Soneran yhteys hidastelee
Onko meneillään palvelunestohyökkäys, koska yhteys ei katkennut vain lakkasi vartiksi lataamasta sivuja ja sitten hidasta ja nyt taas lataa, mutta vieläkin hitaasti.
Kommentit (35)
Prototyyppi kirjoitti:
Samanlaista se on Elisan liittymänkin kanssa. Meillä on sekä Soneran että Elisan työsuhdeliittymät kotona ja molemmat tökkivät ja hidastelevat sekä lakkaavat toimimasta aika ajoin.
Eli ei ole ruoho yhtään sen vihreämpää aidan toisella puolella.
No voihan h...tti. Soneralta on suunnilleen annettu ymmärtää, että meillä on jotain poikkeuksellista ja vialliset koneet, kun laajakaista tökkii, hidastelee ja katkeilee. Onpa outoa vaan sanotaan, kun netti ei toimi.
Kiitos vertaistuesta kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Samanlaista se on Elisan liittymänkin kanssa. Meillä on sekä Soneran että Elisan työsuhdeliittymät kotona ja molemmat tökkivät ja hidastelevat sekä lakkaavat toimimasta aika ajoin.
Eli ei ole ruoho yhtään sen vihreämpää aidan toisella puolella.
No voihan h...tti. Soneralta on suunnilleen annettu ymmärtää, että meillä on jotain poikkeuksellista ja vialliset koneet, kun laajakaista tökkii, hidastelee ja katkeilee. Onpa outoa vaan sanotaan, kun netti ei toimi.
Ainahan ne vierittää syyt asiakkaan niskoille. Meillä laihana lohtuna on toki se, että harvemmin sekä Sonera että Elisa ovat samaan aikaan nurin ja yritysasiakkaana palvelu on ollut ripeämpää vikatilanteissa kuin yksityisasiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa mulla onkin Saunalahti ja se toimi.
Sama juttu. Siihen just yhdistin koneen kun ei varttiin tullut Soneraan eloa.
Mitä, voiko pöytäkoneen yhdistää puhelimeen?
Voi.
Teen töitä kotona ja viime aikoina olen useasti joutunut ottamaan kännykästä Mäkkiin yhteyspisteen kautta netin kun Soneran wifi ei kerta kaikkiaan toimi.
Surina lienee tehnyt jotain päivityksiä. Tsekatkaa häiriökartta.
Soneran liittymät on aika epäluotettavia verrattuna muihin.
Espoossa Soneralla ongelmia myös.
Ok nyt löysin ohjeen puhelimen netin jakamiseen
Otin kuvakaappauksen jos katkee yhteys :D
http://mobiili.fi/2015/05/17/nain-kaytat-puhelimesi-verkkoyhteytta-tiet…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa mulla onkin Saunalahti ja se toimi.
Sama juttu. Siihen just yhdistin koneen kun ei varttiin tullut Soneraan eloa.
Mitä, voiko pöytäkoneen yhdistää puhelimeen?
Voi.
Teen töitä kotona ja viime aikoina olen useasti joutunut ottamaan kännykästä Mäkkiin yhteyspisteen kautta netin kun Soneran wifi ei kerta kaikkiaan toimi.
Wifi on eri asia kuin mobiili nettiyhteys. Jos wifi ei toimi, vika on reitittimessä mikä on sulla himassa iskettynä kiinni seinään. Sellaiset kannattaa aina välillä sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
Etelä-pohjanmaalla katkesi myös hetkeksi sonera-nettiyhteys kokonaan.
Soneran verkkosivuilla ei ollut mitään mainintaa, kun toisen liittymän puhelimella tarkistin.
Oliskohan vanhemmat ostamassa niitä viime hetken lahjoja nettikaupoissa...
Ja tuossa häiriökartassa ei ollut mitään merkkiä siitä...
Huonosti toimi piti laittaa kone kiinni. Hgissä.
Vierailija kirjoitti:
Ok nyt löysin ohjeen puhelimen netin jakamiseen
Otin kuvakaappauksen jos katkee yhteys :D
http://mobiili.fi/2015/05/17/nain-kaytat-puhelimesi-verkkoyhteytta-tiet…
Windows puhelimesta saa vain wlan.yhteyden koneeseen. Eikä mun pöytäkoneessa ole wlan-korttia.
Onko toimivuudessa eroa jos hankkii wlan usb vastaanottimen vrt. siihen korttiin?
Voi.