Te keiden mielestä iphone on paras puhelin mikä teillä on ollut
Niin millanen romu teillä oli sitä ennen? Oma iphone menee kyllä surkeimpiin mitä on ollut. Kamera pois niin 10v vanha nokia 3600 slidekin ois parempi.
Kommentit (14)
Mä olen ollut tyytyväinen iphoneen jo kuutisen vuotta.
Muuta en osaisi käyttää (Testattu ja poikkeuksetta androidit kömpelöitä).
Minusta on paras.
Mulla ollut kallis Samsung ja kallis Lumia.
Nyt i phone 6s.
Tätä on vain niin mukava ja helppo käyttää. Sen vain tietää, kun tykästyy.
En osta koskaan halvimpia malleja niin tiedän mihin verrata.
Lumia huono pelejen takia. Ei saa niitä pelejä joita pelaan.
Samsung hyvä mutta ei vaan miellytä mua.
Tämä puhelin maksoi 800 euroa ja mulla myös i pad.
Huvittaa että aina pitäisi olla perustelemassa sitä miksi omistaa iPhonen :D En ole vielä kuullut että esimerkiksi Samsungin omistajia tentattaisiin ja jopa haukuttaisiin samaan tyyliin. Heh.
Mulle kelpaa puhelin ku puhelin kunhan perusjutut toimii. Nyt on samsung honor 5.
En oikeen tajuu miks ihmisiä kiinnostaa mikä puhelin jollain on. Jos tykkää iphonesta niin mun puolesta. On se varmaan tosi hyvä mut mulle vähän kallis mun käyttöön
Älypuhelimista se,mikä on miellyttävin käyttää ja kestänyt pisimpään mulla. Ensi oli 5S sillon ku se ilmesty ja Kesällä ostin SE:n.
Androidi on kömpelö ja nokia petti mun pitkäaikaisen luottamuksen, kun pidin niitä luotettavina..ei tosiaan huonompilaatuista ole ollut kun lumiat..
Kaurismies kirjoitti:
Mulle kelpaa puhelin ku puhelin kunhan perusjutut toimii. Nyt on samsung honor 5.
En oikeen tajuu miks ihmisiä kiinnostaa mikä puhelin jollain on. Jos tykkää iphonesta niin mun puolesta. On se varmaan tosi hyvä mut mulle vähän kallis mun käyttöön
Samsung Honor? Molemmat on eri valmistajia.
Vierailija kirjoitti:
Kaurismies kirjoitti:
Samsung Honor? Molemmat on eri valmistajia.
Haha :D tässä se just nähään. En tiedä ees puhelimen merkkiä. Mut siis honor on. Onks tää joku huawei vai mikähän tää on. Täs lukee vaa honor
Vierailija kirjoitti:
Kuten? Kameran asetukset jotka ei löydy asetuksista vaan kamerasta? Edellinen nappi, joka löytyy kotinäppäimen vierestä eikä ylhäältä vasemmalta? Pistettä ja pilkkua ei saa ettiä kun löytyy spacen vierestä? Tekstissä liikkuminen menee aina sinne minne sormi näyttää eikä sanan alkuun tai loppuun. Herätyksen ääntä voi vahingossa laittaa hiljemmalle? Ilmottelee ohjelmistopäivitystä kun sellanen on tarjolla eikä vaan piilottele sitä asetuksissa. Vahingossa voi tallentaa esim. Nellyn verkkokaupasta kuvan, mutta onneksi iphone ei sitä tee. Bluetooth ei osaa ottaa automaattisesti lähintä vaan joutuu itse valitsemaan mihinkä yhdistää ja näin ollen se voi yhdistää keittiössä olevaan bluetooth kaijuttimeeseen. Androideissa on vielä ärsyttävä vilkkuvalo, joka vilkkuu kun joku on soittanut tai lähettänyt viestin.
Helposti paras ja toimivin. On ollut ja on mm. uutta Samsungia. Kamera ainut miinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten? Kameran asetukset jotka ei löydy asetuksista vaan kamerasta? Edellinen nappi, joka löytyy kotinäppäimen vierestä eikä ylhäältä vasemmalta? Pistettä ja pilkkua ei saa ettiä kun löytyy spacen vierestä? Tekstissä liikkuminen menee aina sinne minne sormi näyttää eikä sanan alkuun tai loppuun. Herätyksen ääntä voi vahingossa laittaa hiljemmalle? Ilmottelee ohjelmistopäivitystä kun sellanen on tarjolla eikä vaan piilottele sitä asetuksissa. Vahingossa voi tallentaa esim. Nellyn verkkokaupasta kuvan, mutta onneksi iphone ei sitä tee. Bluetooth ei osaa ottaa automaattisesti lähintä vaan joutuu itse valitsemaan mihinkä yhdistää ja näin ollen se voi yhdistää keittiössä olevaan bluetooth kaijuttimeeseen. Androideissa on vielä ärsyttävä vilkkuvalo, joka vilkkuu kun joku on soittanut tai lähettänyt viestin.
Minusta se käyttöliittymä on kömpelö ja kosketusnäyttö ei ole lähelläkään iPhonen tasoa. Esim. työpuhelin Samsung A3 on aivan roska, uudempi J5 taas parempi.
Lisäksi kyllä iPhone on kosketusnäyttöpuhelimista ja käyttöliittymältään se alkuperäinen. Saat olla eri mieltä.
Iphone on kuin autojen bmw, aina on joku kateellinen haukkumassa ja huutelemassa. Iphone on käytettävyydeltään ja toimintavarmuudeltaan paras laite markkinoilla. Tottakai androideissa ja windowsseissa ja monissa muissa tekniset ominaisuudet jyräävät Iphonen, mutta ei niistä ominaisuuksista ole mitään hyötyä jos niitä ei pysty sujuvasti käyttämään. Lisäksi Iphoneen tulee uusia päivityksiä jopa 5 vuotta julkaisun jälkeen.
Iphonet on laadukkaasti valmistettu. Materiaalit ovat kauniisti ikääntyviä ja puhelinta on ilo käsitellä joka päivä. Muovikuoriset kilpailijat ikääntyvät rumasti ja käyttökokemus laskee suhteellisen nopeasti puhelimen ikääntyessä.
On mielestäni aivan turhaa mollata tuotetta, joka vuodesta toiseen onnistuu tuottamaan valmistajalleen mittavat liikevoitot. Tuote ei voi olla kovinkaan huono jos ihmiset sitä suostuvat ostamaan vuodesta toiseen.
Minusta, toinen iPhone menossa. On ollut Lumia ja Samsung (Lumia töissä). Tämä iPhone on aivan omaa luokkaansa.
Mulla on ensimmäinen iPhone Nokian ja Samsungin jälkeen ja olen aika varma, etten enää koskaan muuta osta. Pidän tästä laadukkaasta, jämäkästä materiaalista ja metallireunoista. Tuntuu, että tämä on huoliteltu ja viimeistelty. Hetken kesti oppia käyttöjärjestelmän logiikka ja se oli minusta Androidissa ehkä himpun kivempi, mutta eihän näissä isoa eroa ole. Tuntuu, että tässä iPhonessa vaan kaikki toimii varmemmin. Lisäksi toimii yhteistyössä iPadin kanssa.
Perustele.