Kotipizza jatkaa kasvuaan, mutta kuka tätä kehitystä tukee?
En minä ainakaan. Kotipizza sen kuin jatkaa kasvuaan, ja antoi posarin (eli positiivisen tulosvaroituksen).
http://m.kauppalehti.fi/uutiset/vahvan-tuloksen-tehnyt-kotipizza-nostaa…
Ilmeisesti ylimääräistä rahaa riittää? Ei vaan uskoisi, kun tietää talouden tilan ja miten paljon maksuhäiriöitä ihmisillä on nykyään. Kotipizza on kallis, pizzojen valmistuksessa on tingitty, ja palvelu on huonoa, ainakin kotitilausten yhteydessä, se on oma kokemukseni.
"Hänen mukaansa myynnin voimakkaan kasvun takana on useita syitä. Yksi keskeisistä syistä on ollut Kotipizzan brändi- ja ilmeuudistus, joka alkoi täysimittaisesti alkuvuodesta 2015. Konserni on myös kehittänyt ketjua fast casual -ilmiön hengessä."
Voisiko joku selittää mitä tuo ylläoleva tarkoittaa, esim. "fast casual ilmiö", tuntuu vähän siansaksalta, kannattaako siitä edes maksaa mitään?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kotipizza on hintansa arvonen, eikä se paljo maksa jos harvoin käy. Ne ähläm pizzan on kyllä ihan paskaa, en tajua miten porukka voi niitä syödä. Oon käyny monesti sellasesssa ähläm pizzeriassa mikä on kehuttu ihan pystyyn, pizzapohja on ihan helvetin suolanen ja kaikki mitä siihen päälle laitetaan tulee purkista.
Kyllä ne tulee purkista ne Kotipizzankin pizzat. Luuletko oikeasti että joku rupeaa niihin tekemään tuoreita raaka-aineita? Se maksaisi ainakin triplasti enemmän jos näin olisi
Kotipizzassa herkkusieni, paprika ja sipuli on kyllä tuoretta, ei purkista.
tehkaa laatua kirjoitti:
Tasainen laatu. Tietää mitä saa. Toki joskus aikoinaan kotipitsallakin oli eri paikkakunnilla selviä eroja siinä miten paljon juustoa laitetaan.
Eli nykyään kun menet kotipitsaan niin tiedät mitä saat. Kuten lähipitseriassa.
Kun menet minne tahansa maan eri pikkupitseriaan niin et voi tietää mitä saat. Kotipitsassa on laatua! Gmmmm gmmm gmmm LAATUA.
Mendis Coconut Brandy – n. 728 000 euroa Laatua . gmmmm
Lähinnä huomasin että Kotipizzoissa täytteiden määrä on vähentynyt ja pizzat pienentyneet, ja hinta silti korkeampi kuin ehkä noin 5 vuotta sitten. Karvikäsipizzerioiden hinnat noin 30% vähemmän kuin Kotipizzan, ja niiden pizzat ihan hyviä, mitä olen tilannut, ero Kotipizzaan ei merkittävä, voihan olla että laatu vaihtelee, en vaan ole huomannut.
Ap.
Eipä ole tullut 10 vuoteen käytyä kotipizzassa, siihen aikaan pitsat oli kalliita, pieniä ja lilluivat rasvassa, yök. Ostan yleensä pitsan läheisesti turkkilaisten pitämästä pitseriasta, siellä on parhaat pitsat :)
Minä oululaisena tuen mieluusti suomalaista ketjua. On vielä tuoreessa muistissa paikallinen pitsa-mafian tapaus.
Kotipizza on huono, litteät ja mauttomat pitsat. Paljon parempia saa kebab-paikoista.
Mitä ihmettä, kotipizzako mukamas paras ruokapaikka? Ehkä ette ota huomioon makua vaan suomalaisuuden tms.
¨Kebab-paikkojen pitsat voivat olla millaisia tahansa. Vähän sama kuin menisi tuntemattomalle syömään jonnekin päin maata. Kotipitsasta saa aina samaa ilman yllätyksiä.
Toki jos tykkää yllätyksistä niin se on ok.
Jos lähialueella on hyvä kebab-pitsa paikka niin kyllähän sitä mieluusti tukee kun tietää aina mitä sieltä saa. Matkustellessa ongelmaksi tulee juurikin se ettei naapurin Atsem ja Hakem tee niitä pitsoja vaan ne tekee Garem ja Razim.
Jos kebab paikat yhdentyisi ja suunnittelisi yhdentävän ruokalistan jota saa vaikkapa Turku-Tampere-Oulu akselilla niin sille löytyisi varmasti asiakkaita.
Onkohan noissa putiikeissa laatueroja? Ostin Hyvinkään kotipizzasta perheelle pizzat eikä ne nyt niin erityisen ihmeellisiä ollut. Ei tullut fiilistä, että vau kun hyvää ja että pitää ostaa pien uudelleen.
Kotipizza on parantanut laatuaan ja on yksi niistä paikoista, joista uskallan ostaa allergiselle pizzan. Pizza tehdään eri paikassa, paistetaan metallivuoassa ja otetaan puhtaat täytteet. Läheisessä Kotipizzassa huomioidaan todella hyvin allergiselle tuleva pizza.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes mäkkäri sulkee ravintoloita.
Mäkkäri sulkee vain omistamiaan ja antaa ne yrittäjille. Kohta avataan uusia, kun yrittäjiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noissa putiikeissa laatueroja? Ostin Hyvinkään kotipizzasta perheelle pizzat eikä ne nyt niin erityisen ihmeellisiä ollut. Ei tullut fiilistä, että vau kun hyvää ja että pitää ostaa pien uudelleen.
On niissä! Toisissa paikoissa esim. käytetään säilykeherkkusieniä ja mustia oliiveja. Olen aika paljon Suomen Kotipizzoja kierrellyt.
Vierailija kirjoitti:
Juuri suunnittelinkin, että tänään käyn kotipizzassa! Luulenpa, että jos on varaa syödä pizzaa niin silloin on myös varaa syödä pari euroa kalliinpaakin pizzaa.
Yleensä monet valittaa kotipizzojen pizzojen ainesten niukkuudesta, mutta itse pidän siitä. Joskus vähempi on parempi ja eivät maistu niin tunkkaisilta.
Tämä! Ällöttää ne kebulapitseriat, joissa pitsa on yksi paksu köntti juustokuorman alla. Juusto, tai mikään muukaan, ei maistu miltään, mutta pääasia että sitä on aivan helvetillinen kerros. Sieltä alta pilkistää hötöinen PINKKI kinkkusuikale tms. ja koko pitsan rakenne on veltto ja tahmea.
Kotipitsaa vierastin kauan yhden huonon kokemuksen vuoksi. Nyt oli n. puoli vuotta sitten olosuhteiden pakko tilata sieltä ruokaa ja ai että miten hyvä pitsa oli! Raaka-aineet huomattavasti laadukkaamman oloisia, kinkkukin ihan kinkkua eikä mitään kuohkeaksi puhallettua ja värjättyä jauhomössöä. Pitsa oli sopivan mausteinen, täytteetkin oikeasti maistuivat ja ennen kaikkea oli rapea pitsa. Ei sellainen juuston alla muhinut pannukakku.
Sen jälkeen en olekaan muualta enää tilannut. Ne harvat kerrat kun pitsaa syön, ostan nykyään aina tuolta.
Vegaanista pitsaa (sis. vegaanista juustoa) saa niin harvasta paikasta, että olen jo ihan siitä syystä vaihtanut tänä syksynä Kotipizzaan.
No, "vaihtanut Kotipizzaan" tarkoittaa että olen sieltä nyt yhden pitsan ostanut... En mikään suurkuluttaja ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes mäkkäri sulkee ravintoloita.
Mäkkäri sulkee vain omistamiaan ja antaa ne yrittäjille. Kohta avataan uusia, kun yrittäjiä löytyy.
Ohiksena. Kait nyt eurooppalaiset fiksumpia ja tietoisempia ovat kuin amerikkalaiset mielikuvilla ratsastavat trumppilaiset. lisäainedirektiivit jne.. lifestyle-trendi hektisyys bikinifitness. nopea, maukas, kevyt, ravitseva, energiapitoinen jne...
Vierailija kirjoitti:
Minä oululaisena tuen mieluusti suomalaista ketjua. On vielä tuoreessa muistissa paikallinen pitsa-mafian tapaus.
SAMA! Ja en usko että Oulu on ainut paikka, missä käydään "reviiri-kiistoja" ulkomaalaisten pizzeria yrittäjien kesken...
Tuen ja aion tukea jatkossakin. Maitoallergia, joten vegejuuston perässä mennään.
Kotipizzan pitsat ovat maullisesti parempia kuin mamujen ravintoloissa, mutta siihen se jääkin. Ainakin oman paikkakuntani Kotipizzan tilat ovat aivan todella törkyiset. Lisäksi henkilökunnan käytös todella epäkohteliasta ja ylimielistä, hihitellään ja mulkoillaan. Henkilökunta koostuu parikymppisistä tytöistä ja hinttipojista. Tähän päälle pienet pizzat, niukasti täytettä ja kalliit hinnat. Siinä tarpeeksi syitä, miksi olen äänestänyt jaloillani ja haen pitsani mamuilta. Isot lätyt, edulliset hinnat, ja se tärkein, eli ystävällinen, reipas ja iloinen palvelu.
Kotipizza on pahaa, mielummin Pizzaline ainakin Turussa.
Itse en osta enää pitsaa kuin kotipizzasta, joten tässä yksi joka tukee.