Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso huutaa välillä tosi rumasti

Vierailija
18.12.2016 |

Olen huomannut että puhuu yhtä rumasti myös mm. äidilleen. Esimerkiksi jos olen jotenkin edessä/tiellä niin saattaa yhtäkkiä huutaa "Saatana mene pois edestä!" Tavallaan ei kykene sanomaan nätisti vaan heti kiroillen huudetaan.

Voiko puolisoa opettaa tuosta pois? Mun mielestä tosi epäkunnioittava tapa kommunikoida.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että puhuu yhtä rumasti myös mm. äidilleen. Esimerkiksi jos olen jotenkin edessä/tiellä niin saattaa yhtäkkiä huutaa "Saatana mene pois edestä!" Tavallaan ei kykene sanomaan nätisti vaan heti kiroillen huudetaan.

Voiko puolisoa opettaa tuosta pois? Mun mielestä tosi epäkunnioittava tapa kommunikoida.

Ei voi jos ei ole lapsia eroa heti 

ei rakasta sua enää

Vierailija
2/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samanlainen,sanoin lopulta jättäväni ellei lopeta,lopetti,hän vihasi kaikkia naisia kylmän äitinsä takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Mun mies oli samanlainen,sanoin lopulta jättäväni ellei lopeta,lopetti,hän vihasi kaikkia naisia kylmän äitinsä takia

Oho eli pystyi siihen tosta noin vaan?

Vierailija
4/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olit edessä.

Vierailija
6/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi opettaa parempia tapoja, jos ei tuohon mennessä ole vielä oppinut. Tiedän, kun olen neljännesvuosisadan yrittänyt kohtuullisen vahvalla aikuiskasvattajan ammattitaidolla opettaa.

Vierailija
7/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies oli samanlainen. Saattoi sanoa tosi rumasti tai huutaa aika pikkuasioistakin ja myös julkisilla paikoilla tai vieraiden edessä. Joskus oikeasti joutui itkua pidättelemään kun niin inhottavasti puhui ja toisten kuullen nolaa. Usein pyysi anteeksi, mutta käytös oli kuitenkin jatkuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi