Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukusuosituksia jouluksi

Joululomailija
19.12.2016 |

Jee, kohta on joululomanen, ja ehtisi varmaan lukea jonkin kirjankin. Mutta minkä? Tykkäisin lukea esim. historiallisen romaanin. Tai sitten kirjan, jossa on jollain tavalla epätyypillinen perhe (esim. perhe jossa sijais-/adoptiolapsi tms.) Jotain syvempääkin teemaa ja sanomaa saa olla, ei ihan "hömppää". Mutta en pidä myöskään liian symbolisista kirjoista, joista jää hämmentynyt olo kun ei oikein ymmärrä mitä kirjailija tahtoo sanoa. Luen mielummin alun perin suomenkielistä kirjallisuutta kuin käännöskirjallisuutta, mutta eipä tuokaan välttämätöntä ole. Suosituksia kellään? Kiitos! ☺

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut Enni Mustosen Järjen ja tunteen tarinoita-sarjaa?

Vierailija
2/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kirjaa Nukkemestari, jonka on kirjoittanut Paula Silvonen. Ei osu ihan sun kategoriaan, mutta luin sen itse hiljattain ja tykkäsin todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni Mustosen Syrjästäkatsojan tarinoita -sarja, oon tykännyt tosi paljon.

Vierailija
4/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen Mooses Mentulan Jääkausi-kirjaa! Aivan mahtava! Koskettava tarina kiusaamisesta.

Vierailija
5/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enni Mustosen Syrjästäkatsojan tarinoita -sarja, oon tykännyt tosi paljon.

Tää on kyllä hyvä myös.

1

Vierailija
6/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Ella Laurikkalan Rajalat -trilogiasta. Kertoo perhehelvetistä 1970-luvulta 2000-luvulle, oli ainakin minusta erittäin koukuttava.

Vierailija
7/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoisia ehdotuksia 😊

Vierailija
8/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelin syksyllä Hesarin eläköityneen päätoimittajan Reetta Merilaisen muistelmista Tytön tie. Sujuvasti kerrottua, ajankuvaa monelta vuosikymmeneltä. Huomaa että kirjoittajalla on sana hallussaan. Muistelmiksi myös objektiivinen ote, itsekehu ei haise.