Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä käyttää exältä saatua korua, vitu**aa

Vierailija
20.12.2016 |

Sai exältään sellaisen kaulaketjun jota käyttää päivittäin. Olen pyytänyt sata kertaa hävittämään sen mutta ei. Se on kuulemma vain koru eikä liity mitenkään siihen että hän kaipaisi tai muistelisi exää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ja ikää oli? 15v?

Vierailija
2/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva vähän. Ja yritä kehittää omaa itsetuntoasi, siitä on hyötyä tulevaisuudessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kummallakin on entisiltä kumppaneilta saatuja koruja ja niitä käytetään. Meillekin ne ovat vain koruja.

Rajan vetäisin itse vanhoihin kihla- ja vihkisormuksiin, mutta jostakin kaulakorusta en ymmärrä mustasukkaisuutta.

Vierailija
4/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ajattelee eksää kun panee sua. sellasia ne on. käske sitä pitämään silmiä auki AINA että voit tarkistaa ilmeet ym. silmät kiinni esim jopa räpytellessä se saattaa ehtiä ajatella eksää. 

Vierailija
5/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut mä muistan elävästi tuon tunteen teiniajoilta, kuinka vitutti ku pientä oravaa. Ikään kuin se exän koko persoona olisi siinä äijän kaulalla, enkä voinut käsittää miksi ei voinut sitä poistaa, NO SEN ON PAKKO VIELÄ HALUTA SE EXÄ TAKAISIN, se rakastaa sitä, se rakastaa tota saatanan koruakin enemmän ku mua.

No, sit täytin 16 ja tunne meni ohi. Kyllä se siitä, kun vähän vielä vanhenet. :)

Vierailija
6/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla samat hiukset, samoja vaatteita ja samoja kenkiä joita olet käyttänyt entisten miestesi kanssa?

Miksi et ole jo polttanut ja hävittänyt niitä?

Vierailija
7/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo on isoin ongelmasi niin ole iloinen.

Teininä tuollaiset asiat merkitsee, aikuisena osaa jo miettiä fiksummin.

Vierailija
8/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään ilahtuisi tuollaisesta.

Vierailija
9/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä käytän korua, jonka puolisoni osti exälleen! :D

Vierailija
10/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koru jonka sain ex-kihlatultani 25 vuotta sitten. Käytän päivittäin. Naimisissa nykyisen kanssa 21 v. Ei näytä haittaavan.

Vierailija
11/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on minun ex. Ketuttais, jos ei sitä yli 100e maksanutta korua käyttäs...

Tosin en vieläkään ymmärrä miksen ottanu sitä mukaani ku erottiin. Oli hieno vaikka miesten koru.

Vierailija
12/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus suhde mieheen joka asui tyttöystävänsä kanssa. Joululahjaksi ostin miehelle jonkin vaatten. Tämä tyttöystävä sitten omi sen vaatteen. Mies kertoi myöhemmin tytölle että vaate on minun ostama ja vaate lensi sen siliäntien roskikseen. Hah. Ihme tolloja. Ihan kuin vaatteessa tai korussa olisi jotain vikaa tai että niille pitää olla mustasukkainen.

Vierailija
13/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk! Miten tulee edes puheeksi kenen ostamia toisen korut ynnä muut ovat? Onneksi minulla eikä miehelläni ole kummallakaan enstisiä kumppaneita.

Vierailija
14/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko ihan kaikkea tietää? Jos kumppani kysymättä kertoo likaisia yksityiskohtia menneisyydestään, tulee hänestä ex-kumppani. kertoo paljon arvomaailmasta.

Vierailija
15/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ymmärrän tuon, korut on mullekin henkilökohtaisia. Varsinkin kaulakorut ja sormukset, niissä on kaikissa joku muisto taustalla.

Korvikset sitten taas ei pahemmin muisteloita herätä.

Mutta jos itse koen korut henkilökohtaisiksi, tärkeiksi muistojen kannalta, niin silloin helposti ajattelee niin olevan toisellekin ihmiselle. 

Kannattaa ostaa sille miehelle vaikka joululahjaksi uusi samankaltainen, eihän se nyt useita ketjuja voi päällään pitää samanaikaisesti. Jos taas valitsee exän antaman ennemmin, niin...

Vierailija
16/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä käytän korua, jonka puolisoni osti exälleen! :D

Miksi?

Ihan mielenkiinnosta, miten sait korun? Antoiko mies sen uudestaan sulle? Vai löysitkö jostain kaapin perukoilta ja otit käyttöön?

Vierailija
17/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin ristiriitaista, että samaan aikaan toitotetaan, että exiä ei pidä hävetä, ne ovat osa menneisyyttä, en olisi missä olisin ilman heitä ja  oma menneisyys ei kuulu kenellekään muulle, mutta samaan aikaan aina kuitenkin otetaan kierroksia toisten tai omasta entisestä elämästä.

Vierailija
18/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin ristiriitaista, että samaan aikaan toitotetaan, että exiä ei pidä hävetä, ne ovat osa menneisyyttä, en olisi missä olisin ilman heitä ja  oma menneisyys ei kuulu kenellekään muulle, mutta samaan aikaan aina kuitenkin otetaan kierroksia toisten tai omasta entisestä elämästä.

Tietysti, jos se entinen elämä ei pysy entisessä elämässä vaan tunkee nykyelämään!

Jos entinen olisi entinen, niin eihän tässäkään tapauksessa olisi mitään ongelmaa.

Vierailija
19/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Pitäisikö hyvä, käyttökelpoinen tavara heittää pois ihan vain siksi että se on entisen puolison antama?

On minullakin esimerkiksi vaatteita, kaulakoru ja hajuvesi jotka olen saanut eksältäni lahjaksi. Vaikka olen nykyään toisen kanssa yhdessä, käytän noita tavaroita yhä säännöllisesti eikä kumpikaan meistä ole millänsäkään. Tavara on vain tavaraa eikä antajaansa sidottua. Ihan ekologiseltakin kantilta kannattaa käyttää loppuun asti.

Oletko tullut ajatelleeksi, että poikaystäväsi ihan vain tykkää kaulakorun ulkonäöstä? Ja on niin tottunut korun pitämiseen että tulee "alaston olo" ilman sitä?

Vierailija
20/25 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Pitäisikö hyvä, käyttökelpoinen tavara heittää pois ihan vain siksi että se on entisen puolison antama?

On minullakin esimerkiksi vaatteita, kaulakoru ja hajuvesi jotka olen saanut eksältäni lahjaksi. Vaikka olen nykyään toisen kanssa yhdessä, käytän noita tavaroita yhä säännöllisesti eikä kumpikaan meistä ole millänsäkään. Tavara on vain tavaraa eikä antajaansa sidottua. Ihan ekologiseltakin kantilta kannattaa käyttää loppuun asti.

Oletko tullut ajatelleeksi, että poikaystäväsi ihan vain tykkää kaulakorun ulkonäöstä? Ja on niin tottunut korun pitämiseen että tulee "alaston olo" ilman sitä?

Ne voi vaikka myydä eteenpäin tai säilyttää muistoina kaapin pohjalla.

En itse käyttäisi exältä saamia koruja ym. tavaraa. Tavaraa saa aina uutta tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi