Olenko ainoa joka ei ole pelkillä tuijottanut alapäätään?
En tiedä miltä näytti ennen synnytyksiä enkä tiedä miltä näyttää nyt.
Kommentit (59)
Toivottavasti olet. Jokaisen naisen pitäisi silloin tällöin vilkaista alapäätään, jotta tietäisi, mitä siellä on, mitä siellä kuuluu olla ja ettei sinne ilmesty mitään vaarallista. Anna mä veikkaan, sä pidät myös rintojen säännöllistä tunnustelua turhana ja nolona? Ja papa-koetta?
Et, en ole jaksanut välittää. Mies ja lääkäri tuijottelee sinne kyllä mun puolesta.
En ole koskaan katsonut, enkä halua.
Ootte te outoja jotka ette katso..
Miksi ette halua katsoa omaa vartalonne osaa? Onko seksuaalisuus ollut tabu lapsuudessanne (tai vielä aikuisenakin)? Minusta on huolestuttavaa, että naiset häpeävät naiseuttaan ja sukuelimiään, eivät edes halua tietää miltä ne näyttävät. Tätä en tule koskaan ymmärtämään. Eihän sitä pillua nyt tarvi alituiseen olla peilailemassa, mutta että ei ole _ikinä_ nähnyt miltä oma alapää näyttää, se kyllä on jo oikeasti omituista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet. Jokaisen naisen pitäisi silloin tällöin vilkaista alapäätään, jotta tietäisi, mitä siellä on, mitä siellä kuuluu olla ja ettei sinne ilmesty mitään vaarallista. Anna mä veikkaan, sä pidät myös rintojen säännöllistä tunnustelua turhana ja nolona? Ja papa-koetta?
Kukas sen määrää, että pitää pilluansa peilillä vahdata?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin päinvastoin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin päinvastoin :D
Perustele?
Kääntäisikö joku tuon otsikon suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei toki kukaan, jos oma terveys ei pätkääkäänk iinnosta, etkä sit myöskään hae syöpiisi yhteiskunnan maksamia hoitoja.
Henkilökohtainen kokemukseni: kyllä kannattaa välillä, edes puolen vuoden välein, vilkaista miltä alapäässä näyttää. Kävin gynellä ehkäisyasioissa ja siinä hän kysyi, että onko tämä ihomuutos ollut pitkäänkin olemassa? Olin että mitä ihmettä, mikä muutos. Isomman ja pienemmän häpyhuulen välinen iho oli pieneltä alueelta muuttunut tosi tummaksi. No, ei se sitten loppujen lopuksi ollut mitään vakavaa, mutta kyllä tuli hölmö olo, kun en tosiaan varmaan 1-2 vuoteen ollut sinne vilkaissut, eikä mieskään nyt kirkkaassa valossa alapäätäni tutki, vaan meillä on aina tunnelmallinen suht hämärä valaistus petipuuhissa. Kyllä jokaisen naisen pitää tietää miltä omat sukuelimet näyttää, mikä on normaalia ja mikä ei ja ei sitä muuten näe kuin peilin avulla (otsikkoon viitaten).
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen kokemukseni: kyllä kannattaa välillä, edes puolen vuoden välein, vilkaista miltä alapäässä näyttää. Kävin gynellä ehkäisyasioissa ja siinä hän kysyi, että onko tämä ihomuutos ollut pitkäänkin olemassa? Olin että mitä ihmettä, mikä muutos. Isomman ja pienemmän häpyhuulen välinen iho oli pieneltä alueelta muuttunut tosi tummaksi. No, ei se sitten loppujen lopuksi ollut mitään vakavaa, mutta kyllä tuli hölmö olo, kun en tosiaan varmaan 1-2 vuoteen ollut sinne vilkaissut, eikä mieskään nyt kirkkaassa valossa alapäätäni tutki, vaan meillä on aina tunnelmallinen suht hämärä valaistus petipuuhissa. Kyllä jokaisen naisen pitää tietää miltä omat sukuelimet näyttää, mikä on normaalia ja mikä ei ja ei sitä muuten näe kuin peilin avulla (otsikkoon viitaten).
Tutki sinä peilillä, mutta älä sano mitä jokaisen naisen pitää tehdä!
Ei siihen peiliä tarvita jos on normaali painoinen.
Kyllä pitää peilillä katsoa. Se on jokaisen aikuisen velvollisuus ottaa vastuu omasta hyvinvoinnista. Ei riitä, että käy säännöllisesti gynellä. Sinne voi tulla jotain käyntien välilläkin.
Mihinkä sitä peiliä tarvitaan,sinnehän näkee suoraa kun kumartuu kaksinkerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei toki kukaan, jos oma terveys ei pätkääkäänk iinnosta, etkä sit myöskään hae syöpiisi yhteiskunnan maksamia hoitoja.
Minkä syövän näkee peilillä katsomalla? Ei minulla ainakaan niin väljät paikat ole, että sisälle asti näkisi vaikka miten katsoo.
En usko että tallaista ihmistä on olemassa, jokaisella sen verran kiinnostaa miltä se oma pillu näyttää, että varmasti on joskus katsonut.
Vierailija kirjoitti:
En usko että tallaista ihmistä on olemassa, jokaisella sen verran kiinnostaa miltä se oma pillu näyttää, että varmasti on joskus katsonut.
Puhu vain omasta puolestasi.
Miksi ihmeessä et ole, ap?
On vaikea keksiä mitään syytä sille ettei koskaan olisi katsonut. Oletko ahdistavasta uskonnollisesta taustasta? Sinun taitaa olla aika rikkoa rajojasi.
Siis peilillä.