Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoisen liekin voima Facebookissa, onko joku vitsi?

Vierailija
20.12.2016 |

"Kutsu Yksisarvisesi kampaamaan kaikki negatiivisuus pois aurastasi <3"

Kommentit (288)

Vierailija
41/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pariskunta tuntuu olevan todella hyvin perillä kehon voimasta parantaa itse itsensä.

Fysiologia on hallussa ja varsinkin ihmisen aivotoiminta. Tottakai tässä maailmassa on muutakin kuin se mitä silmillämme näemme, mutta ihmisessä on valtavan viisas sisäänraknnettu valo ja koneisto, että kun vain osaa sitä kayttää, se pystyy mihin vain.

He ovat siitä todella taitavasti perillä ja osaavat hyvödyntää toiminnassaan placebo effectiä äärimmäisen hyvin. Jos olette lukeneet kirjan: Buddhan aivot tai tunteiden mahtava voima, ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan ja onhan tuosta aiheesta toki muuallakin kuin noissa kirjoissa.

He todella tietävät mitä tekevät. Valomaailma on varmasti totisinta totta, mutta heidän apuaan ei kukaan tarvitse päästäkseen sen tuntemaan osana elämäänsä. He vain juurikin taitavasti kääntävät sinun kehosi toimimaan juuri sillä tavalla kuin haluatkin, koska uskot parantavaan vaikutukseen niin paljon. Sinun kehosi todellakin osaa parantaa itse itsensä kun vain ymmärrät miten kaikki se toimii.

Kuinka monta euroa todella moni säästäisi kun vain ymmärtäisi sen.

Tuossa linkki aika mielenkiintoiseen dokkariin ;)

Mikä on tämän ylipainoisen miehen ja hänen rouvansa koulutus?

Vierailija
42/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee Korvatunturin tonttuhoidot, pääsiäispupun aurapuhdistus ja hammaskeijun etäparannus.

Toisaalta jos joku ostaa oikealla rahalla palveluita yksisarvisilta niin onko mitään enää tehtävissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen lukenut, että tämä mies on ainakin ollut hyvin kiinnostunut tieteestä yms..aikoinaan, joten helppo sieltä soveltaa asioita henkiseksi höynäytykseksi. Rouvasta en tiedä.

Vierailija
44/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain olen lukenut, että tämä mies on ainakin ollut hyvin kiinnostunut tieteestä yms..aikoinaan, joten helppo sieltä soveltaa asioita henkiseksi höynäytykseksi. Rouvasta en tiedä.

Mikä on miehen tutkinto?

Vierailija
45/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi tulee Korvatunturin tonttuhoidot, pääsiäispupun aurapuhdistus ja hammaskeijun etäparannus.

Toisaalta jos joku ostaa oikealla rahalla palveluita yksisarvisilta niin onko mitään enää tehtävissä?

Kyllä pitäisi Monopoli-pelin rahat kelvata, siinä olisi oikeaa vastinetta tälle palvelulle.

Vierailija
46/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva toimitusjohtajan "rakkaat"diipadaapasiirappi päivityksistä luin, että mies olisi osteopaatti. Tiedä sitten, onko käynyt yksisarvisten koulutuksen.

Kovasti itse sairastelevat ja käsittääkseni Arkkienkelit ovat suositelleet juicepillereitä. Yllätys, että niitä kauppaa ystävätär.

Elämä heillä vaikuttaa olevan täynnä huokauksia, kehon sprakausta ja tietysti itkua ja puserrusta. Lohtuna myytävät kalliit viritetyt kivet, joilla kaiketi persoona. Ainakin puhuttelevatt kiviä hän muodossa. Kivet myös puhuvat heille ja etenkin miehen päivityksen mukaan huutavat kovaäänisesti. Kivet tahtovat maailmalle ja aina joku onnekas ja maksava "Rakas"kiven ehtii verkkokaupasta napata. Kauppaa hierotaan myös fb ryhmässä julkisesti, jolloin jokainen näkee, että kivillä on kysyntää. Ja Mikäs siinä, yläkerran yksisarviset hinnoittelevat tuotteet ja kai hekin pariskunnalle puhuvat.

Mies kertoo lukevansa ihmisten energioita ja tietää, kuka kulkee valossa ja kuka pimeässä.

Lahkolaiset nimittivät heitä maanpäälliseksi mestareiksi.

Aika mestareita he lienevätkin.

Vierailija
47/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva toimitusjohtajan "rakkaat"diipadaapasiirappi päivityksistä luin, että mies olisi osteopaatti. Tiedä sitten, onko käynyt yksisarvisten koulutuksen.

Kovasti itse sairastelevat ja käsittääkseni Arkkienkelit ovat suositelleet juicepillereitä. Yllätys, että niitä kauppaa ystävätär.

Elämä heillä vaikuttaa olevan täynnä huokauksia, kehon sprakausta ja tietysti itkua ja puserrusta. Lohtuna myytävät kalliit viritetyt kivet, joilla kaiketi persoona. Ainakin puhuttelevatt kiviä hän muodossa. Kivet myös puhuvat heille ja etenkin miehen päivityksen mukaan huutavat kovaäänisesti. Kivet tahtovat maailmalle ja aina joku onnekas ja maksava "Rakas"kiven ehtii verkkokaupasta napata. Kauppaa hierotaan myös fb ryhmässä julkisesti, jolloin jokainen näkee, että kivillä on kysyntää. Ja Mikäs siinä, yläkerran yksisarviset hinnoittelevat tuotteet ja kai hekin pariskunnalle puhuvat.

Mies kertoo lukevansa ihmisten energioita ja tietää, kuka kulkee valossa ja kuka pimeässä.

Skitstofrenia?

Vierailija
48/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja!!! Voin vaan sanoa että huh huh tuota toimintaa. Löysin heidän myymiään veistoksia ja kiviä ebaysta..siis samanlaisia joten sieltä ovat ne varmastikin tilanneet ja nyt myyvät todella korkealla hinnalla eteenpäin! Ainakin joskus tämä nainen kertoi että heidän käsikorujensa kivet ovat ebaystä.

Eli todella korkeavärähteisesti tuotettuja kiviä halvalla kaivostyövoimalla,jossa jopa pienet lapset raataa!!

Vierailija
49/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitstofrenia?

Pöh, ihan perinteisiä huijareita vaan.

Onhan noita käärmeöljyjen kauppiaita ollut aina. Joku Zinzinokin on ihan samaa jatkumoa -hölmöiltä rahat pois moraalittomien toimesta.

Vierailija
50/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman havainnon olen tehnyt. Mieti näitä ihmisiä, jotka ostavat ylihintaisen "viritetyn " kiven...

Yksisarviset vaikuttavat tositositosi ilkeiltä ja julmilta huijareilta!

Hyi hyi

Vierailija
51/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa noi! Mä annan Pokémon-hoitoja.

Pikachun sähkövirtaenergiaa lähetän hintaan 20€. Psyduck:in mentaalivoimaa kolmella kybällä. Snorlaxin rauhallisuutta 25€. Jos otat kaikki 3 niin saat ne erikoishinta 60€! Lähetän sähköpostissa, what’s app käy myös!

Ilmoitan kun saan lisää pokemoneja joilta saatte vielä monipuolisempia hoitoja.

PS. Charmander on syönyt kaikki yksisarviset. Niitä ei enää ole olemassakaan!

Vierailija
52/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on joutunut henkilökohtaisesti heidän valtapelinsä uhriksi. Niin kauan kuin hänestä oli hyötyä tälle pariskunnalle he esittivät tämän ystäväni parasta ystävää. Sydämiä lenteli facebookissa ja kaikista päivityksistä tykättiin mielinmäärin. Oltiin niin rakasta että! Sitten välit pistettiin poikki kerrasta kun eräs asia ei mennyt yksisarvisihmisten mieleen.

Vierailija
53/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikachun sähkövirtaenergiaa lähetän hintaan 20€. Psyduck:in mentaalivoimaa kolmella kybällä. Snorlaxin rauhallisuutta 25€. Jos otat kaikki 3 niin saat ne erikoishinta 60€! Lähetän sähköpostissa, what’s app käy myös!

Oon jo tulossa -oota! Varaathan mulle ettei mene kaikki ennen kuon ehdin laukata sinne!

Vierailija
54/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jo tulossa -oota! Varaathan mulle ettei mene kaikki ennen kuon ehdin laukata sinne!

Ei tartte tulla! Maksa vaan haluamasi hoidot PayPalilla, osoite on energiaaelamaasi(@)poke.pallo ja anna oma s-posti niin pistän tulemaan. Oothan nopea että varmasti ehdit, nää alkaa kyllä jo olla tosi kysyttyjä!

Vierailija
55/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on joutunut henkilökohtaisesti heidän valtapelinsä uhriksi. Niin kauan kuin hänestä oli hyötyä tälle pariskunnalle he esittivät tämän ystäväni parasta ystävää. Sydämiä lenteli facebookissa ja kaikista päivityksistä tykättiin mielinmäärin. Oltiin niin rakasta että! Sitten välit pistettiin poikki kerrasta kun eräs asia ei mennyt yksisarvisihmisten mieleen.

Miten en ole yhtään yllättynyt tästä :/ Minulla on aina ollut tästä pariskunnasta manipuloiva, epätasapainoinen ja laskelmoiva mielikuva. En lähtökohtaisesti ole energia-/vaihtoehtohoitoja vastaan ja olen kokenut, että vastuuntuntoinen, tasapainoinen ja omistautunut alan ammattilainen voi antaa todella arvokasta ja tehoavaa apua. Näiden tapauksessa ei tarvitse kuin vilkaista heidän sivujaan, niin jo näkee, että tässä on oma suuruudenhulluus ja järkkynyt mieli onnistuttu valjastamaan bisnesveturiksi.

Vierailija
56/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten otin heiltä hoidon vastaan. Ennen hoitoa otin heihin yhteyttä viestitse ja kysyäkseni hoidoista ja sen hinnasta. Hyvin "rakkaudellisesti"  sain vastauksen heiltä ja siksi päätin hoidon maksaa. He todellakin saivat minut uskomaan heidän hoitojensa vaikuttavuuteen. Samalla minulla oli kuitenkin todella outo olo heistä. Että jokin tässä nyt mättää. Ajattelin sen olon olevan vain jotain egon höpinää, josta he kovasti puhuvatkin, jotta kaikki varoituksen äänet saataisiin mahdollisten maksavien asiakkaiden päästä hiljenemään. Olisi pitänyt kuunnella omaa viisauttani siinä vaiheessa kun olin hoitoa maksamassa.

"Hoito" ei vaikuttanut minuun mitenkään eikä ole vaikuttanut tähän päivään mennessä. Olin kovin pettynyt. He selittivät etten ollut vielä valmis muutokseen joten siksi hoito ei ollut tehnyt hänelle muuta kuin antanut hyvää energiaa.

Puoli vuotta myöhemmin luin juurikin edellä mainitusta placebo vaikutuksesta ja se selitti kaiken. Koska en aivan täysin uskonut hyötyväni siitä hoidosta, se ei myöskään toiminut. Sitten eräs ilta rauhoituin ja keskityin täysin oman kehoni viisauteen ja lähetin itse itselleni rakkautta ja kaikkea mahdollista jota vain keksin antaa. Aamulla heräsin ja vuosia mieltäni vaivanut asia oli selkiytynyt päässäni tavalla, joka sai minut toimimaan asiani eteen. Tarvitsin todellakin vain sen uskon syvältä omasta tietoisuudestani, että minä itse olen kaikkein paras apu itselleni ja kykenen luomaan kehoni ja mieleni tasapainosemmiksi.

Siinä ei sen jälkeen ole valkoista liekkiä tarvittu kertaakaan saatika sen välittäjää :D

Vierailija
57/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä Sivut!

Kaikki on ihanaa ja suloista ja niin rakastavaa, kunhan menee pariskunnan mieleen. Jollei alkaa tuomio ja ryöpytys. Sivulta näkyy tyly keskustelu.

Kissa kanavoi tekstiä tästä ihmeperheestä ja lapsikin on jällleensyntynyt valonmestari.

Perhe on perhe ja bisnes on bisnes.

Noudattavat uutta nettimarkkinointia faniyhteisölle, Ollaan kavereita ja rakastetaan toisiamme, kunhan me hyödytään tästä taloudellisesti.

Läpinäkyvää manipulointia.

Rehellinen liiketoiminta on liiketoimintaa, joku myy ja joku ostaa. Siinä Kaikki!

Tässä yrityksessä on jotain pahasti vinksallaan.

Jos tunnet tulleesi huijatuksi, tee ilmoitus kuluttajasuojaan.

Vierailija
58/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan vitsi.

Vierailija
59/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan vitsi.

Mutta ilmeisen tuottava vitsi josta epätoivoiset ihmiset maksavat jäätäviä summia!

Vierailija
60/288 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nainen oli myös tämän pariskunnan lumoissa. Otti milloin mitäkin hoitoja ja vaahtosi tän naisen puolesta. Itki ja rukoili, että saavat liiketoiminnan pyörimään, kun vaativat "hoidot" rasittavat tän valonaisen kroppaa, että ihan häneltä jalat menee alta.

Kunnes oli saanut tylyn vastauksen johonkin kysymykseen. Ei ollut kuulemma valmis hoitoihin, kun oli jotain tiedustelut. Valonainen oli ilmoittanut, ettei vastaile ilmaiseksi tms. Raha on maksettava ja jollei tehoa on ihmisen oma vika ja vastuu. Hoidot ovat "kertaluontoisia"

Että sellaisessa valonmaailmassa elävät.

Itse sain heistä kumpaisestakin epämiellyttävää kuvan tv ohjelmassa, joten olen pitäytynyt erillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä