Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adoptoisitko syvästi kehitysvammaisen lapsen, jos et muulla keinoin koskaan voisi saada lasta?

Vierailija
05.07.2008 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi kehitysvammaisen kyllä.

Vierailija
2/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on kuitenkin oma ja rakkaus omaa kohtaan on ehdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en adoptoisi syvasti enka lievasti kehitysvammaista lasta. luulen etta on niin vaativa homma etta jollei olisi oma lapsi niin en alkaisi.

Vierailija
4/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten adoptoisin myös syvästi kehitysvammaisen, mikäli hänet minulle annettaisiin. Ja ihan täysissä järjissäni.

Vierailija
5/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kehitysvammaista pitäisi adoptoida, saati sitten vaikeasti kehitysvammaista. Kyllä mun elämään mahtuu muutakin että ei tarvitse noin epätoivoiseen ryhtyä.

Vierailija
6/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä arvokas se vammainen lapsi on kuin kuka tahansa muukin. Miten joku voi tuolla tavalla puhua ihmisistä.

Vierailija
7/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä arvokas se vammainen lapsi on kuin kuka tahansa muukin. Miten joku voi tuolla tavalla puhua ihmisistä.

Vierailija
8/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En adoptoisi ja omankin laittaisin laitokseen, jos olisi vaikeasti kehitysvammainen.

Vierailija
9/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syvästi enkä lievästi.

Vierailija
10/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monikohan teistä oikeasti ymmärtää miten valtavan rankkaa on huolehtia loppuelämänsä vaikeasti vammaisesta ihmisestä? Sellaisesta, jota pitää auttaa syömisessä, peseytymisessä, vessakäynnissä yms - niille on tosi vaikeaa saada sijaishoitajaa jos haluat vaikka käydä jossain yksin.

Vierailija
11/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi olisi valmis adoptoimaan vammaisen, mutta vammaista ei saisi abortoidakaan. Eli täällä on melko monta tekopyhää p*******ta.

Ja en minäkään adoptoisi, mutta kannatankin sitä aborttia.

Vierailija
12/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koskaan joutusi tilille sanoistaan.

Vierailija
13/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsettomuudesta kärsivä, lapsia emme ole saanet hoidoillakaan. Mutta haluan olla niin itsekäs, että en adoptiossa halua kehitysvammaista lasta. Vaan haluamme terveen lapsen!!! Niinkuin yleensäkin lasta odottessa olen kuullut monen sanovan. Ja todellakin työni kautta tiedän millaista on hoitaa syvästi tai vaikeastikin kehitysvammaista.

Vierailija
14/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se täällä palstalla on nimettömän siunailla,

mutta monikohan teistä oikeasti ymmärtää miten valtavan rankkaa on huolehtia loppuelämänsä vaikeasti vammaisesta ihmisestä? Sellaisesta, jota pitää auttaa syömisessä, peseytymisessä, vessakäynnissä yms - niille on tosi vaikeaa saada sijaishoitajaa jos haluat vaikka käydä jossain yksin.

Vierailija
15/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi olisi valmis adoptoimaan vammaisen, mutta vammaista ei saisi abortoidakaan. Eli täällä on melko monta tekopyhää p*******ta.

Ja en minäkään adoptoisi, mutta kannatankin sitä aborttia.

Vierailija
16/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse otan / olen ottanut kaikki biologisesti itselleni syntyvät lapset sellaisina vastaan kuin he ovat, mutta en silti _tietentahtoen_ adoptoisi vaikeasti vammaista. Jos sellaisen itse synnyttäisin, sitten toki koittaisin mahdollisimman hyvin oppia hänen hoitonsa kanssa pärjäämään.

Vierailija
17/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varmaan itsekkäältä, mutta en ole valmis ottamaan vastaan kuin suht terveen adoption kautta! Me ei olla itse valittu lapsettomuuttammekaan vaan se on tullut pyytämättä, joten uskon että on oikeus itse päättää millaisen lapsen on valmis ottamaan vastaan!!! Kuullostaa kuin olisimme marketissa valitsemassa tuotetta kun ruksaa mitä lapsella saa olla, mutta niin se vain menee adoptiossa.

Vierailija
18/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortoinnista. Tuli vaan se ketju mieleen missä teilattiin ne jotka abortoisivat vammaisen sikiön ja tässä ketjussa kukaan ei olisi adoptoimassakaan niitä. Niin kertokaapas mulle mihin ne sitten laitettais ne vammaiset joita ei haluta. Unkarilaiseen hoitokotiinko?

t. 26

Vierailija
19/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsirakas ja ihmisrakas ja minusta kumpuaa tarve auttaa. Rakastaisin sitä kehitysvammaista lasta täydestä sydämestäni ja tekisin kaikkeni, jotta hänen elämänsä olisi mahdollisimman onnellista ja rakkaudentäyteistä.

Mutta koska minulla on jo 2 omaa tervettä lasta, en tosiaan siihen ryhtyisi, vaatisi liikaa omistautumista sille vammaiselle, joskus hylätylle lapselle.

Vierailija
20/54 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei ole varautunut siihen, että joutuu ehkäisyn pettäessä kerta toisensa jälkeen synnyttämään ja hoitamaan ihan ilman apua eläkeikään asti 12-päisen katraan jonka jokainen jäsen on toinen toistaan vammaisempi niin ei pidä seksiäkään harrastamaan.

abortoinnista. Tuli vaan se ketju mieleen missä teilattiin ne jotka abortoisivat vammaisen sikiön ja tässä ketjussa kukaan ei olisi adoptoimassakaan niitä. Niin kertokaapas mulle mihin ne sitten laitettais ne vammaiset joita ei haluta. Unkarilaiseen hoitokotiinko?

t. 26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme