A-stubido äsken.. Ville Niinistö hallituksen johtava populisti.
En tiedä onko johtava, mutta selvässä kärjessä kyllä.
Kommentit (14)
Se on kyllä Ben itse :D huusi ja huusi päälle, ei kestä jos ei saa sanoa omia typeriä mielipiteitään. Oli niin ala-arvoista argumentaatiota Benkulla, että en muuksi osaa sanoa kuin populistiksi. Ällö ukko muutenkin, tulee aina sanomaan jotain "Noin fiksun näköinen nuori nainen äänestää varmasti kokoomusta". Yööööööhhh
Mistäs lähtien vihreät hallituksessa ovat olleet?
En ole normaalisti Ben Z:n kannattaja, mutta nyt hän kyllä piti hyvin puolensa ja esitti hyvät perustelut.
Ben oli täysin oikeassa, populisti ville täysin väärässä, oppositio oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä Ben itse :D huusi ja huusi päälle, ei kestä jos ei saa sanoa omia typeriä mielipiteitään. Oli niin ala-arvoista argumentaatiota Benkulla, että en muuksi osaa sanoa kuin populistiksi. Ällö ukko muutenkin, tulee aina sanomaan jotain "Noin fiksun näköinen nuori nainen äänestää varmasti kokoomusta". Yööööööhhh
Tottahan se puhui kun sanoi fiksujen äänestävän Kokoomusta.
Benkkuko se tuollaista on sössöttänyt? Luulisi hallituspuolueen edustajan tietävän kuka on hallituksessa ja kuka ei. :D
Ei Ville Niinistö ole hallituksessa tällä hetkellä. :'D
Äänestäkää lisää kepua ja kokoomusta, niin saadaan nauttia tällaisesta Sipilän hallituksen köyhiensortopolitiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Ben!
Ben on oiva esimerkki vieraantuneesta ja laitostuneesta "poliitikosta", joka edustaa vanhoillisuutta ja konservatismia. Vuosikymmeniä eduskunnassa ja millä meriiteillä? Miehellä ei ole minkäänlaista hajua normaalin ihmisen elämästä. Kuka häntä oikein äänestää?
Olen tavannut persuja, jotka eivät ole ollenkaan käsittäneet, että persutkin ovat hallituksessa. Hankala käsite, hankala käsite, se hallitus.
Benkku kutsui Villeä eduskunnan suurimmaksi populistiksi.
Ap vähän muutti.
Pointti kuitenkin tosi.
Vierailija kirjoitti:
Se on ite joka toisia haukkuu...Zysse :D
Ville on inhimillinen ja välittävä, toisin kuin hallituksen körmyt.
Ville on täysin todellisuudesta irrallaan leijuva hörhö. Kuten vihreät enimmäkseen ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut persuja, jotka eivät ole ollenkaan käsittäneet, että persutkin ovat hallituksessa. Hankala käsite, hankala käsite, se hallitus.
Vasureista harva ymmärtää, anarkistit eivät edes tiedä mikä hallitus on.
Se on ite joka toisia haukkuu...Zysse :D
Ville on inhimillinen ja välittävä, toisin kuin hallituksen körmyt.