Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarttuukohan mahatauti pipareista?

Vierailija
19.12.2016 |

Leivottiin siis lapsen kanssa pipareita ja parin tunnin päästä lapsi oksensi. On siis selvästi kipeä, ei johdu ruuasta tms. Uskaltaisitko syödä noita pipareita jos asuisit samassa taloudessa? Meinaan, että ehkä tauti on jo tarttunut mulle joka tapauksessa. Mahtaako bakteerit kuolla siinä 5 minuutin uunikäynnillä? Tosin koristeltiin vielä muutamia sen jälkeen... Huh, niitä on varmaan 7 peltiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauteja ei olisi liikkellä niin paljon jos ihmiset oikeasti osaisivat pitää järjen päässä näiden kanssa. Sairaana ei lähdetä kyläilemään eikä anneta muiden tulla kylään, eikä ihan heti sen jälkeenkään, pari viikkoa ois hyvä olla tervettä aikaa. Tuntuu että nykyään on koko ajan mahatautikausi ja flunssakausi menossa, kun ihmiset on niin väliinpitämättömiä ja raahautuu puolikuntoisina ja välittömästi parantumisen jälkeen ties minne.

Vierailija
22/26 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin selvästi, että OLISIN vienyt pipareita kylään, mutta toki nyt oksennuksen takia en vie. Kysymys olikin, uskaltaisitko itse syödä pipareita asemassani. Ja ei tod. syönyt liikaa piparitaikinaa, ehkä puolikkaan piparin verran, mikä jo kertoo että joku tauti iti. On ollut flunssassa jo useamman päivän ja pääkipua ja nyt nukkuu joten on varmasti sairaana. Noroon en jotenkin usko kun aina kuulee että se on raju, tässä oli vain yksi oksennus ja voimattomuus. ap

Voitte syödä itse, kuten joku jo sanoikin, niin niissä pipareissa on vähiten sitä virusta teidän huushollissanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä uskaltaisin itse syödä. Ei ne piparit tosiaan ole se tartuttavin asia teidän perheessä.

Vierailija
24/26 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noroon en jotenkin usko kun aina kuulee että se on raju, tässä oli vain yksi oksennus ja voimattomuus."

Noro on yleisin vatsatauti ja jotkut selviävät pelkällä ripulilla. On yksilöllistä, että kuinka rajuna se tulee.

Ota 10 kpl valkopippureita, saatat säästyä taudilta! http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/valkopippuri-voi-ehkäistä-vats…

Vierailija
25/26 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se virus montaa päivää säily tartuttavana? Ylihuomenna ainakin itse uskaltaisin syödä. En tosin ymmärrä sitä, että jos lapsi kerran on flunssassa, miksi leivot sen kanssa pipareita. Tarttuu se flunssakin.

Vierailija
26/26 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro säilyy tartuttavana kotioloissa viikko tolkulla. Uunia se ei kuitenkaan kestä. Piparit ovat uunista tullessaan olleet kotinne norosta puhtain asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi