Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että keskustelin eilen kaksi tuntia Tarja Saharin kanssa?

Vierailija
21.12.2016 |

Keskusteltiin parisuhteesta ja minun äidin kuolemasta muun muassa. Yksi kaveri sanoi, että niille ei kannata soittaa mutta kyllä tuntui että sai heti avun häneltä! Onko tämä jotenkin epä normaalia sitten soittaa hänelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty sanoon, kun ei tiedä kuka tämä TS on. Joku ennustajako?

Vierailija
2/5 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tytär on mun kaveri. Todella karismaattinen ihminen, en tiedä onko oikeasti lahjoja. Tytär ennusteli jo 15v. sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mielestäni syvästä yksinäisyydestä tuo, että soittaa maksulliselle ennustajalinjalle kuullakseen ihmisen ään,en. Erikseen näissä palveluissa on painotettu "tulkinnat tehty vain viihdetarkoituksessa", eli jokainen ymmärtää että kyse on vain viihteestä eli satuilusta joka perustuu yhteiseen sopimukseen missä toinen teeskentelee tietävänsä ja toinen teeskentelee uskovansa. Surullista että ihmiset joutuvat soittamaan linjoille, mutta kai niillä sitten kysyntää on.

Vierailija
4/5 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä keskustelit 2 tuntia puhelinennustajalinjalla, niin varaudu siihen että se tuntuu puhelinlaskussasi.

Minuuttitaksa tommoseen on helvetillisen kallis. Omatpa toki on rahasi.

Vierailija
5/5 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko hän sinulle nämä asiat:

- Mikä tämä mies on tässä? Joku mies tässä näkyy.

- Oletko lähdössä matkalle?

- Kenen kanssa sulla ei oikein puheet kohtaa?

Olen katsonut kyseistä henkilöä tv:stä ja hän sanoo nämä samat asiat yleensä jokaiselle soittajalle.

Mutta hyvä tietysti, jos koit saaneesi apua. Voihan siinä toisen ihmisen kanssa jutellessa saada oivalluksia ja solmuja voi aueta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan