Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saksalaislehti: Sipilä ei erota yksityistä ja poliittista, johtaa valtiota kuin omaa yritystään

Vierailija
19.12.2016 |

Tuoltahan se on vaikuttanut jo pitkään. Sipilä on ikään kuin toimitusjohtaja jota ei saa kritisoida ja jonka määräysvalta jyrää kaiken alleen. Ei vissiin ole älynnyt että valtion johdossa samanlaista toimintatapaa kutsutaan diktatuuriksi.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005012061.html

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo sanoa, että valtiota ja yhteiskuntaa johdetaan kuin yritystä, mutta se ei pidä paikkaansa. Yrityksen tavoitteena on tehdä voittoa.

Valtion rahojahan se on ohjaillut sukulaistensa yritykseen. Ja voittoa tuottaa tämä yritys, kun annetaan veronmaksajien rahat ja junaillaan firmalle urakat. Hän on sellainen äänetön osakas, eli taustapiru. Kovasti menee vaan aika itsensä "jääväämiseen" ja sen selittelyyn.

Vierailija
22/65 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun on vihdoin kunnon Johtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtaja, siis Führer?

Vierailija
24/65 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtaja, siis Führer?

Eikun Suomen Trumppi.

Jos Sipilältä ottaa lasit pois ja värjää hiukset ja naaman, niin on kuin ilmetty Trump.

Vierailija
25/65 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eroaa pian

26/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoltahan se on vaikuttanut jo pitkään. Sipilä on ikään kuin toimitusjohtaja jota ei saa kritisoida ja jonka määräysvalta jyrää kaiken alleen. Ei vissiin ole älynnyt että valtion johdossa samanlaista toimintatapaa kutsutaan diktatuuriksi.

Höpö höpö.

Kun ei tuon saksalaislehden kirjoitukset edes pidä paikkaansa. Taustalla on pikemminkin kyse siitä ettei poliitikon muka saisi puolustautua toimittajien paikkansa pitämättömiä juttuja vastaan.

Toivon että Sipilä ei anna painostuksen edessä periksi, vaan viitsii oikoa kakkosluokan toimittajien kyhäämiä juttuja vastaan, joissa usein on totta vain jutun kehykset, muu on toimittajan sepitettä.

27/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yrityksen budjetista kun "vähennät" ihmisiä, niin sitten alkaa luvut näyttää mukavilta. Ihminen ulos, ja sillä ei ole enää mitään vaikutusta.

Yhteiskunnan budjetista kun vähennät, niin se ihminen menee vaan toiselle yhteiskunnan luukulle hakemaan saman rahan: toimeentulotuen, mielenterveystuen tai sitten rikoksen muodossa. Ja se ihminen onkin sitten miinustuottoinen pahimmillaan elämänsä loppuun asti, kuppaa varoja eri paikoista eri muodoissa. Pahimmillaan ehkä tappaa itsensä ja muutaman muun. Joiden neuvoloihin, peruskouluun ja muuhun kouluttautumiseen on sitten käytetty muutamia miljoonia. Pum, savuna ilmaan.

Eipä näitä asioita tarvii näin raadollisesti selittää kenellekään muulle yhtä tyhmälle, kun sille, joka luulee että valtiota ja yritystä hoidetaan samalla tavalla. Niitä tuntuu nykyään riittävän...

Höpö höpö.

Ikävä havaita että viestisi kokoaa näin paljon typeryksiä taakseen. 

28/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua tavallisena suomalaisena vituttaa, jos muutama törttö vie meiltä kansainvälisen maineen sananvapauden ja lehdistövapauden mallimaana!

Oikeasti, sen eteen on tehty töitä vuosikymmeniä ja sitten valtaan pääsee yksi törhö joka romuttaa kaiken!

Meillä ei maana ole kauheasti, mutta meillä on arvot joihin kuuluu VAPAUS =sananvapaus ja lehdistövapaus, tasa-arvo, pienet tuloerot, oikeudenmukaisuus! ja heikommasta huolehtiminen.

Nyt meillä on vallassa toimitusjohtaja, joka on tuhoamassa näitä. 

'

Kyllä meidän pitää tehdä asiota ihan omaksi parhaaksemme eikä että mitä ulkomailla meistä ajatellaan. Kaivaisit jostain selkärangan itsellesi.

29/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua tavallisena suomalaisena vituttaa, jos muutama törttö vie meiltä kansainvälisen maineen sananvapauden ja lehdistövapauden mallimaana!

Oikeasti, sen eteen on tehty töitä vuosikymmeniä ja sitten valtaan pääsee yksi törhö joka romuttaa kaiken!

Meillä ei maana ole kauheasti, mutta meillä on arvot joihin kuuluu VAPAUS =sananvapaus ja lehdistövapaus, tasa-arvo, pienet tuloerot, oikeudenmukaisuus! ja heikommasta huolehtiminen.

Älä keuhkoa. Sipilä sanoi itse, että ei ole nähnyt mitään uutisointia tai muuta, josta kävisi ilmi että Suomen mainetta olisi kansainvälisesti vahingoitettu. Relax, isä aurinkoinen Sipilä ensimmäinen tietää paremmin kuin sinä ja pitää meidät tiukassa halissa ja huolessa <3

Mielenkiintoista että Sipilä on niin kaikkivoipainen, että voi itse tiedotusvälinessä todeta, etät hänen toimensa eivät ole vaikuttaneet negatiivisesti Suomen julkisuuskuvaan. Normaalistihan tällaisen arvion tekevät tiedotusvälineet tai tutkijat, mutta meillä sen voi hoitaa asianomainen pääministeri itse ilmoitusluonteisesti.

Meidän tiedotusvälineet ja tutkijat voi vetää vessanpöntöstä alas. On niin poliittista porukkaa että ei mitään luottoa heidän sanomisiiin.

30/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ranskalainen ystävä puhui tänään Puolasta ja Suomesta, kun "molemmat maat on ajautumassa keskiajalle" ja ihmiset ties, mistä tää puhuu. Joten maine on tosiaan kiirinyt. Tää siis facebookissa.

Saatteko nukutuksikaan kun teitä on näin saatu järkytettyä?

Vierailija
31/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin ole älynnyt että valtion johdossa samanlaista toimintatapaa kutsutaan diktatuuriksi.

Miksi diktatuuri olisi AP:n mielestä ongelma?

Vierailija
32/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittajat ovat rehellistä sakkia. Ei niitä saa kiusata.

Vierailija
33/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LuigiVinetto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä keuhkoa. Sipilä sanoi itse, että ei ole nähnyt mitään uutisointia tai muuta, josta kävisi ilmi että Suomen mainetta olisi kansainvälisesti vahingoitettu. Relax, isä aurinkoinen Sipilä ensimmäinen tietää paremmin kuin sinä ja pitää meidät tiukassa halissa ja huolessa <3

Mielenkiintoista että Sipilä on niin kaikkivoipainen, että voi itse tiedotusvälinessä todeta, etät hänen toimensa eivät ole vaikuttaneet negatiivisesti Suomen julkisuuskuvaan. Normaalistihan tällaisen arvion tekevät tiedotusvälineet tai tutkijat, mutta meillä sen voi hoitaa asianomainen pääministeri itse ilmoitusluonteisesti.

Meidän tiedotusvälineet ja tutkijat voi vetää vessanpöntöstä alas. On niin poliittista porukkaa että ei mitään luottoa heidän sanomisiiin.

Meidän tiedotusvälineitä on pidettty maailman parhaina ja vapaata tiedotusta ja toimittajien asemaa on pidetty erittäin hyvänä. Ensiksi saatiin persut, jotka ovat märisseet ja itkeneet MV-lehden perään ja kaipaavat tietoista uutisten vääristelyä. Seuraavaksi saatiin Sipilä joka itkee sitä että hänestä saatetaankin kirjoittaa sellaisiakin asioita mistä ei tykkää. No Ylestä ei enää kirjoiteta sellaisia kirjoitella ja Sipilähän totesi että ei luota Yleen ollenkaan ja poikansakin totesi nasevasti että YLE on paska - kertoo aika paljon. Onneksi Sipilällä on Suomenmaan tuo suomen Pravda.

Vierailija
34/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LuigiVinetto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tiedotusvälineitä on pidettty maailman parhaina ja vapaata tiedotusta ja toimittajien asemaa on pidetty erittäin hyvänä. Ensiksi saatiin persut, jotka ovat märisseet ja itkeneet MV-lehden perään ja kaipaavat tietoista uutisten vääristelyä. Seuraavaksi saatiin Sipilä joka itkee sitä että hänestä saatetaankin kirjoittaa sellaisiakin asioita mistä ei tykkää. No Ylestä ei enää kirjoiteta sellaisia kirjoitella ja Sipilähän totesi että ei luota Yleen ollenkaan ja poikansakin totesi nasevasti että YLE on paska - kertoo aika paljon. Onneksi Sipilällä on Suomenmaan tuo suomen Pravda.

MV-lehti on ihan hyvä lisä mediakentällä. Kun jotain tapahtuu niin voi tarkastaa faktat sieltä nopeasti.Semmoiset faktat mitä muu media sensuroi.

Ikävä ettet osaa suodattaa MV:n uutisia niin että osaisit lukea sitä valikoiden. Tähän pitää olla hiukan paremmat hoksottimet. Juuri tämmöiset kritisoivatkin MV:lehteä jotka uskovat sokeasti mitä muukin media kirjoittaa.

Vierailija
35/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ongelma on se, että suuret sukupolvet pistivät 15 vuodessa p*skaksi koko systeemin. Olisiko kannattanut nostaa niitä eläkemaksuja sillä prosentilla? Olisiko kannattanut laittaa se eläkekatto? Olisiko kannattanut lähteä h*lvettiin sieltä töistä (joihin "kävelitte sisälle ja pyysitte vaan"), jotta nuorempi sukupolvikin olisi saanut niitä töitä? 

Nyt ylpeillään sillä, kun joku 75 -vuotias äijä on töissä. Siis mitä ihmettä?! Ylpeillään sillä, että viedään nuoremman sukupolven hommat vielä eläkkeelläkin?!

Meitä haukuttiin "hetimeillekaikkitännenyt" -sukupolveksi. Jotenkin haukku on hiljennyt, kun kolme-nelikymppisillä ei vieläkään ole puoliakaan siitä, mitä vanhempien sukupolvella oli jo 10 vuotta nuorempana. Ahne sukupolvi voitti. Onnea hitosti.

Kiitoksia paljon, kyllä meillä on mielenkiintoinen elämä tulossa. Itse olen elänyt tätä jo yli 30 vuotta.

Vierailija
36/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV-lehti on suurinta roskaa, mitä olen milloinkaan lukenut. Ei mitään taustojen tarkastuksia, kaikki artikkelit valittu klikkaustoiveiden perusteella. Ei lainkaan lähdekrittiikkiä, ei huolta "toimittajan" vastuun tarkastuksista.

Kyllä ihminen voi olla tyhmä.

Vierailija
37/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän oikeuskansleri on pitkällä sairaslomalla? Sipilunssa?

Joo se alkoi varmaan Stilleristä. Vuorikoski ja Eronen saivat siitä sitten vakavamman muodon.

Vierailija
38/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LuigiVinetto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MV-lehti on ihan hyvä lisä mediakentällä. Kun jotain tapahtuu niin voi tarkastaa faktat sieltä nopeasti.Semmoiset faktat mitä muu media sensuroi.

Ikävä ettet osaa suodattaa MV:n uutisia niin että osaisit lukea sitä valikoiden. Tähän pitää olla hiukan paremmat hoksottimet. Juuri tämmöiset kritisoivatkin MV:lehteä jotka uskovat sokeasti mitä muukin media kirjoittaa.

MV-lehti ei voi olla mikää lehti niin pitkään kun se A) myöntää itsekin julkaisevan keksittyjä ja vääristeltyjä juttuja B) ei julkaise korjauksia tai oikaisuja uutisiin C) uutisoi yksipuolisesti vain yhdestä näkökulmasta asioita

Joutaisi lopettaa ja toivottavasti menee pian oikeuteen. Kriittisyys on eri asia kuin tahallinen vääristelyä ja propaganda ja noita kahta viimeksi mainittua kenenkään ei pitäisi haluta missään.

Vierailija
39/65 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies

Vierailija
40/65 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pm on tyhmä mies.