Poikaystävä käyttää exältä saatua korua, vitu**aa
Sai exältään sellaisen kaulaketjun jota käyttää päivittäin. Olen pyytänyt sata kertaa hävittämään sen mutta ei. Se on kuulemma vain koru eikä liity mitenkään siihen että hän kaipaisi tai muistelisi exää.
Kommentit (25)
Osta sille joululahjaksi uusi samantyylinen koru :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Pitäisikö hyvä, käyttökelpoinen tavara heittää pois ihan vain siksi että se on entisen puolison antama?
On minullakin esimerkiksi vaatteita, kaulakoru ja hajuvesi jotka olen saanut eksältäni lahjaksi. Vaikka olen nykyään toisen kanssa yhdessä, käytän noita tavaroita yhä säännöllisesti eikä kumpikaan meistä ole millänsäkään. Tavara on vain tavaraa eikä antajaansa sidottua. Ihan ekologiseltakin kantilta kannattaa käyttää loppuun asti.
Oletko tullut ajatelleeksi, että poikaystäväsi ihan vain tykkää kaulakorun ulkonäöstä? Ja on niin tottunut korun pitämiseen että tulee "alaston olo" ilman sitä?
Ne voi vaikka myydä eteenpäin tai säilyttää muistoina kaapin pohjalla.
En itse käyttäisi exältä saamia koruja ym. tavaraa. Tavaraa saa aina uutta tilalle.
No ei aina saa. Minulla on kultainen koru, jossa timantteja ja safiireja. Jättäisinkö sen kaapin pohjalle lojumaan? Vai myisinkö murto-osalla sen maksamasta hinnasta? No en tosiaan, se on kaunis koru, joten käytän sitä. Exällä ei ole asian kanssa enää mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Pitäisikö hyvä, käyttökelpoinen tavara heittää pois ihan vain siksi että se on entisen puolison antama?
On minullakin esimerkiksi vaatteita, kaulakoru ja hajuvesi jotka olen saanut eksältäni lahjaksi. Vaikka olen nykyään toisen kanssa yhdessä, käytän noita tavaroita yhä säännöllisesti eikä kumpikaan meistä ole millänsäkään. Tavara on vain tavaraa eikä antajaansa sidottua. Ihan ekologiseltakin kantilta kannattaa käyttää loppuun asti.
Oletko tullut ajatelleeksi, että poikaystäväsi ihan vain tykkää kaulakorun ulkonäöstä? Ja on niin tottunut korun pitämiseen että tulee "alaston olo" ilman sitä?
Ne voi vaikka myydä eteenpäin tai säilyttää muistoina kaapin pohjalla.
En itse käyttäisi exältä saamia koruja ym. tavaraa. Tavaraa saa aina uutta tilalle.
No ei aina saa. Minulla on kultainen koru, jossa timantteja ja safiireja. Jättäisinkö sen kaapin pohjalle lojumaan? Vai myisinkö murto-osalla sen maksamasta hinnasta? No en tosiaan, se on kaunis koru, joten käytän sitä. Exällä ei ole asian kanssa enää mitään tekemistä.
Se on aina exältä saatu koru eli liittyy ikuisesti exään, sille et sinäkään voi mitään ilman lobotomiaa.
Mä itse myisin sen pois hyvällä hinnalla, enkä pilkkahinnalla, ja ostaisin niillä rahoilla itselleni uuden ja ehomman.
miksi pitää ottaa edes puheeksi keneltä on tavaransa saanut? Halutaan pahoittaa toisen mieli sanomalla "Mäpä sain tän eksältäni!"
Mua kyllä ärsytti, kun exä joskus käytti sen hetkiseltä sivusuhdenaiseltaan saamaa rannekorua mua pannessa. Siitä ei olisi kuulemma saanut hermostua, kun sehän on vaan lahja tärkeältä kaverilta (tosin myöhemmin sitten suhteen todellinen luonne paljastui).
Exän antamat korut on ihan ok.