Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan te tapaatte ystäviä/kavereita kerralla?

Vierailija
21.12.2016 |

Parikymppisenä voisin vaikka koko päivän hengata kavereiden kanssa. Mutta nyt kolmekymppisenä niin (riippuen tietysti tekemisestä) esim. parin tunnin kahvittelut on ihan ok aika itselleni.

Eräs ystävä kuitenkin haluaisi kerralla viettää vaikka puoli päivää tai koko päivän kaupungilla ja ihmettelee, kun itse olisin jo parin tunnin jälkeen valmis lähtemään kotiin. Välillä on tietysti kiva nähdä pidemmän kaavan mukaan. Itse olen edelleen perheetön niin kuin ystävänikin mutta silti jotenkin tuollaset melkein koko päivän hengailut ovat itselleni ainakin jotenkin "rasittavia."

Huomaan vain kieltäytyväni yhä useammin tämän ystävän näkemisestä, kun en jaksa selitellä sitä miksi haluankin lähteä kotiin jo muutaman tunnin jälkeen. (Asumme samassa kaupungissa) Tällä ystävällä on itsellään tällä hetkellä kuitenkin paljon kiireisempi elämä kuin minulla, ymmärtäisin kyllä, jos hänellä olisi paljon "luppoaikaa."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla introvertti niin, että et vain jaksa ihmiskontaktia kauaa. Olen itse siinä suhteessa samanlainen, että jos sosiaalisuus-mittari tulee täyteen, niin alkaa ahdistaa ja haluaa vain kotiin.

Vierailija
2/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti riittää minullekin, 1-4 tuntia riippuen siitä mitä teemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain tunti, joskus vuorokausi. Vaihteldd kyllä tosi paljon ja riippuu kaveristakin. Mikset ehdottaisi, että näkisitte teillä? Ei munkaan mielestä ole normaalia, että kolmekymppiset norkoilee keskustassa tuntikausia.

Terv. parikymppinen

Vierailija
4/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 tuntia kerrallaan on  maksimi, sitten iskee ahi.

Vierailija
5/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan kahvilla käymässä, niin se pari tuntia. Ei mitään shoppailuja harrasteta tyttöjen kesken.

Sitten taas "bestiksen" (mies) kanssa olin juuri 19-05 baarissa parantamassa maailmaa, siis enimmäkseen baareissa ja juttelemassa ja pari viimeista tuntia yökerhossa missä juttelu ei enää melussa onnistu. Harvoin nähdään kun eri kaupungeissa asutaan, niin otetaan sitten kunnolla aikaa.

40+

Vierailija
6/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla introvertti niin, että et vain jaksa ihmiskontaktia kauaa. Olen itse siinä suhteessa samanlainen, että jos sosiaalisuus-mittari tulee täyteen, niin alkaa ahdistaa ja haluaa vain kotiin.

Olen kyllä varmasti introverttikin mutta ei mielestäni tässä asiassa ehkä tarvitse määrittelyjä. :-) Olen kyllä nuorempana viihtynyt vaikka koko päivän shoppailemassa ja juoruilemassa kavereiden kanssa. Mutta jotenkin nykyään...riittää vähempikin. Mietin vain, että olenko jotenkin itse muuttunut epänormaaliksi. Ap

Vierailija
7/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan kahvilla käymässä, niin se pari tuntia. Ei mitään shoppailuja harrasteta tyttöjen kesken.

Sitten taas "bestiksen" (mies) kanssa olin juuri 19-05 baarissa parantamassa maailmaa, siis enimmäkseen baareissa ja juttelemassa ja pari viimeista tuntia yökerhossa missä juttelu ei enää melussa onnistu. Harvoin nähdään kun eri kaupungeissa asutaan, niin otetaan sitten kunnolla aikaa.

40+

Just näin. Kahvittelut pari tuntia. Juhannuksena, vappuna, uutenavuotena tms sauna-juoru-tanssi-iltoina sitten esim. klo 18-02.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä