Otettii miehelle kunnon videoita minusta
Kun mies väitti, että se että hänellä on kasakaupalla videoita minusta alastomana seksipuuhissa johtaa siihen, että hänen ei tarvitse katsella muiden naisten kuvia (esim. fb:ssä tai muilla foorumeilla tai tv:ssä) kiihottuakseen ja voidakseen runkata.
No mitä sitten kävikään?
Varmaan arvaattekin. Pari kertaa mies jaksoi noita kuvaamiamme videoita katsella ja sitten siirtyi taas muihin naisiin. Kuulemma on niin LAISKA, ettei jaksa aina etsiä niitä meidän videoitamme käsiinsä, kun vaikkapa tv:ssä vilahtaa hyvännäköinen nainen, ja siitä vaan hommaa on pakko heti jatkaa eteenpäin.
Harmittaa.
Miksi piti uhrata kaikki se aika poseeraamalla miehelle ja tekemällä vaikka mitä temppuja, kun ei ne minusta kuvatut videot kuitenkaan mihinkään riitä? Miksi miehen piti valehdella että ne riittäisivät?
Mulla on nyt vaan tyhmä, turha ja jotenkin myös alistettu olo.
Kommentit (23)
Ainakin tiedät ettei sun kannata lähtee kilpailemaan alalle muiden videoiden kanssa.
Tjuuh. On ihan oma ammatti onneksi olemassa, niin ei tarvitse kilpailla tällä alalla ;)
Mitä ulkonäkööni tulee, niin siinä ei kyllä ole mitään vikaa. En toki ole mikään siloteltu silikonibimbo, mutta en osaa kyllä sellaiselle ulkonäköni puolesta hävetäkään.
Mutta ei kai näissä tilanteissa naisen ulkonäöllä mitään väliä olekaan.
Olisin varmaan jättänyt miehen jo ajat sitten, ellei se aina vannoisi, että minä riitän niin hyvin eikä oikeasti halua seksiä kenenkään muun kanssa, olen maailman kaunein nainen jne. blaa blaa.
Mutta sitten ei tarvita kuin yksi päivä, kun olen vaikka töissä vähän tavallista pitempään, niin jo on taas muut keinot käytössä miehellä. Ei millään malta odottaa, että minä tulen töistä kotiin. Usein jopa sanoo olevansa mustasukkainen työlleni!!!
AP
Minä olen videoinut vain siten, että miehen kasvot näkyvät. Silloin se ei levittele niitä. Minua ei voi tunnistaa kyin sellaiset, jotka ovat nähneet minut alasti ja jalat levällään.