Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tajusin eilen että jokaisella superäidillä on Marimekon raitapaita.

Vierailija
13.03.2006 |

Se on siis totta! Jokainen superäiti omistaa ainakin yhden sellaisen. Lohdullista,minulla ei ole eikä tule! Ne on järkkyjä!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin monta raitapaitaa omistava kotiäitiyteen täysin kyllästynyt kiukkukaisa

Vierailija
22/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ne raidat ovat niin piristäviä ja muutenkin maripaidassa tulee tehokas ja pirtsakka olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan yksinkertaisesti pidän melkein kaikista marimekon vaatteista/tuotteista. Ja en sitä etes sen kummemmin käy selittelemään.

Tosin raitapaitaa en itselläni kovin usein tykkää käyttää muualla, kun kotona. Taidan olla kaappi super-äiti.:D

Vierailija
24/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin raitapaitaa en itselläni kovin usein tykkää käyttää muualla, kun kotona. Taidan olla kaappi super-äiti.:D

Minäkin olen kaappisuperäiti! Kotipaitani on lähes aina ikivanha tasaraita, jolla en kotioven ulkopuolelle astu!

Vierailija
25/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen pitänyt itseäni keskiverto-hyvä/huono-tavallinen-tallaaja -äitinä, mutta koska mulla on kolme Marimekon tasaraitapaitaa (jotka tosin olen itse ommellut Marimekon tehtaanmyymälästä ostamistani kankaista) mut ilmeisesti voi ylentää nyt superäidiksi.

Vautsi, ylennys näin kotiäitiyden loppusuoralla! (5kk töihinpaluuseen.)

Vierailija
26/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla on kolme Marimekon tasaraitapaitaa (jotka tosin olen itse ommellut Marimekon tehtaanmyymälästä ostamistani kankaista)

Itseommeltujen tasaraitapaitojen perusteella ylennän sinut samantien ylisuperäitien harvinaiseen ja arvostettuun kastiin!

Vierailija
27/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tasaraidoissa löytyy :D

Vierailija
28/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan ylemmän kastin superäiti...

Jos joku uskaltaa minua puhutella kuten tavallista äitiä puhutellaan, niin kysyn että tiedätkö KUKA minä olen.

Milloinkas niitä kunniamerkkejä jaetaan? Toivottavasti pian kun mulla tuota aikaa ei enää niin paljon ole.

Vierailija:

Vierailija:

mulla on kolme Marimekon tasaraitapaitaa (jotka tosin olen itse ommellut Marimekon tehtaanmyymälästä ostamistani kankaista)

Itseommeltujen tasaraitapaitojen perusteella ylennän sinut samantien ylisuperäitien harvinaiseen ja arvostettuun kastiin!

Vierailija
29/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän tunnin katkonaisten yöunien jälkeen. Mutta en kerro sitä kenellekään - paitsi täällä nimettömänä. Multa varmaan otetaan ylennys pois, jos tästä jään kiinni...

Vierailija
30/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Milloinkas niitä kunniamerkkejä jaetaan? Toivottavasti pian kun mulla tuota aikaa ei enää niin paljon ole.

Superäitiydestä kunniamerkkiä voi odottaa sitten aikanaan Taivaan portilla. Sitä ennen ei äitiydestä liiemmin palkintoja jaeta. Mutta tokihan me saamme jokainen superäiti syvällä sisimmässämme päivittäistä tyydytystä verratessamme itseämme tavallisiin väsyneisiin ja puutteellisiin äiteihin. Se auttaa kummasti jaksamaan päivästä toiseen!

Vierailija
31/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

terveisin monta raitapaitaa omistava kotiäitiyteen täysin kyllästynyt kiukkukaisa

Vierailija
32/32 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin raidallinen kiukkukirsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan