Miten noin kaunis nainen voi olla sinkkuna?
Kuuletteko tekin tätä lausetta vähän väliä? Ja vielä enemmän kehuja siitä miten kaunis olet. Mutta silti kukaan ei ole oikeasti kiinnostunut :( Kiinnostaisi kuulla onko toi joku yleinen mantra vai miten pitäisi tulkita?
Kommentit (50)
Olen ihan perusnätti, tavallinen nainen, sinkkuna viihdyin myös parikymppisenä opiskelijana ja niihin aikoihin baareissa ja bileissä aina törmäsi tähän ihmistyyppiin, "miten noin kaunis nainen on sinkku?". Yleensä tokaisin vaan, että ei oo tasoistani miestä tullut vastaan, jota viitsii katsella pitempään. Yleensä ymmärsivät yskän ja epävarmuuksissaan piiloutuivat sinne mistä tulivat. Opiskelija elämä vaihtui työelämään ja niin vain se oma kumppanikin sattui vastaan tulemaan. Pitäisköhän muuten huolestua, kun ei tuo mies ole koskaan minua kirjaimellisesti kauniiksi sanonut?
Kaunis nainen sinkkuna ei tarkoita muuta kuin mielenterveysongelmia ja/tai paskaa luonnetta.
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette oikeesti oo kauniita, kyllä muuten teillä ois vientiä ettekä ois sinkkuja.
Ja kuka sanoo ettei vientiä olisi? Minulla on pääsääntöisesti 3 - 5 treffikutsua joka viikolle, ollut jo useita kuukausia, muttei se tarkoita sitä, että pysyvä parisuhde löytyisi niin helposti. Omassa "kategoriassani" on toisellakin osapuolella jo niin paljon kriteereitä, että on vaikea löytää oikeaa matchia.
Sain kyllä juuri ihan mielettömältä catchilta sydämiä, että ehkä se tästä....!
No tuolla tavalla ajattelevilla ihmisillä ei yksinkertaisesti ole kauheasti kokemusta suhteista tai viennistä. Vienti = olet haluttu, sinua pyydetään treffeille ei ole millään tasolla sama asia että henkilö olisi varattu.
Ei minua juuri koskaan baareissa lähestytä (kun siellä joskus harvakseltaan kävin), mutta treffikutsuja on tullut muissa tilanteissa. Työpaikat, harrastukset ja pari kertaa arjessa. Tinderiä en käytä kun en tälläkään hetkellä etsi parisuhdetta, mutta se ei poista ihmisten ihmettelyä tilanteestani.
Sanon vaan että luonteeni on niin kamala enkä osaa seurustella. Lisäksi kroppani on epäsopusuhtainen ja kuin 5 x synnyttäneellä. Kuka ihana mies tällaista haluis?:D Liikuntakaan ei vie epäsopusuhtaisuutta pois.
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette oikeesti oo kauniita, kyllä muuten teillä ois vientiä ettekä ois sinkkuja.
Ja kuka sanoo ettei vientiä olisi? Minulla on pääsääntöisesti 3 - 5 treffikutsua joka viikolle, ollut jo useita kuukausia, muttei se tarkoita sitä, että pysyvä parisuhde löytyisi niin helposti. Omassa "kategoriassani" on toisellakin osapuolella jo niin paljon kriteereitä, että on vaikea löytää oikeaa matchia.
Sain kyllä juuri ihan mielettömältä catchilta sydämiä, että ehkä se tästä....!
Lopeta tuo typerä fantasiointi, 0/5
Mulle hoettiin tuota usein ennen. Sitten tajusin, että olen oikeasti vain hieman ylipainoinen. Sen jälkeen kukaan ei ole hokenut, miten ihmeessä oikein voin olla sinkku. Eikä ole kyllä tarvinnut ollakaan noiden 10 sinkkuvuoden jälkeen.
Kuka sen sanoo? Toiset tytöt? Sithän se voi merkata ihan mitä vaan, todennäköisesti joku piilokettuilu.
Minua kehutaan kauniiksi tämän tästä vaikka olen kasvoistani jopa hieman ruma :D En ottaisi tuollaisia kehuja niin todesta, niitä kun nähtävästi sanotaan lähes minkänäköisille naisille tahansa. Näytän FB-profiilikuvassani ihan klonkulta, jolla on peruukki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen samaa. Mutta ei ulkonäöllä saa suhdetta ja ei musta koskaan miehet ole kiinnostuneet.
Ei kun nimenomaan aika usean miehen kohdalla se suhde valitaan ulkonäkökriteereillä.
Eli te ette siis ole kauniita vaikka teille niin sanotaan.
Ne sanoo tuon rumalle naiselle kohottaakseen tämän heikkoa itsetuntoa. Voi sitten ainakin kuvitelmissaan olla prinsessa, joka mukamas kieltäytyy sadoista kosijaehdokkaista. Todellisessa maailmassa kukaan ei ole kiinnostunut.