Ystävyys ihastuksen kohteen kanssa?
Minulle kelpaisi erittäin mainosti ystävyys- tai kaverisuhdekin ihastukseni kanssa, joka siis on nainen. Onko se kuitenkaan järkevästi mahdollista? (Olen itsekin nainen). Itse en ole törmännyt vastaavaan dilemmaan omakohtaisesti aikaisemmin, joten siksi kyselen täältä.
Kommentit (7)
Ei ole mahdollista, jos nainen on myös terapeuttisi.
Itse olin miehenä reilun vuoden ajan ihanan naisen friendzonella, en suosittele kenellekään!
Vierailija kirjoitti:
Itse olin miehenä reilun vuoden ajan ihanan naisen friendzonella, en suosittele kenellekään!
Ok. :( Ajattelin, että se friendzone olisi siinä mielessä mukava asia, kun pidän hänestä suuresti ihmisenä. Mutta toisaalta voisihan se olla kärsimystä roikkua friendzonella, kun oikeasti olisi totaali-ihastunut ko. henkilöön ja pitäisi jatkuvasti tukahduttaa niitä tunteitaan hänen seurassaan. :/
On se mulle ollut mahdollista, siis ihastuksen kohteen asemassa. Jos se sitä ihastunutta ei liikaa häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. :( Ajattelin, että se friendzone olisi siinä mielessä mukava asia, kun pidän hänestä suuresti ihmisenä. Mutta toisaalta voisihan se olla kärsimystä roikkua friendzonella, kun oikeasti olisi totaali-ihastunut ko. henkilöön ja pitäisi jatkuvasti tukahduttaa niitä tunteitaan hänen seurassaan. :/
Joo, siellä friend zonella tulee vaan hulluksi, siitä ihastuksesta ei pääse millään yli ja aina tapahtuu jotakin mikä herättää itsessä turhia toiveita :/
Mulla on nyt samanlainen tilanne, mutta miehen kanssa. Olen naimisissa, enkä halua erota. Tämän työkaverin tunteista minua kohtaan en tiedä, mutta olen itse todella ihastunut ja tuntuu, että olisi varmaan vain parempi ottaa etäisyyttä kuin roikkua puolihirressä jatkuvasti.
Mietin siis sellaista, että olisiko naiselle mahdotonta ajatella sellaista samaa sukupuolta olevaa ihmistä ystävänä, joka on mahdollisesti ihastunut häneen vai olisiko se jotenkin "ällöä"? Itselläni on kokemusta ainoastaan naisen ja miehen välisistä kaveruussuhteista ja itseäni ei haitannut yhtään, jos miespuolinen ystävä oli minuun ihastunut, kunhan ei käynyt liian "iholle". Mutta vastaavista naisten välisistä tilanteista ei ole ollut kokemusta.