Harmittaa kun en ole komea :(
Harmittaa kun mitä katson muita miehiä niin olen aika pohjalla ulkonäön kannalta. Esim. kaveriporukastani minä olen aina se rumin ja täten jään aina kaikkialla ilman naisten huomiota. Kotiin lähden aina baarista yksin ja Tinderissä en saa ketään pareiksi :( muut kyllä saavat yhdenillan juttuja tai seurustelevat. Minä en :( voisi kysyä että miksi juuri minä olen se surkein ?
Kommentit (6)
Jotkut on komeita, toiset ei. Näin se vain menee. En tiedä olenko kaveriporukkani komein ja sille ei ole minulle edes mitään merkitystä, sillä tiedän, että on naisia jotka pitävät minua komeana. Jokaisella meistä on oma maku ja luulisin, että noin 3,5 miljardin naisen joukosta löytyy edes yksi, joka sinuakin pitää komeana.
T: Mies 29
Huolehditko ulkonäöstäsi? Kuntoiletko? Omaatko hyvät sosiaaliset taidot? (on tärkeämpää kun ulkonäkö).
Opi hyödyntämään mitä sinulla on. Valitse tyylikäs mutta simppeli hiustyyli parturilla, tai jos olet kaljuuntumassa niin aja millisiiliksi/kaljuksi, monet naiset rakastavat kaljuja miehiä.
Kasvaako parta hyvin? Anna olla lyhyt ja siistitty kokoparta tai sänki. Käy suihkussa päivittäin ja käytä deodoranttia, pese myös hampaat ja putsaa aina välillä korvatkin. Pese erikseen kasvot sille tarkoitetulla aineella ja kosteuta jotta ihosi pysyy hyväkuntoisena pitkään.
Vaatteista, tärkein on että vaate istuu hyvin vartalollesi, mutta ei kuitenkaan aivan liian tiukkana. Tässä asiassa vähempi on parempi; panosta hyvälaatuisiin vaatteisiin jotka kestävät pitkään, eikä mitään kovin räikeän värikkäitä yhdistelmiä, keep it simple! Vyö samanvärinen kenkien kanssa.
Oletko lyhyt ? Meinaan että se saa naiset usein karttamaan miestä jo pelkästään että ei välttämättä tarvitse rumakaan näin muuten olla sen lisäksi. Kunhan vaan kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihana nainen ihastuu sinussa luonteeseesi ja sydämeesi vielä, ja pitää omaa rakastaan eli sinua komeana, tahtoo sinua rakastaa. <3
Miksi kerrot tuollaisia satuja? Luulet varmaan että lohdutat, mutta eihän se ole mitenkään varmaa että jokaiseen joku rakastuu, etenkään rumaan ihmiseen.
Kyllähän se näin on että yleensä jos ajatellaan ulkonäöllisesti ketkä miehet naisia kiinnostavat ovat he juuri niitä pari metristä,leveimpiä ja kasvoistaan komeimpia miehiä. Näin se että olisit jo pelkästään tavis mies ei välttämättä riittäisi. Siksi kannattaa panostaa muihin keinoihin mihin naiset kiinnittävät huomion (ei tietenkään niin paljon kuin ulkonäköön) kuten rahallisuuteen tai hyvään statukseen. Hyvän statuksen saat sillä että olet jossain asiassa muita miehiä selvästi parempi. Eli erotut näkyvästi. Rahallakin voit naisen saada suhteeseen ja jos haluat vain haluat rakastella naista niin saahan sitäkin ostamalla. Eikä siinä mitään väärää ole. Kaikkien pitää nimittäin löytää eri keinot selvitä elämässä.
Joku ihana nainen ihastuu sinussa luonteeseesi ja sydämeesi vielä, ja pitää omaa rakastaan eli sinua komeana, tahtoo sinua rakastaa. <3