Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja miten ottaa tapailukaverin kanssa puheeksi profiilin poiston?

Vierailija
19.12.2016 |

Kun on netissä tavattu? Tai edes kysellä vähän että mitä mieltä asiasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun juttu menee vakavaksi

Vierailija
2/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina vaa poistanut ite omani ku tuntuu siltä että toisen kanssa etenee kivasti. Toinen tekee sitten samoin omana aikanaan. Ei oo koskaa tullu tarvetta käydä siitä mitään erillistä keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen sitten tietää koska niin käy. Miksi pitäisi tapailla montaa kerrallaan eikö voisi katsoa yhden kerrallaan. Inhottava tilanne :(

Vierailija
4/9 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen sitten tietää koska niin käy. Miksi pitäisi tapailla montaa kerrallaan eikö voisi katsoa yhden kerrallaan. Inhottava tilanne :(

Niin on minunkin mielestä. Jos koko ajan tapailee useampaa, ei kuitenkaan pysty antamaan sille yhdelle mahdollisuuden, kun heti miettii seuraavaa. Tämä asia toimi paremmin nuoruudessani, ainakin minulle. Ennen nettideittejä ja tindereitä.

Vaikka rinnakkainen tapailu olisi nykyään normaalia, jotenkin on vaikeaa ottaa ihminen tosissaan, jos tietää että hän tapailee muita samanaikaisesti. Etenkin jos luulen tai tiedän että harrastaa seksiä muiden kanssa meidän tapaamisien välillä. En semmoisesta lähtökohdasta pysty enää rakentamaan yksiavioista suhdetta, vaan jätän "suhteen" tuolle tasolle.

Vierailija
5/9 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me köytiin ko keskustelu, kun kysyin mieheltä, että "sano sitten missä vaiheessa haluat, etten enää tapaile muita miehiä". Halusi heti. Sama sitten toisinpäinkin tietty, samat säännöt molemmille.

Mutta en alkanut vaatia hänen olevan vain minun kanssani siis vaan ilmaisin asian näin käänteisesti....

Vierailija
6/9 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi katsoa yhden kerrallaan? Siksi kun joku ei kestä mitään vertailua? Ei minua ainakaan sellainen huolettanut, että miehellä on tilaisuus katsella muita samalla. Jos hän on kiinnostunut minusta, mies valitsee kyllä minut vaikka olisi muitakin. Muutenkin minusta on ihan typerää ajan tuhlausta keskittyä yhteen ihmiseen 2-4 viikkoa ja todeta sitten että ei tämä toimikaan, next!

Vierailija
7/9 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina vaa poistanut ite omani ku tuntuu siltä että toisen kanssa etenee kivasti. Toinen tekee sitten samoin omana aikanaan. Ei oo koskaa tullu tarvetta käydä siitä mitään erillistä keskustelua.

Samoin. Tuollainen "ollaanko nyt sillee"-keskustelu tuntuisi tosi omituiselta. Ja ahdistavalta. Pitääkö kaikkeen lätkäistä nimilappu?

Vierailija
8/9 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalveluissahan on juuri se idea, että katsastetaan tarjontaa ja käydään monien kanssa treffeillä. Samaan tapaan kyllä kuin ennenkin, ennen kuin deittipalveluja olikaan, määrä on vaan nyt isompi kun on helpompi löytää useampi kiinnostunut. Sama tyyli kai pätee nytkin, eli kun on todettu että seurustellaan, ei samaan aikaan treffailla muita. Eli alatsäolee, ollaanko me nyt pari, miten sun mielestä jatketaan jne. on ihan yhtä kurantteja kysymyksiä kuin ennen nettideittiaikaa. Ei silloinkaan menty muiden kanssa kun seurustelusuhde oli jotenkin saatu selvitettyä. Helppohan se profiili on sitten palauttaa jos ei natsannutkaan. 

Vierailija
9/9 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä profiilista tässä nyt on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän