Puoliso huutaa välillä tosi rumasti
Olen huomannut että puhuu yhtä rumasti myös mm. äidilleen. Esimerkiksi jos olen jotenkin edessä/tiellä niin saattaa yhtäkkiä huutaa "Saatana mene pois edestä!" Tavallaan ei kykene sanomaan nätisti vaan heti kiroillen huudetaan.
Voiko puolisoa opettaa tuosta pois? Mun mielestä tosi epäkunnioittava tapa kommunikoida.
Kommentit (7)
Mun mies oli samanlainen,sanoin lopulta jättäväni ellei lopeta,lopetti,hän vihasi kaikkia naisia kylmän äitinsä takia
Vaimo kirjoitti:
Mun mies oli samanlainen,sanoin lopulta jättäväni ellei lopeta,lopetti,hän vihasi kaikkia naisia kylmän äitinsä takia
Oho eli pystyi siihen tosta noin vaan?
Ei voi opettaa parempia tapoja, jos ei tuohon mennessä ole vielä oppinut. Tiedän, kun olen neljännesvuosisadan yrittänyt kohtuullisen vahvalla aikuiskasvattajan ammattitaidolla opettaa.
Ex mies oli samanlainen. Saattoi sanoa tosi rumasti tai huutaa aika pikkuasioistakin ja myös julkisilla paikoilla tai vieraiden edessä. Joskus oikeasti joutui itkua pidättelemään kun niin inhottavasti puhui ja toisten kuullen nolaa. Usein pyysi anteeksi, mutta käytös oli kuitenkin jatkuvaa.
Ei voi jos ei ole lapsia eroa heti
ei rakasta sua enää