Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sama? Puoliso inhoaa joululauluja yli kaiken? :(

Vierailija
18.12.2016 |

Itse rakastan niitä ja en pääse joulutunnelmaan ilman niitä. Kuuntelen joululauluja sitten kun mies ei ole kotona, mutta olisi ihana kuunnella iltaisin ja varsinkin jouluaattona!

Mies siis vihaa joululauluja niin paljon, että tulee pahantuuliseksi jos joutuu kuuntelemaan niitä. Tiuskii minulle jos laitan ruuanlaiton ajaksi jouluradion soimaan. Miehen vanhemmat samanlaisia! Ollaan oltu siellä nyt kahtena peräkkäisenä jouluna, eivät kuuntele joulumusiikkia vaan tavallista iskelmää, rockia, poppia yms. Muutenkin joulunvietto heidän kanssaan on vähän erilaista. Syödään taivaallista, mutta ei kovin jouluista ruokaa (kaviaaria yms.), lauletaan karaokea pikkutunneille ja humallutaan viinistä.

En haluaisi olla natsi ja marmattaa tälläisestä pikkuasiasta, kun kuitenkin kaikki muu on hyvin. Miehen vanhemmille nyt en viitsi asiasta sanoa, mutta minusta olisi ihan ok, vaikka jouluaattona ei joulumusiikkia saisi kuunnellakaan, jos olen saanut fiilistellä koko joulukuun.

Sitten jos meillä joskus on lapsia, niin sitten kyllä pakotan joululaulut tähänkin taloon. Onko muilla samanlaista? Harmittaa välillä ihan tosissaan. :( Toivottavasti miehen vanhemmat heltyisivät perinteisempään jouluun tulevien lastenlasten myötä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja niitten tilalle vois laittaa radiossa ysäriä

Vierailija
22/24 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla miehen kanssa, jolla noin erilaiset näkemykset kuin itselläni. Käyn mielelläni joulukonserteissa ja Kauneimmissa joululauluissa. Ei miehen ole pakko olla mukana, mutta ei saa olla kielteinenkään pitämiini asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko joku raaskii vielä ostaa kaviaaria?? Sehän maksaa nykyään satoja euroja per purkki. Se on mun lempiherkkuani, mutta enää ei millään kykene. Kaiholla muistelen Neuvostoliiton aikoja...

Vai tarkoitatko kirjolohenmätiä? Sitä kai on jokaisessa joulupöydässä.

En tarkoita kirjolohenmätiä, vaan ihan oikeata, aitoa kaviaaria. Sitä, joka on sinisessä tuubissa, jossa on joku pojan kuva!

Se on mätitahnaa, ei kaviaaria!

Vierailija
24/24 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joululauluissa on paljon hienoja kappaleita, on toki myös niitä ärsyttäviä renkutuksia, mutta minä tykkään kyllä kuunnella joululauluja, olen tehnyt spotify-listankin niistä. Kyllä joululaulut luo minulle sen joulutunnelman. Olen 33v mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan