Hullu mies joka suostuu avoimeen suhteeseen
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001273036.html
Naisellehan tämä on huomattavasti helpompaa, sillä kumppaneita ei tarvitse hirveästi etsiä. Niitä löytyy, vaikka en tykkää käydä baareissa enkä ravintoloissa ja seksi ja alkoholi yhdistelmänä on minulle ehdoton ei.
Tuo on niin totta. Nainen saa seksiä koska tahansa erittäin helposti. Mies joutuu oikeasti tekemään työtä sen eteen.
Nainen saa vaikka päivän varoitusajalla järjestettyä kolme miestä nussimaan häntä. Miehelle saada kaksi naista samaan aikaan sänkyyn on tehtävä joka vaatii järjettömästi työtä ja onnea. Suurin osa ei koskaan tule sitä saamaan.
Kommentit (24)
Ainoastaan erittäin rikkaan miehen kannnattaa mennä avoimeen suhteeseen. Sillä hänellä on varaa kestittää naisia ja käydä huorissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihmeellinen ja naurettava ajatus, että naiselle olisi avoimessa suhteessa seksiä tarjolla niin paljon kuin toosa kestää. Jos nainen on ookoon näköinen niin varmasti ottajia olisi, mutta harva nainen kelpuuttaa ketä tahansa. Jos rima on kovin korkea niin naisen "avoin suhde" tarkoittaa että oman miehen lisäksi panee kahta tai kolmea miestä - koko suhteen avoimuuden aikana.
Mutta silloin se on OMA valinta. Tajuatko mikä ero on sillä että ITSE valitsee että harrastan seksiä vain kolmen kanssa kuin se että ei saa enempää kuin kolme?
Mitä isompi halukkaiden määrä sitä parempi sieltä on valita. Jos kukaan ei ole edes kiinnostunut sinusta niin aika vaikeaa sieltä on mitään valitakkaan.
Se että naiset vaatimukset nousee sitä mukaan kun hänen ehdokkaiden tarjonta kasvaa kertoo vain sitä että nainen saa juuri sen kuin haluaa.
Miehet ei juurikaan voi valita että kenet ottaa. Se on enemmänkin että onko ne jotka sinusta on kiinnostunut sellaisia että niiden kanssa voi edes olla?
Kun nainen taas oikeasti saa valita kenen kanssa haluaa olla.
Keskenäänkö naiset nussii jos miehet noin yleisesti ottaen jäävät ilman?
Miehet toivovat yhtä monta lasta kuin naiset, mutta naisia useampi mies jää ilman perillisiä. Naisista ilman lasta on joka viides, mutta 40–45-vuotiaista miehistä useampi kuin joka neljäs on lapseton.
Osittain samalla logiikalla seksikin menee. Mutta vain paljon kärjistetymmin. Iso osa miehistä jää ilman ja pieni joukko saa paljon seksiä.
Avoimeen suhteeseen haluavat miehet on aisureita käytännössä.
Olen kokeillut avointa suhdetta, se oli muotia jo reilu 30 vuotta sitten, kun AIDSkaan ei tarttunut kuin homoihin.
Naiseni oli hyvän näköinen ja yliopistossa opiskeleva, itse olin amiksen käynyt. Ja laskeskelin että joku alfempi sen kuitenkin ottaa multa vaikkei häneen sitoutuisikaan. Sitten tuli esikoinen joka blokkasi naisen menestyksen vuosiksi vieraissa miehissä ja heterotkin alkoivat kärsiä sukupuolitaudeista avoimuus kuivui vuosiksi kokoon ja niin kuivui seksikin. Itse aloin harrastaa vieraita vasta kun kotona ei onnistunut.