Mitä lahjaksi tuntemattoman vähävaraisen perheen 13-vuotiaalle pojalle?
Olen luvannut antaa kohtuullisen joululahjan anonyymina. Hän ei tiedä kuka olen enkä minä tiedä muuta kuin lahjottavan iän ja sukupuolen.
Ehdotuksia? Niitä joka ketjussa ehdotettuja leffalippuja en aio ostaa.
Kommentit (9)
Kai sillä kännykkä on eli kuulokkeet utube-videoiden ja musiikin kuunteluun. Säästää perheenjäsentenkin hermoja:)
ostaisin hupparin, mielellään jokin urheilumerkki. tai sitten vaikka stadiumin lahjakortti, niin saa valita varmasti mieluisan.
Lahjakortti. Mutta myös kiva suihkusaippua plus dödö -pakkaus, suklaata. Merkkipipo Carlings-nimisestä liikkeestä. Hyvät nahkarukkaset tai -hanskat. Miesten tuoksu....
Vierailija kirjoitti:
ostaisin hupparin, mielellään jokin urheilumerkki. tai sitten vaikka stadiumin lahjakortti, niin saa valita varmasti mieluisan.
Minkä kokoisen? Mihinkään kalliisiin virityksiin minullakaan ei ole varaa.
> siksipä juuri lahjakortti. kun ei tunne eikä tiedä, ei kokoa, ei mieltymyksiä, niin on edes varaa itsellä hänellä sitten valita. jos vaikka ostat stadiumiin lahjakortin, siellä on valittanavana niin pipoa, hanskaa, hupparia kuin jotain urheiluvälinettäkin.
Kiitän pojan puolesta, teet tosi hienon työn tässä. Lisää kaltaisiasi henkilöitä Suomeen. Iso kiitos sinulle ap ja hyvää joulua. Tuli hyvä mieli puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, et voi ostaa jos et tiedä kokoa. Mun 14 vuotias ei ole vielä 160 senttiä ja kaverinsa on 20 senttiä pidempi ja varmaan parikymmentä kiloa painavampi. Osta lahjakortti ehdottomasti. Urheiluliike, Gigantti tms. Suklaa ja muu mättö menee melko varmasti, jos haluat antaa myös paketin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän pojan puolesta, teet tosi hienon työn tässä. Lisää kaltaisiasi henkilöitä Suomeen. Iso kiitos sinulle ap ja hyvää joulua. Tuli hyvä mieli puolestasi.
Oho, olen yllättynyt! Päätin tänä vuonna että annan lahjoja vain tarvitseville. Tottakai moni on nyt loukkaantunut kun en lahjo ihmisiä, joilla on jo kaikkea.
Miehen sukulaispoika 14v halusi joululahjaksi Gigantin lahjakortin. Itse ostaisin juurikin johonkin hyvään liikkeeseen lahjakortin esim juuri Giganttiin tai Stadiumiin (viime vuonna sai juuri Stadiumiin lahjakortin).