Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rituaaleja teidän kissoilla on?

Vierailija
20.12.2016 |

Omani käy aina kakalla, kun tulen kotiin. Heti kun olen päässyt sisälle, se hetken purkee ja kiehnää ja suuntaa sitten laatikolle. Ei raukka tykkää kakkia ilman seuraa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuöinen "Mä tarvin rakkautta nyt!" eli pomppaa leipomaan mun päälle, puskee sen jälkeen tytinällä ja pitää saada huomionsa kunnes käpertyy mun viereen.

Koiralle pitää kostaa huono sää, väärä ruoka jne. Muuten ihan sovussa, mutta jos märkäruoka loppu ja saa vain raksuja niin käy kupilla ja tulee pois, etsii katseellaan koiran ja ottaa spurtin sitä kohti etutassuilla ilmaa viuhtoen kuin karateka. Koira häippäsee sydän kurkussa ja kissa jää koiran kohdalle nuolemaan turkkiaan.

On varmaan edellisessä elämässään ollut vääpeli, sen verran kovaääninen kissa. Kun maukaisee niin kuuluu talon toiseen päähän.

Tää on myös näitä vessaseuralaisia, sitä puskemista ja purrausta.. Mikä ihmeen vessafetissi noilla kateilla on ? :O

Vierailija
22/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on myös näitä vessaseuralaisia, sitä puskemista ja purrausta.. Mikä ihmeen vessafetissi noilla kateilla on ? :O[/quote]

Arvelen  vessan pienuuden olevan kissalle mieleen,siellä ollaan  lähekkäin ja ihminen istuu "tekemättä" mitään erityistä. Siellä ollaan suht lyhyen aikaa . Olisiko siinä syitä vessa friikkiyteen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulet kotiin, et pääse eteenpäin, koska kahdella kiehnääjällä on suuri tarve toteuttaa pään puskentaa ja kylkiensä nuohousta hännät pystyssä.