Sellainen nainen on minulle turn-off, joka on seurustellut tai harrastanut seksiä itseään lyhyemmän miehen kanssa
Se kertoo paljon siitä, että sellainen nainen ei arvosta kunnolla itseään naisena, eikä myöskään arvosta miehisiä miehiä eli pitkiä miehiä, jos seurustelee tai sekstailee itseään lyhyempien miesten kanssa. Eli minulle ei kelpaisi sellainen nainen. T: Pitkä miehinen mies.
Kommentit (16)
Sinunlaisesi yksinkertaiset miehet ovat minulle turnoff
Etkö sä voisi nyt vaan suksia v --- uun täältä. Ei kukaan jaksa näitä sun sönkötyksiä.
Että sä hullu jaksat! Mikä siinä on ettei mene kaaliin että hulluus on se joka estää naisensaannin, ei pituus!
Ai jaa. Mä en taas arvosta yhtään sellaista kuka on seurustellut vasenkätisen kanssa jolla vihreät silmät 😕
ahahahhaha.. mitäs sitten teet, jos nainen ei kerrokaan sinulle exiensä pituuksia?! Tai vaikka salaa jonkin tosi lyhyen miehen olemassaolon. Muahahahaha, siinähän kuule sitten paneskelet naisen kanssa, joka on jonkin lyhyemmän kanssa myös paneskellut! Näin on saattanut jo tapahtua etkä saa koskaan tietää totuutta.
Olisi kiva tietää millainen luuseri toi ap on. Onkohan ikinä päässyt toisille treffeille?
Me varmaan tullaan sitten oikein hyvin toimeen ilman toisiamme :)
Miesten prinssiharhat ei lakkaa hämmästyttämästä.
Minulle typeryys on turn-off. Ja sellainen että luulisin sen kiinnostavan ketään.
Selvä juttu! Suosittelen lämpimästi, että kerrot tämän kaikille naisille jo ensimmäisillä treffeillä, mieluummin jo ennen niitä. Käytä vaikka ihan noita samoja sanoja kuin aloituksessasikin. Niin toimimalla säästät monelta naiseltakin turhan tutustumisen vaivan. 😊
Ne pari senttiä oli siirtynyt sinne, mistä sulla lienee vajetta.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Mä en taas arvosta yhtään sellaista kuka on seurustellut vasenkätisen kanssa jolla vihreät silmät 😕
Voi minua, pientä lipeäkalaparkaa 😑
T:vihreäsimäinen vasuri, jolla ollut seksiä lyhyemmän miehen kanssa.
Tai sitten ne naiset ovat, ehkä normista poiketen, oikeasti välinpitämättömiä miehen pituuden suhteen. Aika yksinkertaista olla huomioimatta tuollaista mahdollisuutta, eikä tyhmä mies ikinä ole ainakaan omasta mielestäni miehinen mies.