Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkoisen liekin voima Facebookissa, onko joku vitsi?

Vierailija
20.12.2016 |

"Kutsu Yksisarvisesi kampaamaan kaikki negatiivisuus pois aurastasi <3"

Kommentit (288)

Vierailija
241/288 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"He muka tuntevat tuon puhdistuksen sitten omassa kehossaan kipuina ja pahana olona. He ovat kuin Jeesus, joka sinun puolestasi kärsii ne kauheat tuskat, joiden jälkeen olet vapaampi ja entistä lähempänä Jumalaa"

Energiahoidoissa toimitaan kanavana parantavalle voimalle ilman että annetaan omasta energiasta. Näin olisi tarkoitus. Ei ole minusta oikein jos hoitajat on tosi väsyneitä, kipeitä ja uupuneita käsittelyn jälkeen.

Vierailija
242/288 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."  Onkohan tämäkin joku vitsi?

Olen tehnyt noin eikä se ole vitsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/288 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."  Onkohan tämäkin joku vitsi?

Olen tehnyt noin eikä se ole vitsi. 

"valkoinenliekki"- hommaan en menisi vaikka saisin 50 000 euroa.

Vierailija
244/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
245/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Jeesus tuo valoa meidän synnin pimeyteen ja toivoa. Yksisarviset on itseasiassa mesopotaniasta Wikipedia mesopotania . Näkyy yksisarvisen kuvia siinä portissa siellä Arabiassa. Elämän valkeus on Jeesus siis itse ainoa totuuden liekki täällä.

Vierailija
246/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitouhua facebook käyttäjien kesken.

Vierailija
247/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako mitään mihinkään huijauksien reikihoitoihin energia hoitoihin tai meditointiin.

Vierailija
248/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube cityseurakunta Seppo Pehkonen, on näitä rahankerääjiä . Intian guruja. Joogeja. Myös esy.fi YouTube Claus Möller .

Vierailija
249/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisiä inhota että se kundalini on käärme

Vierailija
250/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP oikeasti, miten kujalla ihmisten täytyy olla, että uskoo tuollaista sontaa?

Vierailija
251/288 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen on käsittääkseni alunperin Amerikoista tuotua juttua joka pohjautuu tyyliltään ajatellen Diana Cooperin kirjoihin ja kursseihin. Hän on tehnyt omaisuuden näillä asioilla. Hänellä on mielestäni erittäin lennokkaat jutut enkeleistä, lohikäärmeistä, yksisarvisista, kosmisista portaaleista, ylösnousemuksesta ja vaikka mistä. En kyllä pysty uskomaan, on todella kova kattaus kaikkea mahdollista.

Vierailija
252/288 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset koskaan langetko heidän palveluihinsa!

He käyttävät ihmisiä törkeästi hyväkseen ja esittävät ylimpiä ystäviäsi, niin kauan kuin olet heidän asiakkaansa(kokemusta on).

Jos erehdyt koskaan kyseenalaistamaan edes uteliaisuudesta, he blokkaavat sinut samantien.

Raha on heille kaikki kaikessa. Jos et ole heille "runsauden" kanava, et ole heille mitään.

Jos et palvo heidän totuuksia sokeasti, et ole heille mitään.

Olen aivan liian monta kertaa todistanut ihmisten pettymystä heidän toimintaansa kohtaan ja nyt tämän hullutuksen on aika loppua!

On olemassa oikeasti hyväntahtoisia "henkisiä" palveluita ja tyyppejä, mutta nämä eivät sitä todellakaan ole. He määrittävät ihmisarvon sen mukaan kuinka paljon heitä fanitat.

Vierailija
253/288 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin "henkisellä" työllä voi saada rahastaa, tämä pariskunta jatkaa.

Taitavat pelätä oikeita töitä :D

Vierailija
254/288 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes ovat pariskunta....

Vierailija
255/288 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista hulluutta sitä kuuleekin.

Vierailija
256/288 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse maksaa enkelien avusta!

Jos sellaisia on niin kyllä ne ihan jokaisen matkassa luulis kulkevan ilman rahanvaihtoa jollekin toiselle ihmiselle! Herätkää te valossa kulkijat.

Koko universumi on teitä varten ja kaikki energiat jokaisen käytössä ilman välittäjää

Vierailija
257/288 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallisuus ja ahneus on valitettavasti lisääntynyt vuosien aikana paljon henkisissä piireissä. Monet puhuvat nykyisin paljon rahasta ja manifestoinnista. Normaali kohtuullinen korvaus ei enää useimmille riitä ja näitä juttuja kaupataan tosi kovilla hinnoilla. Kaukohoidot ja "huuhaatieto" eivät ole oikeasti sellaisia asioita joista olisi perusteltua pyytää kovia hintoja. Se ei ole muuta kuin rahastusta. Ennemmin käytän reilu satasen esim oikealle lääkärille tai muulle pitkään opiskelleelle ammattilaiselle kuin yksisarvisen kaukoparannukseen. Kaukohoitoja saa tosi edullisestikin ja kokemuksesta voin sanoa että eipä ole ihmeitä yksikään energiahoito vielä tehnyt, olipa halpa tai kallis, eikä auttanut mihinkään oikeaan fyysiseen vaivaan vaikka jotain koen tuntevanikin.

Vierailija
258/288 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääräuskoinen(ko) kirjoitti:

Älkää ihmiset koskaan langetko heidän palveluihinsa!

He käyttävät ihmisiä törkeästi hyväkseen ja esittävät ylimpiä ystäviäsi, niin kauan kuin olet heidän asiakkaansa(kokemusta on).

Jos erehdyt koskaan kyseenalaistamaan edes uteliaisuudesta, he blokkaavat sinut samantien.

Raha on heille kaikki kaikessa. Jos et ole heille "runsauden" kanava, et ole heille mitään.

Jos et palvo heidän totuuksia sokeasti, et ole heille mitään.

Olen aivan liian monta kertaa todistanut ihmisten pettymystä heidän toimintaansa kohtaan ja nyt tämän hullutuksen on aika loppua!

On olemassa oikeasti hyväntahtoisia "henkisiä" palveluita ja tyyppejä, mutta nämä eivät sitä todellakaan ole. He määrittävät ihmisarvon sen mukaan kuinka paljon heitä fanitat.

Hyvin tällä pariskunnalla menee. Ajelevat reilun 120.000 euron Teslalla =) Rahat pois tyhmiltä =)

Vierailija
259/288 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin "henkisellä" työllä voi saada rahastaa, tämä pariskunta jatkaa.

Taitavat pelätä oikeita töitä :D

Jos suomeen saataisiin "puoskarilaki" kuten ruotsissa, niin silloin nämäkin joutuisivat lopettamaan ihmisten huijaamisen. Ihmettelen vain miten suomesta voi löytyä niin paljon ihmisiä jotka silmät kirkkaana antavat rahansa näille kahdelle.

Vierailija
260/288 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osallistunut heidän valonauttajieb ryhmäkaukohoitoon ja toimi kyllä.