Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ammattitaidoton pph, kun itkettää hoitolapsen hoidon loppuminen?

Vierailija
20.12.2016 |

Lapsi ollut minulla hoidossa kolme vuotta.
Ystävä sanoi että on ammattitaidotonta itkeä työn perään, pitää vaan kovettaa itsensä.
En halua kovettua. Haluan kiintyä noihin lapsiin. Ja näinpä myös suren jokaista lähtevää lasta.
Jos olen hoitanut lasta 4 vuotta ma-pe 8 tuntia päivässä, millainen robotti minun pitäisi olla etten surisi ja ikävöisi?

-pph

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olet ensijaisesti ihminen ja ihmiselle on kai suorastaan suotavaa, että pitää toisista ihmisistä.

Vierailija
2/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana <3 <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ammattitaidotonta kiintyä lapsiin, mutta se on, jos jotenkin liian tunteellisesti jäät roikkumaan heihin. Eli esim soittelet perään tai lähettelet joululahjoja, jos et muuten tunne perhettä.

Vierailija
4/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia toivoisin lapselleni paikkaa perhepäivähoidosta. Älä vaan muutu :)

Vierailija
5/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, kun lapseni lähti tutusta päiväkodista koulutielle, me itkettiin johtajan (ja samalla ryhmän LTO) kanssa molemmat. Samoin ryhmän lempparihoitaja itki kun jäi äitiyslomalle vuotta ennen ja tiesi ettei ehdo palata töihin ennen tuota.

On inhimillistä kiintyä, tietty ei saa jäädä rypemään siihen, tulee taas uusia kivoja lapsia. Muuten työ käy ajan myötä rankaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi