Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sama? Puoliso inhoaa joululauluja yli kaiken? :(

Vierailija
18.12.2016 |

Itse rakastan niitä ja en pääse joulutunnelmaan ilman niitä. Kuuntelen joululauluja sitten kun mies ei ole kotona, mutta olisi ihana kuunnella iltaisin ja varsinkin jouluaattona!

Mies siis vihaa joululauluja niin paljon, että tulee pahantuuliseksi jos joutuu kuuntelemaan niitä. Tiuskii minulle jos laitan ruuanlaiton ajaksi jouluradion soimaan. Miehen vanhemmat samanlaisia! Ollaan oltu siellä nyt kahtena peräkkäisenä jouluna, eivät kuuntele joulumusiikkia vaan tavallista iskelmää, rockia, poppia yms. Muutenkin joulunvietto heidän kanssaan on vähän erilaista. Syödään taivaallista, mutta ei kovin jouluista ruokaa (kaviaaria yms.), lauletaan karaokea pikkutunneille ja humallutaan viinistä.

En haluaisi olla natsi ja marmattaa tälläisestä pikkuasiasta, kun kuitenkin kaikki muu on hyvin. Miehen vanhemmille nyt en viitsi asiasta sanoa, mutta minusta olisi ihan ok, vaikka jouluaattona ei joulumusiikkia saisi kuunnellakaan, jos olen saanut fiilistellä koko joulukuun.

Sitten jos meillä joskus on lapsia, niin sitten kyllä pakotan joululaulut tähänkin taloon. Onko muilla samanlaista? Harmittaa välillä ihan tosissaan. :( Toivottavasti miehen vanhemmat heltyisivät perinteisempään jouluun tulevien lastenlasten myötä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen,meillä sama😒

Vierailija
2/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan appivanhempia! Mä lähden lennossa paikkaan, jossa saa jouluaattona kaviaaria eikä tarvitse kuunnella joululauluja.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole puolisoa, joten inhoan niitä itse.

Ainoa siedettävä -itse asiassa sitä kuuntelen omasta halustani, ympäri vuoden- on Oi jouluyö. Siitä ei biisi parane.

Vierailija
4/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi appivanhempien pitäisi muuttaa jouluaan sinun äpäröidesi takia?

Vierailija
5/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää joululauluja. Enkä sietäisi puolisoakaan joka kuuntelisi niitä.

N23

Vierailija
6/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä samanlainen mies. Itse en myöskään pahemmin tykkää joululauluista mutta muksut kylläkin. Sitten mies on niin saatanan kärttyinen kun muksut kuuntelevat lauluja.

Vierailija
7/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuten miehesi ja hänen perheensä. Joululaulut nyt vaan ei oikein jaksa innostaa.

Vierailija
8/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi appivanhempien pitäisi muuttaa jouluaan sinun äpäröidesi takia?

No ei ole pakko, mutta suotavaa olisi vähentää humalan määrää ja pämppäystä jos lapsenlapset haluaa kylään. :D Mies nyt menisi vanhemmilleen vaikka yksin viettämään joulua, joten kurjaa jos tulevaisuuden joulut vietettäisiin erillään.

Vierailija
9/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululauluissa usein sössötetään kaikkea ylimakeaa paskaa kuinka kaikki on niin ihanaa, rakkaudentäyteistä ja rauhallista.

Vierailija
10/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastan niitä ja en pääse joulutunnelmaan ilman niitä. Kuuntelen joululauluja sitten kun mies ei ole kotona, mutta olisi ihana kuunnella iltaisin ja varsinkin jouluaattona!

Mies siis vihaa joululauluja niin paljon, että tulee pahantuuliseksi jos joutuu kuuntelemaan niitä. Tiuskii minulle jos laitan ruuanlaiton ajaksi jouluradion soimaan. Miehen vanhemmat samanlaisia! Ollaan oltu siellä nyt kahtena peräkkäisenä jouluna, eivät kuuntele joulumusiikkia vaan tavallista iskelmää, rockia, poppia yms. Muutenkin joulunvietto heidän kanssaan on vähän erilaista. Syödään taivaallista, mutta ei kovin jouluista ruokaa (kaviaaria yms.), lauletaan karaokea pikkutunneille ja humallutaan viinistä.

En haluaisi olla natsi ja marmattaa tälläisestä pikkuasiasta, kun kuitenkin kaikki muu on hyvin. Miehen vanhemmille nyt en viitsi asiasta sanoa, mutta minusta olisi ihan ok, vaikka jouluaattona ei joulumusiikkia saisi kuunnellakaan, jos olen saanut fiilistellä koko joulukuun.

Sitten jos meillä joskus on lapsia, niin sitten kyllä pakotan joululaulut tähänkin taloon. Onko muilla samanlaista? Harmittaa välillä ihan tosissaan. :( Toivottavasti miehen vanhemmat heltyisivät perinteisempään jouluun tulevien lastenlasten myötä.[/

Olisko nyt kuitenkin mätiä eikä kaviaaria 😂

Vierailija
11/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mä tykkään pieninä annoksina, en liikaa. Kuuntelen jouluradiota kuulokkeilla, kun siltä tuntuu. Mutta en itsekään tykkää läheskään kaikista. 

Vierailija
12/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on fiksu. Lopeta vinkuminen. Ihana joulu teillä tiedossa anoppilassa.

Vierailija
13/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kaviaaria? Mitäs porvareita te oikein olette? Vai meinaatko mätiä?

Vierailija
14/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaviaaria jouluna. Oikeasti.

Vierailija
15/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaviaaria ja saaristolaisleipää jouluna. Mitä ihmeellistä tuossa nyt oli? AP:n appivanhemmat lienevät varakkaita, kun viinikin virtaa pikkutunneille ja ruokana on erikoisuuksia. Se ei tainnut olla jutun pointti.

Vierailija
16/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan joulua, mutta vihaan joululauluja! Pari kertaa Last christmas, happy christmas ja joulumaa on varsin hyvä annos. Ei mikään radio aallon linja eli ei mitään muuta marraskuun lopusta lähtien!

Vierailija
17/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko joku raaskii vielä ostaa kaviaaria?? Sehän maksaa nykyään satoja euroja per purkki. Se on mun lempiherkkuani, mutta enää ei millään kykene. Kaiholla muistelen Neuvostoliiton aikoja...

Vai tarkoitatko kirjolohenmätiä? Sitä kai on jokaisessa joulupöydässä.

Vierailija
18/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko joku raaskii vielä ostaa kaviaaria?? Sehän maksaa nykyään satoja euroja per purkki. Se on mun lempiherkkuani, mutta enää ei millään kykene. Kaiholla muistelen Neuvostoliiton aikoja...

Vai tarkoitatko kirjolohenmätiä? Sitä kai on jokaisessa joulupöydässä.

En tarkoita kirjolohenmätiä, vaan ihan oikeata, aitoa kaviaaria. Sitä, joka on sinisessä tuubissa, jossa on joku pojan kuva!

Vierailija
19/24 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muilla .

Vierailija
20/24 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteä alkaa suorastaan vituttamaan kun monta kuukautta samaa vitun paskaa pimputusta joka paikas. Esim: vois mennä kauppaan laitan autos radion päälle vittu mitäs sieltä tuloo no vittu joka kanavalta samaa paskaa. Jospa kaupassa ei tulis samaa paskaa... Aa se oli turha luulo samaa paskaahan sieltä tulee... Siitä paskasta ei pääse eroon kun vain eristäytymällä neljän seinän sisään... Onneks asun perä mettäs. Lähimpään naapuriin on 10km... Vois lailla kieltää semmosen pimputusta perkele😤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme