Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen nainen on minulle turn-off, joka on seurustellut tai harrastanut seksiä itseään lyhyemmän miehen kanssa

Vierailija
20.12.2016 |

Se kertoo paljon siitä, että sellainen nainen ei arvosta kunnolla itseään naisena, eikä myöskään arvosta miehisiä miehiä eli pitkiä miehiä, jos seurustelee tai sekstailee itseään lyhyempien miesten kanssa. Eli minulle ei kelpaisi sellainen nainen. T: Pitkä miehinen mies.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne naiset ovat, ehkä normista poiketen, oikeasti välinpitämättömiä miehen pituuden suhteen. Aika yksinkertaista olla huomioimatta tuollaista mahdollisuutta, eikä tyhmä mies ikinä ole ainakaan omasta mielestäni miehinen mies.

Vierailija
2/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi yksinkertaiset miehet ovat minulle turnoff

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä voisi nyt vaan suksia v --- uun täältä. Ei kukaan jaksa näitä sun sönkötyksiä.

Vierailija
4/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
5/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sä hullu jaksat! Mikä siinä on ettei mene kaaliin että hulluus on se joka estää naisensaannin, ei pituus!

Vierailija
6/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mä en taas arvosta yhtään sellaista kuka on seurustellut vasenkätisen kanssa jolla vihreät silmät 😕

Vierailija
7/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahahahhaha.. mitäs sitten teet, jos nainen ei kerrokaan sinulle exiensä pituuksia?! Tai vaikka salaa jonkin tosi lyhyen miehen olemassaolon. Muahahahaha, siinähän kuule sitten paneskelet naisen kanssa, joka on jonkin lyhyemmän kanssa myös paneskellut! Näin on saattanut jo tapahtua etkä saa koskaan tietää totuutta.

Vierailija
8/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta.

Vierailija
9/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
10/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää millainen luuseri toi ap on. Onkohan ikinä päässyt toisille treffeille?

11/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varmaan tullaan sitten oikein hyvin toimeen ilman toisiamme :)

Vierailija
12/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten prinssiharhat ei lakkaa hämmästyttämästä.

Vierailija
13/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle typeryys on turn-off. Ja sellainen että luulisin sen kiinnostavan ketään.

Vierailija
14/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu! Suosittelen lämpimästi, että kerrot tämän kaikille naisille jo ensimmäisillä treffeillä, mieluummin jo ennen niitä. Käytä vaikka ihan noita samoja sanoja kuin aloituksessasikin. Niin toimimalla säästät monelta naiseltakin turhan tutustumisen vaivan. 😊

Vierailija
15/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pari senttiä oli siirtynyt sinne, mistä sulla lienee vajetta.

Vierailija
16/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mä en taas arvosta yhtään sellaista kuka on seurustellut vasenkätisen kanssa jolla vihreät silmät 😕

Voi minua, pientä lipeäkalaparkaa 😑

T:vihreäsimäinen vasuri, jolla ollut seksiä lyhyemmän miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan