Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jotka nielette suihinottaessa

Kysyväeieksy
20.12.2016 |

Mielen päällä yksi kysymys. Kun mies laukeaa suuhunne, suostuuko hän sen jälkeen suutelemaan?

Mun mielestä seksin jälkeen on kiva makoilla hetki yhdessä ja vaihdella pusuja. Tolle mun kakslahkeiselle kuitenkin on nounou pussailla ennen kun oon juonu lasin tai kaks vettä. Sinänsä ymmärrän että ajatus ei oo hänelle miellyttävä enkä koe tätä mitenkään isona ongelmana. Haluisin silti tietää miten muut miehet suhtautuu asiaan.

Kommentit (10)

1/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti suutelee. 

Vierailija
2/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mitään likaa ?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too gay.

Juo ja purskuttele vedellä ensin.

M

Vierailija
4/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jotkut miehet yllättyvät nielemisestä

Vierailija
5/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin suutelee ja kyllä mäkin suutelen ku mies on nuollu. Ei mitään ongelmaa kummankaan puolelta.

6/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Too gay.

M

Niinkö sinä teet nuolemisen ja tyttöystäväsi suutelemisen välissä? Onko teillä aina vesilasi varmuudeksi pöydällä, vai käyttekö ihan kylppärissä joka välissä?

Vierailija
7/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Too gay.

M

Niinkö sinä teet nuolemisen ja tyttöystäväsi suutelemisen välissä? Onko teillä aina vesilasi varmuudeksi pöydällä, vai käyttekö ihan kylppärissä joka välissä?

,

Jos hän sitä pyytäisi niin tekisin kyllä. Enkä valittaisi AV:lla asiasta, vaan ymmärtäisin hyvin.

Vierailija
8/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollaista edes tule miettineeksi. Tykkään suudella siitä huolimatta, vaikka naisella olisi ollut hetki sitten mun liemet suussa.

Vierailija
9/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin suutelee ja kyllä mäkin suutelen ku mies on nuollu. Ei mitään ongelmaa kummankaan puolelta.

Juu omalta puolelta ei mitään ongelmaa, eikä miestä se haittaa jos otan välissä suihin ja suutelen. Pelkästään laukeemisen jälkeen ei halua..

Ilmeisesti mielipiteet vähän jakautuu tän suhteen.

Vierailija
10/10 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan tehdään niin, että mies ottaa minulta suihin, jonkan jälkeen suudellaan ja halataan. ei ole ollut mitään ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi