Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kylmäsavu, lämminsavu ja graavi lohi mitä eroa
Kommentit (25)
Lämmin savulohi on hyvää. Muut on kuin raakaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä ne graavatut ja kylmäsavustetut on myöskin kypsyneet. Ällistyttävää nähdä kuinka moni täällä huutaa asioita faktoina vailla mitään käsitystä koko asiasta 😀
Minä teille limaisen ja kalaisen näytän.
Riitta
Minulla ei ole varaa näihin ja nyt lasten silmät ovat itkuntuhruiset.
Alue: Aihe vapaa
Savusiikaa saa sumuisina aamuina vaikka pilkillä, sanotaan myös sumusiiaksi. Joulupöydän herkku 🎅. 😁