Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa tilanteessa on ok olla rinnat paljaana mutta ei täysin alasti?

Vierailija
18.12.2016 |

Monesti sanotaan että se on ihan eri asia mutta onko oikeasti sellaisia tilanteita joissa sillä on merkitystä onko kokonaan alasti vai "vain" rinnat paljaana?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä pitää pöksyjä, jos rinnat ovat paljaina. Ihan kuin pitäisi yläosaa kun alapää on paljaana.

Vierailija
2/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kotona. Meillä vietetään uusperhe-elämää eikä oikein alasti pompita pitkin taloa. Mutta yläruumis saattaa joskus olla paljaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammografia.

Vierailija
4/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen kuin jossain päin afrikkaa. Toki nainen kun imettää toinen rinta on melkein paljaana. Ja on sillä väliä jos joku yllättäisi sinut rinnat paljaana kuin että olisit kokonaan alasti

Vierailija
5/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla nyt ainakin.

Vierailija
6/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa muualla kuin Suomessa. Täällä suhtautuminen alastomuuteen on yksi maailman vapaimpia mutta naisen paljaisiin rintoihin suhtaudutaan hyvin varauksellisesti.

Vierailija
7/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tahansa muualla kuin Suomessa. Täällä suhtautuminen alastomuuteen on yksi maailman vapaimpia mutta naisen paljaisiin rintoihin suhtaudutaan hyvin varauksellisesti.

Kuka muistaa vielä Janet Jacksonin tempauksen Superbowlissa? Mistä siinä oikein kohistiin jälkeenpäin?

Vierailija
8/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sallisin naisten yläosattomuuden rannalla, uimahallissa, lenkkipolulla, torilla jne.

Vierailija
9/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti sanotaan että se on ihan eri asia mutta onko oikeasti sellaisia tilanteita joissa sillä on merkitystä onko kokonaan alasti vai "vain" rinnat paljaana?

Rautatientorilla.

Vierailija
10/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä suomalaisten suhtautumisesta alastomuuteen. Eihän Suomessa ole edes nakurantoja, saatikka muita lomakohteita. Olen naturistina kulkenut noin 20 vuotta Euroopan FKK-kohteissa ja olen tainnut bongata noin 5 muuta suomalaista minun ja puolisoni lisäksi.

Vierailija
11/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen ultraäänitutkimus, olen ollut useasti.

Vierailija
12/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa vielä Janet Jacksonin tempauksen Superbowlissa? Mistä siinä oikein kohistiin jälkeenpäin?

Amerikassa kuitenkin on täysalastomuuteen vielä moninkertaisesti ankarampi suhtautuminen.

Vierailija
13/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat voi aina helposti peittää käsillään. Minä olen joskus kesällä kotipihalla tissit paljaana mutta jos joku sattumalta eksyy paikalle niin peitän ne käsillä. Täysin alastomana olisi vaikeampaa peitellä itseään.

Vierailija
14/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat voi aina helposti peittää käsillään. Minä olen joskus kesällä kotipihalla tissit paljaana mutta jos joku sattumalta eksyy paikalle niin peitän ne käsillä. Täysin alastomana olisi vaikeampaa peitellä itseään.

Miksi pitäisi peitellä? Olet omalla pihallasi ja tulija kyllä näkee että olet alasti. Eikö ole jotenkin noloa yrittää siinä tilanteessa peittää haaroja tai rintoja tai mitään? Minä en ainakaan peitä. En varsinkaan, jos  tulijat ovat Jehovan todistajia tms.

Vierailija
15/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaverini saatiin joskus uimahallin pukuhuoneessa kovat nuhtelut yhdeltä lastensa kanssa siellä olleelta äidiltä kun me puettiin farkut päälle ennen rintsikoita. Joo, tosiaan siellä ollaan ihan alastikin mutta tuon naisen mielestä meidän pukeutumisjärjestys oli sopimaton.

Vierailija
16/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi peitellä? Olet omalla pihallasi ja tulija kyllä näkee että olet alasti. Eikö ole jotenkin noloa yrittää siinä tilanteessa peittää haaroja tai rintoja tai mitään? Minä en ainakaan peitä. En varsinkaan, jos  tulijat ovat Jehovan todistajia tms.

Hyvä kysymys tietysti tämäkin. Lähinnä ajattelin että mahdollinen tulija saattaisi olla tyttären poikaystävä ja tyttö voisi vetää turhaan pultit jos esittelisin hänelle liikaa itseäni.

Vierailija
17/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys tietysti tämäkin. Lähinnä ajattelin että mahdollinen tulija saattaisi olla tyttären poikaystävä ja tyttö voisi vetää turhaan pultit jos esittelisin hänelle liikaa itseäni.

Niin varmaan, jos todella esittelisit. Mutta ei kai pelkkä alasti oleminen ole esittelemistä? Varsinkin, kun et ole tieten tahtoen asettunut nähtäväksi.

Vierailija
18/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan, jos todella esittelisit. Mutta ei kai pelkkä alasti oleminen ole esittelemistä? Varsinkin, kun et ole tieten tahtoen asettunut nähtäväksi.

On se nyt vähäsen kun en ole kuitenkaan kieltänyt häntä kulkemasta siitä. Eli jos siihen asetun alasti niin se olisi kyllä osittain tieten tahtoen esittelyä.

Vierailija
19/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhlissa näköjään ainakin. :D (tapaus Merja Rehn)

Vierailija
20/23 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muinoin miulla oli tyttöystävä joka vehdatessa eli esileikkeilyn aikana piti pöksyt jalassa. Otti ne pois sitten kun varsinainen vierihoito alkoi. Terhakat tissit ovat piriste,lisäpiristeitä ei tarvinnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi