Meneekö kukaan tiistaina Saaraa lentokentälle vastaan?
Instassa pyytelee että tulkaa kentälle moikkaamaa. Mun mielestä sinne kannattais nyt kaikkien kynnelle kykenevien mennä koska se edellinen homecoming oli niin mieletön niin vähän noloa jos siellä ei nyt ole melkein yhtä reilusti porukkaa vastassa. Tulee helposti sellanen kuva että fanit kannusti vaan niin kauan kun oli mahdollisuus voittoon ja nyt kun jäi toiseksi niin on taas lähtöpisteessä. Itsekkin voisin kentälle mennä mutta en kai ole ainoa siellä? Onko täällä muita menijöitä?
Kommentit (23)
No, se ensimmäinen homecoming, joka oli upea, ei jostain syystä kelvannut, ja nyt järjestetään Real Homecoming. Kohderyhmänä lesbot. Saara on sössinyt kansainvälisen uransa noin viikossa, ja minun puolestani saa viettää Real Homecomingia Meri-“managerinsa” kanssa ihan kahden.
Juu, ei, se no fear ei ole mun juttu
Vierailija kirjoitti:
No, se ensimmäinen homecoming, joka oli upea, ei jostain syystä kelvannut, ja nyt järjestetään Real Homecoming. Kohderyhmänä lesbot. Saara on sössinyt kansainvälisen uransa noin viikossa, ja minun puolestani saa viettää Real Homecomingia Meri-“managerinsa” kanssa ihan kahden.
Hyvin kelpas! Kiitteli instassa. Toi real varmaan vaa tarkottaa sitä että palaa nyt oikeasti/pysyvästi suomeen eikä siis lähde samantien takasin englantiin.
En lentokentälle mut illalla DTM:ään mahdollisesti! Saara on ihana<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelpas! Kiitteli instassa. Toi real varmaan vaa tarkottaa sitä että palaa nyt oikeasti/pysyvästi suomeen eikä siis lähde samantien takasin englantiin.
Eikä tarkoita. Sehän muuttaa sinne. Good riddance!
Pitäähän sen mennä kiertueelle sinne tammikuussa
Juu mee vaa! Tee oikee sellanen iso pinkki sydän mihin kirjotat kissankokosin kirjaimin SAARA💗 Pääset varmana lehtiinkin. Me muut tullaan sitten vähän myöhemmin perästä.
Joo, on se hyvä, että uskoo itseensä ja omiin kykyihinsä mutta ihan noin suuruudenhulluksi en Saaraakaan olisin uskonut! Vai vielä lentokentälle taas vastaan!
Luuleeko se tosiaan, että ihmiset raahautuu maanantaina kello 12.00 Helsinki-Vantaalle pällistelemään sitä?
Varmaan alkaa taas se mua-ei-tueta-ja-ymmärretä-ininä.
Juu, twitterissä jo kiirehtii sanomaan, että on Suomessa vaan joulun ja sitten heti takaisin Lontooseen ( ja sydän).
Ovatkohan vuokranneet jo asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko se tosiaan, että ihmiset raahautuu maanantaina kello 12.00 Helsinki-Vantaalle pällistelemään sitä?
"Onko teitä näin paljon? Olenko mä Suomessa ollenkaan? "
En ole fani eikä muutenkaan kiinnosta joten miksi menisin?
Jää varmaan jouluksi ja uudeksi vuodeksi ja sitten lähtee takaisin.
En voi tulla koska en asulähelläkään ja huomenna taas työt ja koululaiset koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Hups sori tiistaina.
Jotenki noloa kerjätä ihmisiä uudestaan kentälle vastaan. Saara tuntuu elävän ihan omassa maailmassaa.
Ensin monta viikkoa haukutaan Suomea ja suomalaisia ja nyt kerjätään ihmisiä kentälle vastaan.
Minkä ikäinen muuten olet ap, jos saa kysyä? Aiotko mennä myös DTM:ään?
t. #5
Fania minusta päälle kolmekymppisestä naisesta ei varmasti enää saa leivottua mutta aivan varmasti kuuntelen jos rupeaa jotain Lady Gagan tyylistä hittiä tulemaan! En siis fanitaa Gagaa tai ketää muutakaan vaan kuuntelen ralleja mitkä on mun korvaani meneviä.