huipennukseen(sa).

Vierailija
14/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin monesti särkenyt sydämeni miesten kanssa, että olen jo vuosia toivonut että voisin tuntea seksuaalista vetoa naisia kohtaan. Jos tämän asian voisi tuosta noin vaan päättää, en vilkaisisikaan miehiin päin enää koskaan.

Vierailija
15/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko liittyä siihen tuttavapiiriisi? Itse en tunne ainuttakaan tällaista tapausta.

Vierailija
16/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen ymmärtää toista naista paremmin ja näin ollen naisen on helpompi tulla toimeen  toisen naisen kanssa. Miehiä on joskus näin naisena vaikea ymmärtää ja olen huomannut, että mies ei ymmärrä minua sitäkään  vähää. Mies ei oikeastaan ymmärrä minua ollenkaan, mutta olen oppinut tyytymään kohtalooni. Ei jaksa enää tässä iässä riidelläkään.

Vierailija
17/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvottavat minua vuosi vuodelta enemmän. Ennen kiihotuin kyllä miehistä ja halusin seksiä heidän kanssaan mutta lähes jokainen seksikerta on ollut pettymys. Eli en saa mitään fyysistä nautintoa miesten kanssa ja tunnen suurempaa henkistä yhteyttä naisiin joten kyllä minuakin on alkanut kiinnostaa kokeilla lesbosuhteita. N23

Vierailija
18/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan nimenomaan miehen mutta kukaan ei halua minua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan