Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mittani alkaa olla tähynnä työkaverin suhteen.

Vierailija
19.12.2016 |

Työkaverini on saaanut jo kaksi varoitusta minun ahdistelustani. Kyseinen mies siis ei vaan ymmärrä milloin lopettaa. Kestin muutaman vuoden miehen yltyviä rakkauden tunnustuksia, ja kun mies ei vakavista pyynnöistäni huolimatta suostunut lopettamaan, vein asian eteenpäin jolloin hän sai ensimmäisen varoituksen. Tällöin hänelle sanottiin ettei saa olla minuun missään yhteydessä. Mies oli väittänyt silmät kirkkaina että oikeasti meillä on vaan viaton suhde, ja että itseasiassa minä ahdistelen häntä. Mies jatkoi varoituksesta huolimatta, lähetti edelleen sähköpostia joissa ovelasti koitti kääntää koko asiaa minun syykseni tietäen että laittaisin tuon viestin eteenpäin hänen esimiehelleen. Viesti oli todella kiero, hän teki itsestään uhrin ja käänsi tilanteen niin että minä olin käyttänyt häntä hyväkseni. Tästä viestistä napsahti toinen varoitus.
Nyt mies on jättänyt minun rauhaan, mutta jatkaan muunlaista häiriköintiään. Juttelee muulle henkilökunnalle kuinka minulla ja hänellä on "riitaa". Ei, meillä kun ei ole nyt eikä koskaan ollut minkäänlaista suhdetta, meillä ei myöskään ole riitaa. Miehen näkeminen kahvihuoneessa aiheuttaa syvää kuvotusta. Voin vain kuvitella mitä sairasta paskaa se puhuu minusta ihmisille. Mieshän on sellainen joka ei luovuta, ei ikinä. Hän edelleen jankkaa tietyissä asiayhteyksissä tapahtumista jotka tapahtuivat firmassa joku 8 vuotta sitten, kun mies ei vaan pääse näistä jutuista yli. Tiedän ettei mies luovuta/ pääse yli tästä että vein asian firmassa näin pitkälle.

Ja painotan edelleen, etten ole koskaan ollut miehen kanssa missään sen syvemmissä tekemisissä, mies on vuosien varrella luonut harhakuvitelman että meillä olisi suhde.
Mietin jopa että kertoisin miehen vaimolle tästä sairaasta käytöksestä, mutta koska en halua olla tuon hullun kyylän kanssa missään tekemisissä sen enenmpää, en kerro vaimolleen vaikka tiedän että vaimo ansaitsisi tietää millaisen hullun kanssa on naimisissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla