Aion äänestää SDP:tä ensimmäisen kerran elämässäni
Olen korkeakoulutettu yrittäjätaustainen 50- vuotias nainen ja tähän asti pysynyt oikeistolinjalla. Nykyisen hallituksen käsittämättömät sotkut ovat saaneet minut muuttamaan poliittisen kantani. Tällä linjalla Suomen kaikki periaatteet on vedetty vessasta ja kotimaastani on tehty pelkkää pellejen sekoilua.
Kommentit (7)
Minä olen ollut porvari ja äänestänyt sen mukaan, mutta jo muutaman vuoden olen äänestänyt vihreitä. Liberaalipuolue jolla on oikeasti järkeviä ajatuksia.
Demokratiaan kuuluu, että jokaisella ryhmällä on omat edustajansa.
Jos haluaa kannattaa itsekkyyttä, ahneutta, täydellistä välinpitämättömyyttä köyhistä, rikkaat rikkaaksi ja köyhät köyhäksi -periaatetta, äärikapitalismia ja kylmää markkinataloutta, höystettynä valtion ja veronmaksajien rahojen siirtämisellä omiin taskuihin, niin silloin oikea valinta on SDP.
Minä en ole äänestänyt 20 vuoteen. Ilmankos onkin mennyt aika hyvin kun en ole antanut vastuuta elämästäni kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut porvari ja äänestänyt sen mukaan, mutta jo muutaman vuoden olen äänestänyt vihreitä. Liberaalipuolue jolla on oikeasti järkeviä ajatuksia.
Vihreät ei ole liberaalipuolue vaan samanlainen muiden oikeuksien rajoittaja kuin kuutkin puolueet. Omalle ryhmälle kaikki oikeudet ja muilta pois.
Haluat sis lisää mamuja joilla etuajo oikeus asuntoihin ja työpaikkoihin
Vanhuus ei tule yksin..