Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten käytös yöelämässä

Vierailija
19.12.2016 |

Kiinnostuvatko naiset aina siitä miehestä, joka näyttää parhaimmalta? Esimerkkinä eräs kaverini (mies), joka on tyypillisen komea, tummahiuksinen ja pitkä. Olen itsekin ilmeisesti ihan hyvännäköinen, kun joksus sellaisia kommentteja kantautunut korviini ja aloitteita on naisiltakin joskus tullut.

Kuitenkin aina tämän kaverin seurassa, lähes kaikki naiset katsovat häntä, käyvät silmäpeliä, ja hakeutuvat hänen lähelleen. Kannattaako minun siis mielummin lähteä jonkun muun kaverin kanssa viihteelle, tai vaikka yksin, jos on tarkoitus saada naisseuraa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillakin on ihan yksilölliset käsitykset komeudesta. 

Mä en hae seuraa yöelämässä, mutta kiinnostavien tyyppien kanssa päädyn juttelemaan eikä siinä ole ulkonäöllä mitään tekemistä. Tosin ainakin kerran se kiinnostava tyyppi oli myös makuuni varsin komea, mutta kaverini mielestä taas ei.

Yksilölliset tai ei, niin se komein kaveri vie joka tapauksessa kaikkien huomion. Tämä on siis oma kokemukseni. Tokihan muilla avuilla voi sitten yrittää päteä, ja onnistua. -ap

Varmaankin, erityisesti jos on sanavalmis ja rennon oloinen. Sellaisten kanssa on helppo heittäytyä puhumaan.

Mulla menee sen mukaan kenen kanssa juttelu sujuu.

Eli rumakin menee, jos on mukava ja rento keskustelukumppani?

En ole aiempi kommentoija, mutta ylipäätään  "rumuus" ja kauneus on katsojan silmässä. Jos on sosiaalisesti lahjakas tyyppi, jonka seurassa on mukava olla, tekee se ihmisestä huomattavasti viehättävämmän verrattuna esim. kuvissa hyvältä näyttävään hunks-mieheen, joka on livenä kusipäinen huumorintajuton älykääpiö. Tämä noin niin kuin karrikoituna kuvauksena. Ulkonäön puolesta ei ole olemassa yleispäteviä totuuksia siitä, mikä olisi kaikkien naisten (tai miesten) mielestä fyysisesti puoleensavetävää.

Vierailija
22/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan sitä paikan hunksia tiiraile. Olen itse ihan kaunis, mutta en ole koskaan kiinnostunut mistään älyttömän komeista.En toisaalta myöskään innostu lyhyistä &pälvikaljuisista tapauksista vaan varmaan sellaisista keskiverroista.Ja jos juttua riittää niin se saattaa hyvinkin korvata ulkonäön puutteet.

Hyvä, että teitäkin riittää, ettei ihan hunks pidä olla. Vielä kun opin joskus juttelemaan, niin tässähän ollaan jo voiton puolella. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hae seuraa yöelämässä, mutta kiinnostavien tyyppien kanssa päädyn juttelemaan eikä siinä ole ulkonäöllä mitään tekemistä. Tosin ainakin kerran se kiinnostava tyyppi oli myös makuuni varsin komea, mutta kaverini mielestä taas ei.

Yksilölliset tai ei, niin se komein kaveri vie joka tapauksessa kaikkien huomion. Tämä on siis oma kokemukseni. Tokihan muilla avuilla voi sitten yrittää päteä, ja onnistua. -ap

Varmaankin, erityisesti jos on sanavalmis ja rennon oloinen. Sellaisten kanssa on helppo heittäytyä puhumaan.

En ole aiempi kommentoija, mutta ylipäätään  "rumuus" ja kauneus on katsojan silmässä. Jos on sosiaalisesti lahjakas tyyppi, jonka seurassa on mukava olla, tekee se ihmisestä huomattavasti viehättävämmän verrattuna esim. kuvissa hyvältä näyttävään hunks-mieheen, joka on livenä kusipäinen huumorintajuton älykääpiö. Tämä noin niin kuin karrikoituna kuvauksena. Ulkonäön puolesta ei ole olemassa yleispäteviä totuuksia siitä, mikä olisi kaikkien naisten (tai miesten) mielestä fyysisesti puoleensavetävää.

Entä jos hunks-miehellä on keskimääräiset taidot ja ok huumorintaju. Ruma tyyppi on sosiaalisesti lahjakas, erinomainen keskustelija ja omaa loistavan huumorintajun

Vierailija
24/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei siis miesten keskuudessa muka esiinny :D Se on kiva liikkua nätimpien kavereidensa kanssa, kun miehet pörräävät näiden ympärillä ja minua vilkaistaan lähinnä paheksuvasti, kun olen maisemaa pilaamassa.

Näinpä, kyllä tämä "toimii" toisinkin päin vähintään yhtä paljon. Miehet lähestyvät AINA ja VAIN sitä porukan näteintä naista. Jos joukossa on vaikka kolme naista, ja heitä tulee jututtamaan kolme miestä, niin niistä miehistä KAIKKI ovat sen naisten kauneimman kimpussa. Pahimmillaan työntävät ne kaksi tavistyttöä suunnilleen pöydästä pois, kun helvetin haahkat ovat siinä prinssien edessä tukkimassa tietä prinsessan luokse..! Että ihan turha sukupuolittaa ilmiötä, kun samalla lailla me tavisnaiset ollaan nätin kaverin vieressä pelkkää ilmaa miehille. 

Vierailija
25/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei siis miesten keskuudessa muka esiinny :D Se on kiva liikkua nätimpien kavereidensa kanssa, kun miehet pörräävät näiden ympärillä ja minua vilkaistaan lähinnä paheksuvasti, kun olen maisemaa pilaamassa.

Näinpä, kyllä tämä "toimii" toisinkin päin vähintään yhtä paljon. Miehet lähestyvät AINA ja VAIN sitä porukan näteintä naista. Jos joukossa on vaikka kolme naista, ja heitä tulee jututtamaan kolme miestä, niin niistä miehistä KAIKKI ovat sen naisten kauneimman kimpussa. Pahimmillaan työntävät ne kaksi tavistyttöä suunnilleen pöydästä pois, kun helvetin haahkat ovat siinä prinssien edessä tukkimassa tietä prinsessan luokse..! Että ihan turha sukupuolittaa ilmiötä, kun samalla lailla me tavisnaiset ollaan nätin kaverin vieressä pelkkää ilmaa miehille. 

Tuo on kyllä totta. Olen ollut molemmissa rooleissa seurasta riippuen, mukavampaa se kieltämättä on kun miehissä on valinnanvaraa.

Vierailija
26/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä, etteikö olisi samaa toisinkin päin. Koska olen mies, halusin avata keskustelun näin päin, ja saada kommentteja naisten ajatusmaailmasta. -ap

Vierailija
27/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hunks-miehellä on keskimääräiset taidot ja ok huumorintaju. Ruma tyyppi on sosiaalisesti lahjakas, erinomainen keskustelija ja omaa loistavan huumorintajun

No se riippuu täysin vastapuolesta, että mitkä ovat kunkin ihmisen henkilökohtaiset preferenssit. Itse en henk.koht. ole lämmennyt koskaan pelkälle "hyvälle" (mitä se sitten onkaan, koska yleispätevää totuutta ei ole) ulkonäölle, vaan ihmisestä tekee viehättävän vasta se, kun tutustuu hänen persoonaansa. 

Ylipäätään on aika turha tehdä vertailuja, että jos ihmisellä on X ja Y ominaisuudet, niin pärjääkö se vertailussa jollekin toiselle, jolla on Y ja Z. Oma neuvoni puolisonsa jo löytäneenä ja elämää jonkin verran nähneenä naisena on se, että kannattaa lopettaa itsen vertaaminen muihin ja olla vain se paras versio omasta itsestään. Jossain vaiheessa tulee vastaan joku, joka tykkää juuri sinusta sellaisena kuin olet :)

Vierailija
28/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee näin:

Naiset: Nainen kiinnostuu miesporukan komeimmasta. Jos komein mies antaa naiselle pakit, nainen menee mieluummin yksin kotiin kuin yrittää komean miehen vähemmän komeita kavereita.

Miehet: Mies kiinnostuu naisporukan kauneimmasta. Jos kaunein nainen antaa miehelle pakit, mies yrittää naisporukan seuraavaksi kauneinta. Kun tämäkin antaa pakit, mies siirtyy vikittelemään seuraavaksi kauneinta. Mies vetää herneen nenäänsä, kun naisporukan ruminkin antaa pakit. Mies ei nimittäin tajua, että se ruminkin huomasi, että mies olisi ensisijaisesti halunnut naisporukasta kenet tahansa muun kuin tämän rumimman naisen. Siksi mies sai pakit häneltäkin. Mies menee yksin kotiinsa ja ihmettelee, kun ei kelpaa edes rumimmille. 

Vierailija
29/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varmaan riippuu, millaista seuraa etsii. Itsestäni tuntuisi kiusalliselta mennä iskemään miestä, joka olisi baarissa jonkun seurassa.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi