Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen herkkä ja siksi jatkan elämääni ilman miestä

Vierailija
19.12.2016 |

Mies ihastui toiseen. Fyysistä pettämistä ei tapahtunut, mutta vahvaa vetoa toiseen naiseen. Mies on myös kova huomioimaan muita naisia hieromalla, kehumalla yms. Mies on myös valehdellut paljon. Ei isoista asioista, mutta valehdellut kumminkin.

Minä en kestänyt tätä. Käytiin pariterapiassa ja kävin myös yksilöterapiassa, mutta tilanne tuntuu edelleen pahalta. Tuntuu, että mies on rikkonut meidän rakkauden.

Luulen, että tulen olemaan koko loppuelämäni yksin, koska en usko enää täydelliseen rakkauteen. Olen muutenkin alkanut viihtymään yksin..

Lähipiiri päivittelee miten asia on minulle niin iso. Tuntuu, ettei kukaan ymmärrä ja olen jäänyt ihan yksin.

Kun luottamus on rikottu, sitä ei saa takaisin vaikka kuinka yrittäisi. En pysty myöskään enää koskaan kokemaan, että olen miehelle se ykkönen. Enkä pysty uskomaan, että mies rakastaa minua oikeasti 😥

En halua elää loppu elämääni valheessa ja kulisseissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän muiden tarvitse ratkaisuasi hyväksyäkään, sinä elät niin kuin sinun paras on. Yksin voi olla täysin onnellinen, ainakaan ei tarvitse pettyä muihin ihmisiin... Onnea päätöksestäsi ja tsemppiä eroon.

Vierailija
2/2 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vaan sukulaisiltani puheluita ja kommentteja, että rikon perheeni :(  En ymmärrä miksi he haluavat satuttaa minua.

Masentaa. olen kai jotenkin masentunut. Mieliala on koko ajan alavireinen.

Joinakin aamuina herään iloisena, mutta esimerkiksi tänään en edes haluaisi nousta sängystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme