Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oli pakko soittaa töihin ja huijata oleveni vatsataudissa. Pojalla 10v kuumetta 40,2 astetta.

Vierailija
19.12.2016 |

Meillä ei mahdollista ottaa tällä hetkellä runsaiden sairauslomien takia edes palkatonta.
Pojalla nousi yöllä kuume yli 40 asteeseen ja ei tule mieleenikään, että uskaltaisin jättää häntä yksin noin korkeassa kuumeessa. Täytti juuri kuukausi sitten 10v, joten kotiinkaan ei voi vanhempi enää jäädä hänen ikäistään hoitamaan.
Mielestäni tuota ikärajaa pitäisi nostaa ainakin 12vuotiaaseen saakka, että voi jäädä luvalliseti töistä hoitamaan sairasta lasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, miksi en ole tehnyt lapsia. Hirveä säätö aina, kun väärään aikaan sairastuvat. Meillä töissä taas ollut viime viikkoina show päällä, kun äitylien lapset riutuu henkitoreissaan kotona ja äipät myös sitten vetää lonkkaa.

Vierailija
22/27 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen että kuume voi kestää monta päivää.

No yleensä ei "vatsataudistakaan" selviä päivässä.

Meillä oli mun entisessä työpaikassa pari tyyppii keillä omituisesti joskus maanantaina "kauhee vatsatauti!" mutta tiistaina jo työkunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ei kannata koskaan. Olisin ollut rehellinen työnantajalle. Tuollaiset "vatsataudit" eivät anna sinusta hyvää kuvaa.

Vierailija
24/27 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ollut lojaali työnantajalle, jos lapsi sairasti (siis muutakin kuin nuhaa). Millainen äiti jättää lapsensa yksin sairastamaan!?

Kerran jopa laitoin lafkan kiinni, siitä yksinkertaisesta syystä, että lapsi oli kotona yksin todella pelästynyt jotain, syystä tai toisesta. Mikään ei minulla mene lapsen edelle!

Vierailija
25/27 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun 18-vuotias lapsi sairastui vakavasti äkillisesti, pyysin työnantajalta palkatonta vapaata. Ei tullut mieleenkään jättää toista yksin vaikka olikin jo 18, saatikka tekeytyä itse valesairaaksi. 

Vierailija
26/27 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minun 18-vuotias lapsi sairastui vakavasti äkillisesti, pyysin työnantajalta palkatonta vapaata. Ei tullut mieleenkään jättää toista yksin vaikka olikin jo 18, saatikka tekeytyä itse valesairaaksi. 

Jos nyt luettais se aloitus ihan ajatuksella ja vastattais vasta sitten.

Vierailija
27/27 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin olisin tehnyt paitsi että olisin luultavasti kertonut todellisen syyn. Miten teet huomenna, vai ehtiikö mummi maalta tulla lapsen seuraksi?

Millaisia nykypomot oikein ovat? Onko heillä perhettä? Eivätkö heidän lapsensa sairasta koskaan? Vai ... onko kaikilla junttipomoilla kotirouva? Isi luo uraa ja äiti pyyhkii nenää ja peppua kunnes joutuu toteamaan, että ukko on vaihtanut uuden auton sijaan uuden naisen.