Valkoisen liekin voima Facebookissa, onko joku vitsi?
"Kutsu Yksisarvisesi kampaamaan kaikki negatiivisuus pois aurastasi <3"
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä aitoja ihmisiä?
En osaa sanoa mutta monilla näillä enkelityypeillä.on vaikeuksia kommunikoida muoden kanssa, kaikki on pinnallista mielistelyä.
Huijareita. Kierrä kaukaa nämä ihmiset.
Mikään hoito ei toiminut lopulta, pelkkää potaskaa oli! Ja IHME oli humpuukia. Lue ennemmin Raamattu ja yhdistä siihen positiivinen ajattelu ja manifestointi Jumalan kanssa. Sinä et ole maailman napa, vaikka saat*na yrittää eksyttää olet omassa voimassa.
Vieläkö ne myy yksisarvisen kaukoparannusta? 😅💸💸
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ne myy yksisarvisen kaukoparannusta? 😅💸💸
Onko niillä takuuta tälle, rahat takaisin jos ei toimi.
Äsken tuli vastaan kyseisten mainos Instagramissa ja huh huh. Johdetaan harhaan oikein kunnolla ja maksaakin vielä maltaita.
Kaukohoito oli huijausta, asiat huononi sen jälkeen. 2017 tekivät aitoja yksisarvishoitoja, nyt ihan sontaa se energia. Turvotusta jne. tuli sivuvaikutuksena.
Ovatko nämä aitoja ihmisiä?