Mitä ajattelet 8 vuotta yhdessä olleesta pariskunnasta, joka ei ole koskaan puhunut avioliitosta?
Eikä kihloista tai yleensäkään naimisiin menosta?
Kommentit (13)
Vissiin meidän suhde kyseessä? Mä haluisin naimisiin ja lapsia, ikäkin painaa. Miess on muuten täydellinen, mut on tos asiassa hukkunu jonnekin sinne oman navan ongelmalammikkoon. Oikeesti mitään ongelmaa ei olis, mutta kun on vaan niin pirun vaikeeta. Kai sit toiset kypsyy vaan myöhemmin. Varmaan tääkin olis heti valmis, kun olisin lähtenyt kävelemään ja ois joutunu vähän miettiin asioita. Ottaa sit vaan jonku ja kaihoisana muistelee kun meillä oli oikeasti toimiva suhde. Mä taas oon antanu parhaat vuoteni siihen, et oon koulinu jollekin aviomiehen.
Ajattelen, että olette olleet älykkäitä, ettekä ole antaneet rakkauden sokaista.
Nim. Liian nopeasti avioon mennyt ja lapsia hankkinut
Että jos asia sopii molemmille täydellisesti noin, ovat kuin me.
Olen jäävi vastaamaan. Siinä kohtaa kun puhuttiin lapsista, taisin minä kysyä pitäiskö mennä naimisiin ja mies vastasi ett ei kai.
Toisen kerran tuli juttua kun sain perinnön ja tehtiin testamentti uusiksi. Sanoin miehelle ett avopuoliso yhteisellä lapsella perii 60000 ilman veroja ja aviopuoliso saa tasingon ja sen 60000 ilman veroja.... Mies valitsi ei tasinkoa.
Muuten ei ole asiasta puhuttu 17 vuoteen.
Arkajalkoja sitoutumiskammoisia. Ette uskalla ottaa sitä viimeistä askelta. Avoliitosta pääsee niin paljon ja halvemmalla eroon.
Ajattelisin, että onpa poikkeuksellisen fiksuja tyyppejä.
Jos ei asiasta ole lainkaan mainittu, ei kummallakaan ole käynyt mielessä että vois kysyä toiselta ajatuksia ko. asiasta niin aika outoa.
Tiesin tuollaisen parin. Kolme vuotta myöhemmin erosivat.
En mitään. Miksi ajattelisin tuollaista? Mulle on ihan merkityksetöntä, ovatko pariskunnat naimisissa vai eivät, asuvatko yhdessä vai eivät jne. Jokuko oikeasti ihmettelee tuommoista?
En mitään. T. 11v. Yhdessä ei kihloja
Täysi avioliitosta puhumattomuus on toki outoa, mutta siinä ettei halua naimisiin, ei ole mitään ihmeellistä. Asiasta on hyvä käydä keskustelu, jottei toinen elättele turhia toiveita ja odottele kosintaa, jota ei ole tulossa.
Että eivät välitä avioliittoinstituutiosta ja uskaltavat sekä pärjäävät hyvin ilman. Sama minun ja mieheni kanssa, 22 vuotta avoliittoa ja mitään halua asioita muuttaa ei ole :) <3