Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että joudun jouluna (taas) miehen perheen keittiöpiiaksi jos menen

Vierailija
20.12.2016 |

Miehen suvusta tulee paikalle vain miespuolisias henkilöitä, hänen isänsä, setänsä, enonsa ja kaksi veljeään. Viimeksi kesämökillä samalla kokoonpanolla yrittivät tehdä minusta ja toisesta paikalla olleesta naisesta jotain kyökkipiikoja. Istuimme kaikki grillikatoksessa ja odottelimme salaattia ja mausteita tarjolle sekä ruokailuvälineitä. Ei minulle tai tälle toiselle naiselle ollut kukaan sanonut että meidän olisi pitänyt valmistaa ja tarjoilla salaatti tai tuoda mausteet. Miehet sitten nurisivat niin kauan että hoidimme homman.

Mitäs nyt jouluna? Oletetaanko minun tekevän jouluruuat tai tarjoilemaan? Jos saan kutsun vieraaksi, en haluaisi joutua orjaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinua kukaan sinne keittiöön väkisin kantaa. Jos alkaa itse kynnysmatoksi niin turha itkeä että on kengänkuvia naamassa.

Vierailija
2/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka sinne kutsuu? Kenen mökki se on? Kenen odotat hoitavan hommat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin  vaikea uskoa tätäkään stooria. 

Vierailija
4/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloittaja tekee viikossa näitä naiset-raataa-miehet-vetää-lonkkaa-aloituksiaan?

Aina sama aihe, vain sisältö vaihtelee hiukan. Aika pakkomielteistä.

Vierailija
5/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti. Ei ole pakko tehdä, jos ei huvita. Minä tekisin vain itselleni ja muut voisivat itkeä asiaa keskenään.

Vierailija
6/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene. Ei oikeesti ole mikään pakko.

Vierailija
7/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kipitit kiltisti keittiöön? Selvästi paikkasi onkin siellä, kun alistut tuollaiseen. Jos käy itse maahan makaamaan, ei kannata itkeä kun muut kävelevät yli.

Moukkamaista miehesi suvulta silti. Minkälainen mies sinulla sitäpaitsi oikein on, kun hyväksyy tuollaisen kohtelun vaimolleen? Itse pistäisin vaihtoon.

Vierailija
8/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kipitit kiltisti keittiöön? Selvästi paikkasi onkin siellä, kun alistut tuollaiseen. Jos käy itse maahan makaamaan, ei kannata itkeä kun muut kävelevät yli.

Moukkamaista miehesi suvulta silti. Minkälainen mies sinulla sitäpaitsi oikein on, kun hyväksyy tuollaisen kohtelun vaimolleen? Itse pistäisin vaihtoon.

Tällä palstan miesvihatrollaajalla tuskin on koskaan miestä ollutkaan.

Vierailija
9/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itserakas p*ska.

Et ole valmis mitään tekemään joulun eteen.

Vierailija
10/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitellä että ne miehet kaipasi salaattia.

Vierailija
11/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kotona vietätte joulun. Kuka tarjoaa ruuat? Jos joku ohjaa sinut keittiöön, pomota jokaiselle joku homma myös.

Vierailija
12/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet osaa etkä halua tehä ruokaa. Piste. 

Vierailija
13/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillasivatko ne miehet liharuoat?

Vierailija
14/16 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset luovat joulun.

Se on heidän luonnollinen tehtävä.

Vierailija
15/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen suvusta tulee paikalle vain miespuolisias henkilöitä, hänen isänsä, setänsä, enonsa ja kaksi veljeään. Viimeksi kesämökillä samalla kokoonpanolla yrittivät tehdä minusta ja toisesta paikalla olleesta naisesta jotain kyökkipiikoja. Istuimme kaikki grillikatoksessa ja odottelimme salaattia ja mausteita tarjolle sekä ruokailuvälineitä. Ei minulle tai tälle toiselle naiselle ollut kukaan sanonut että meidän olisi pitänyt valmistaa ja tarjoilla salaatti tai tuoda mausteet. Miehet sitten nurisivat niin kauan että hoidimme homman.

Mitäs nyt jouluna? Oletetaanko minun tekevän jouluruuat tai tarjoilemaan? Jos saan kutsun vieraaksi, en haluaisi joutua orjaksi.

Kyllä se on naisten homma tehdä ruokaa! Jos et sitä osaa ni miehesi kuuluis jättää sut

Vierailija
16/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuten ole. Tervetuloa 2000-luvulle, jossa miehet ei enää metsästä tai sodi naapuripusikon heimoja vastaan! Sukupuoliroolit on vanhentuneita, ja jos se häiritsee, voit kaivautua jonnekin kellariin nyyhkyttämään siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi