Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö kukaan tiistaina Saaraa lentokentälle vastaan?

Vierailija
18.12.2016 |

Instassa pyytelee että tulkaa kentälle moikkaamaa. Mun mielestä sinne kannattais nyt kaikkien kynnelle kykenevien mennä koska se edellinen homecoming oli niin mieletön niin vähän noloa jos siellä ei nyt ole melkein yhtä reilusti porukkaa vastassa. Tulee helposti sellanen kuva että fanit kannusti vaan niin kauan kun oli mahdollisuus voittoon ja nyt kun jäi toiseksi niin on taas lähtöpisteessä. Itsekkin voisin kentälle mennä mutta en kai ole ainoa siellä? Onko täällä muita menijöitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin monta viikkoa haukutaan Suomea ja suomalaisia ja nyt kerjätään ihmisiä kentälle vastaan.

Tämä.

Vierailija
22/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on kolmekymppinen nainen, ei mikään teini-idoli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mua säälittää jo valmiiksi kun takuulla Saara saa pettyä. Viimeksi kisa oli vielä kesken ja ihmisten innostus liittyi siihen kisaan, toki varmasti Saaralla on ydinfanijoukkonsa mutta se taitaa edelleen olla melko pieni. Nyt kisa on ohi ja ihmisten mielenkiinto suuntautuu joulukiireisiin. Viimeksi oli vielä itsenäisyyspäivää edeltävä maanantai joka monella vapaapäivä jo ennalta järjestettynä. Nyt monilla työpaikoilla kiireisintä joulunalusaikaa eikä työssäkäyvät taida ti-iltanakaan DTM:ään ehtiä.

No, kai sinne aina jotain ihmisiä tulee. Huolettaa vaan, jos Saara on hyvinkin luullut onnensa Suomessa kääntyneen ja sen takia tarttunut Sony Finlandin sopimukseen. Kun tätä palstaa lukee niin huomaa kyllä että kisahuuman haihduttua aiemmat kritiikin aiheet on taas muistettu. No, onneksi on sentään se sopimus ja sen myötä uusi mahdollisuus näyttää! Itse ainakin kuuntelen taatusti innolla kun musaa tulee, vaikka sanat "Team no fear" herättävät pientä puistatusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi