Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten käytös yöelämässä

Vierailija
19.12.2016 |

Kiinnostuvatko naiset aina siitä miehestä, joka näyttää parhaimmalta? Esimerkkinä eräs kaverini (mies), joka on tyypillisen komea, tummahiuksinen ja pitkä. Olen itsekin ilmeisesti ihan hyvännäköinen, kun joksus sellaisia kommentteja kantautunut korviini ja aloitteita on naisiltakin joskus tullut.

Kuitenkin aina tämän kaverin seurassa, lähes kaikki naiset katsovat häntä, käyvät silmäpeliä, ja hakeutuvat hänen lähelleen. Kannattaako minun siis mielummin lähteä jonkun muun kaverin kanssa viihteelle, tai vaikka yksin, jos on tarkoitus saada naisseuraa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen punainen dildo ja teippaa se otsaasi. Yksisarvisena saat kaikkien huomion varmasti.

Vierailija
2/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yhtä huonosti mulla on mennyt olen sitten ollut komean kaverin tai taviskaverin kanssa. Yksin varmaan kaikkei huonoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se varmasit molemmilla sukupuolilla menee yöelämässä niin, että kauneimmat ja komeimmat vievät päähuomion. Itse olen keskinkertaisen näköinen nainen, ja olen tosiaan huomannut että kauniimpien ystävien seurassa kelpaan miehille erittäin huonosti. Yksin jos lähden liikkeelle niin erittäin hyvin, ja sitten jos toisten tavisten kanssa, niin siltä väliltä.

Vierailija
4/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillakin on ihan yksilölliset käsitykset komeudesta. 

Mä en hae seuraa yöelämässä, mutta kiinnostavien tyyppien kanssa päädyn juttelemaan eikä siinä ole ulkonäöllä mitään tekemistä. Tosin ainakin kerran se kiinnostava tyyppi oli myös makuuni varsin komea, mutta kaverini mielestä taas ei.

Vierailija
5/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se varmasit molemmilla sukupuolilla menee yöelämässä niin, että kauneimmat ja komeimmat vievät päähuomion. Itse olen keskinkertaisen näköinen nainen, ja olen tosiaan huomannut että kauniimpien ystävien seurassa kelpaan miehille erittäin huonosti. Yksin jos lähden liikkeelle niin erittäin hyvin, ja sitten jos toisten tavisten kanssa, niin siltä väliltä.

Valitettavasti näin taitaa olla. Joutuu sanomaan seuraavalla kerralla kaverille, että sori lähen tänään yksin, koska oot liian komea. -ap

Vierailija
6/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sellainen punainen dildo ja teippaa se otsaasi. Yksisarvisena saat kaikkien huomion varmasti.

Vierailija
7/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en hae seuraa yöelämässä, mutta kiinnostavien tyyppien kanssa päädyn juttelemaan eikä siinä ole ulkonäöllä mitään tekemistä. Tosin ainakin kerran se kiinnostava tyyppi oli myös makuuni varsin komea, mutta kaverini mielestä taas ei.

Miksi sitten joitakin miehiä lähestytään tosi useasti ja joitakin miehiä ei koskaan? Eikö tämän pitäisi mennä aika tasan, jos komeuskäsitykset ovat yksilölliset?

Vierailija
8/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilölliset tai ei, niin se komein kaveri vie joka tapauksessa kaikkien huomion. Tämä on siis oma kokemukseni. Tokihan muilla avuilla voi sitten yrittää päteä, ja onnistua. -ap

Vierailija
9/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten joitakin miehiä lähestytään tosi useasti ja joitakin miehiä ei koskaan? Eikö tämän pitäisi mennä aika tasan, jos komeuskäsitykset ovat yksilölliset?

Ei se tarkoita että ne menisi just tasan. Varmasti on ihmisiä jotka on useamman makuun kuin toiset.

Esim. itse olen vähän erikoisen näköinen enkä siis kaikkien makuun, mutta toisista olen sitten tosi kaunis.

Vierailija
10/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin kiinnostuvat ulkonäöstä, vaikka eivät yhtä ehdottomasti kuin miehet.

Vierailija
11/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joskus kokeeksi lähteä jonkun itseäsi vaatimattomamman näköisen kanssa. 

Toisaalta sinulla voi olla saumoja kaveriasi kärkkyvän naisen kaveriin. Se on vähän sitten onnepeliä, kumpi noista toimii. 

Yksi varma keino on, että tarkkailet, kuka nainen on saanut epämiellyttävän ihailijan joka siellä baarissa roikkuu naisen perässä tai yrittää ahdistella tätä. Kyllä sinä näet naisen eleistä ja ilmeistä sen milloin tämä on ahdingossa. Odota kunnes tyyppi taas yrittää lähestyä naista, se on sinun hetkesi. Kun siihen saumaan saavut paikalle söpönä herrasmiehenä joka saa stalkkerin luovuttamaan pelkällä ilmestymisellään niin nainen näkee sinut paljon myönteisemmässä valossa kuin missään muussa tilanteessa mikä baarissa voi syntyä.

Tuohon viimeisimpään ei tietysti aina synny sopivia olosuhteita, mutta ehkä joku monsterimainen kaverisi voisi esim. olutpalkalla esittää ei-toivotun ihailija roolia? 

Vierailija
12/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksilölliset tai ei, niin se komein kaveri vie joka tapauksessa kaikkien huomion. Tämä on siis oma kokemukseni. Tokihan muilla avuilla voi sitten yrittää päteä, ja onnistua. -ap

Varmaankin, erityisesti jos on sanavalmis ja rennon oloinen. Sellaisten kanssa on helppo heittäytyä puhumaan.

Mulla menee sen mukaan kenen kanssa juttelu sujuu.

Vierailija
13/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihjeestä, mutta ostin jo, ja käytän sitä yksin makuuhuoneessa itseni kanssa, aina kun kukaan ei huomaa minua baarissa.

Vierailija
14/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. On aika naiivia yrittää väittää, etteikö tuolla yöelämässä vaikuttaisi jopa pääasiallisesti ulkonäkö. Totta kai, taviksetkin saa seuraa, ja sisulla ja supliikilla voi usein paikata ulkoisen näyttävyyden puutteita, mutta joutuu kyllä enemmän työtä tekemään kuin hyvän näköiset. Ja kehittämään itselleen kovemman, toistuvat torjunnat kestävän itsetunnon.

Vierailija
15/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA on parempi lähteä kaverin kanssa ja veikkaan että MIEHELLÄ käy hyvännäköisen kaverin kanssa parempi flaksi jos tavisnaiset kelpaa. Tietty jos kuvittelee kisaavansa samoista naisista kuin könsikäs saa aina pettyä.

Vierailija
16/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei siis miesten keskuudessa muka esiinny :D Se on kiva liikkua nätimpien kavereidensa kanssa, kun miehet pörräävät näiden ympärillä ja minua vilkaistaan lähinnä paheksuvasti, kun olen maisemaa pilaamassa. Olen noiden kaverienikin seurassa miesseuraa onnistunut metsästämään, mutta silloin on pitänyt varautua tekemään paljon enemmän töitä, kun nätit kaverini ovat rimaa nostamassa ja omalla ulkonäöllä sitä huomiota ainakaan ei saa osakseen. Jos haluan päästä helpommalla, niin menen yksinäni hakemaan seuraa. En yhtään sen kauniimmaksi muutu, mutta ainakaan miehet eivät pääse vertailemaan vieressä istuvaan kaveriin.

Vierailija
17/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa joskus kokeeksi lähteä jonkun itseäsi vaatimattomamman näköisen kanssa. 

Toisaalta sinulla voi olla saumoja kaveriasi kärkkyvän naisen kaveriin. Se on vähän sitten onnepeliä, kumpi noista toimii. 

Yksi varma keino on, että tarkkailet, kuka nainen on saanut epämiellyttävän ihailijan joka siellä baarissa roikkuu naisen perässä tai yrittää ahdistella tätä. Kyllä sinä näet naisen eleistä ja ilmeistä sen milloin tämä on ahdingossa. Odota kunnes tyyppi taas yrittää lähestyä naista, se on sinun hetkesi. Kun siihen saumaan saavut paikalle söpönä herrasmiehenä joka saa stalkkerin luovuttamaan pelkällä ilmestymisellään niin nainen näkee sinut paljon myönteisemmässä valossa kuin missään muussa tilanteessa mikä baarissa voi syntyä.

Tuohon viimeisimpään ei tietysti aina synny sopivia olosuhteita, mutta ehkä joku monsterimainen kaverisi voisi esim. olutpalkalla esittää ei-toivotun ihailija roolia? 

Tämä oli hyvä vinkki. Pitää järjestää jonkun kaverin kanssa pieni konfliktitilanne, ja tulla itse herrasmiehenä pelastamaan nainen hädästä.

Vierailija
18/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä vinkki. Pitää järjestää jonkun kaverin kanssa pieni konfliktitilanne, ja tulla itse herrasmiehenä pelastamaan nainen hädästä.

Ei kannata mitään niin vakavaa skenaariota järjestää että kaverisi joutuu ongelmiin :D. Parempi on mennä oikeaan tilanteeseen. Tanssilattialla on aina yleensä joku epämiellyttävä kännikala, joka on ottanut kohteekseen jonkun tietyn naisen. 

Vierailija
19/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin, erityisesti jos on sanavalmis ja rennon oloinen. Sellaisten kanssa on helppo heittäytyä puhumaan.

Mulla menee sen mukaan kenen kanssa juttelu sujuu.

Eli rumakin menee, jos on mukava ja rento keskustelukumppani?

Vierailija
20/29 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan sitä paikan hunksia tiiraile. Olen itse ihan kaunis, mutta en ole koskaan kiinnostunut mistään älyttömän komeista.En toisaalta myöskään innostu lyhyistä &pälvikaljuisista tapauksista vaan varmaan sellaisista keskiverroista.Ja jos juttua riittää niin se saattaa hyvinkin korvata ulkonäön puutteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan