Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh, millä takoa järkeä exän päähän, lasten joulunvietosta

Vierailija
20.12.2016 |

Tänä vuonna olisi isän vuoro olla lasten kanssa, perinteisesti mummolassa. Esikoinen on nyt päättänyt olla joulun kotona, siis omassa kodissaan, poikaystävän kanssa. Nuorempi on sitä mieltä, että jos isosisko ei lähde niin hänkään ei halua. Exä ei käsitä, etten minä voi kumpaakaan pakottaa, hokee vain kuinka hänen äitinsä pahoittaa mielensä kun lapset eivät tulekaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä isää ole tähänkään asti paljon tapaamissopimukset kiinnostaneet, ei enää muutamaan vuoteen. Tiedän, että jos nuorempaa ei saa puhumalla mukaan (olen yrittänyt, ei vaikutusta, en halua jankuttaa), hänet pitää kantaa autoon, eikä hän epätöi yhtään karata ensimmäisissä liikennevaloissa. Exäkin tuntuu tietävän tämän, koska painostaa edelleen minua.

ap

Vierailija
22/22 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt on 19 ja 16.

ap

19- vuotias tekee miten haluaa. 16-vuotias on vielä tapaamissopimuksen piirissä.

Todellisuudessa yli 12v. lapsilta kysytään mielipide, ja mikäli he vastustavat tapaamista, ei heitä sinne pakoteta. Eli tässä tapauksessa joko isä opettelee puhumaan lapsilleen ja selvittää asian, tai sitten tytöt viettävät joulun juuri niin kuin tahtovat.

Ap, parempi kun et ota kantaa kumpaakaan suuntaan, asia ei koske sinua eikä mies todellakaan voi vaatia sinua kääntämään lasten päitä! Käske miehen selvittää itse asia lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla